Sisters nails! :)

12:55

Hey guys! / Pozdrav ljudi!

I don't know what's going on with my sister, she looks fine, but she asked me to do her
nails. Weird. Whatever, I took the chance right away! :D

Neznam što mi se događa sa sestrom, izgleda uredu, ali me zamolila da joj nalakiram
nokte. Čudno. Svejedno, ja sam odmah zgrabila priliku! :D

What I used: / Koristila sam:


- EVELINE 8in1 Base coat / Bazni lak
- Gabrini N14 on all nails except both ring fingers / na svim noktima osim na oba prstenjaka
- Gabrini M115 on both ring fingers / na oba prstenjaka
- OLIVIA 635 on all nails except both ring fingers / na svim noktima osim na oba prstenjaka
- smart girls 142 on both ring fingers / na oba prstenjaka
- EVELINE 3in1 Top coat / Nadlak

This post is a quick one, BUT a sparkly one, just like this manicure.

Ovaj post je brz, ALI svjetlucav, baš kao i ova manikura.




Excuse my pictures, but the weather was awful. I took all of them inside, it was raining outside and
it was cloudy.

Ispričavam se na slikama, ali je vrijeme bilo užasno. Sve sam slikala unutra, vani je padala kiša
i bilo je oblačno.

I hope you liked this. I did my nails, and my friends nails for the short version part, that'll be
up soon, lemme tell you, I'm in love with my current nails.
Thank you for your time, until next post, have a nice daaaaaaaay, byeeeeee! :D

Nadam se da Vam se ovo svidilo. Radila sam si nokte, i prijateljici za kratku verziju, to ću
uskoro postat, samo da Vam kažem, zaljubila sam se u trenutnu manikuru.
Hvala Vam na vremenu, do sljedećeg posta, ugodan dan želimmmmm, pozdraaaaaav! :D

You Might Also Like

2 comments

  1. Odgovori
    1. Pokušavam ima 2 godine, ovaka epizoda 'volim kad mi manikuru radis' se dogodi svaki par miseci... A ja ne propuštam ni najmanju priliku haha :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics