My nail care routine

20:34

Hello everyone!
I was a nail biter, and it gets worse, a cuticle biter too. One day I decided to have longish nails.
At the start my nails were very weak. They would break easy and even if I started to get some length
they would peel. That was not the worst part. My cuticles were very dry, and I kept biting and picking them
until they bled. Some time passed (aroud 3 years) and now I have healthy, long nails and okay cuticles (they still get dry at some areas, sigh). This is my nail care routine and I hope some of the things that I do could help you get healthier nails.

Pozdrav svima!
Prije sam bila noktogrizac, i da bude još gore, grizla sam I zanoktice. Jednog dana odlučim "pustit" nokte.
Na početku su bili jako slabi. Lako bi pukli, i kad bi i malo narasli listali bi se. To nije bio najgori dio. 
Zanoktice su mi bile jako suhe, i nastavila sam ih gristi i čupkati dok ne bi prokrvarile. Prošlo je malo vrimena (oko 3 godine, "malo") i sad imam zdrave, duge nokte i ok zanoktice (još bude suhih područja).
Ovako se brinem za svoje nokte i nadam se da ce neke stvari što ja radim pomoći Vama da imate zdravije nokte.




The beginning / Početak



I used to soak my nails in water before taking care of my cuticles, but I found that it makes my nails peel more. Now I apply (more like drown them in) olive oil on and under my nails, and around my cuticles, leave it to soak in and soften my cuticles for around 10 - 15 minutes.

Prije sam zanoktice močila u vodi, ali sam shvatila da mi se od toga nokti više listaju. Sad ih mažem (više utapam u) maslinovim uljem, po i ispod nokta i oko zanoktica, mirujem 10 - 15 minuta da se ulje upije i da 
zanoktice omekšaju.




Then I gently push them back, and if there's any excess skin on the nail I gently scrape it away.

Onda zanoktice nježno "vratim" nazad, i ako ima viška kože na noktu nježno je ostružem.




Now I whiten my nails. I mix some baking soda, regular toothpaste and lemon juice into a, well, a paste.
I brush it on with an toothbrush on and under my nails for 3 - 4 minutes, leave it to dry, then I brush them again under a stream of water to get the paste off.

Sad izbjeljivam nokte. Pomješam prašak za pecivo, običnu pastu za zube i limunov sok u, pa, u pastu.
Sa četkicom za zube nanosim pastu na i ispod noktiju i četkam ih 3 - 4 minute, ostavim da se osuši, 
onda ih opet četkam ispod mlaza vode da skinem pastu.




I saw this on a video on youtube http://www.youtube.com/watch?v=gG3XlYGS6xU . I found that adding baking soda makes it more effective. 
Some other ways of whitening your nails that I haven't tried:
- Mixing baking soda + hydrogen peroxide
- Denture cleaning tablets in water
And I'm sure there are products made for the sole purpose of whitening nails, but I like my way, it works best for my nails, and to be honest I don't care. If it ain't broken, I'm not going to fix it. ;)

Ovo sam vidila na youtubeu http://www.youtube.com/watch?v=gG3XlYGS6xU . Otkrila sam da je učinkovitije ako se doda prašak za pecivo. 
Neki drugi načini za izbjeljivanje noktiju koje nisam probala:
- Mješanje praška za pecivo + vodikov peroksid
- Tablete za čišćenje zubne proteze otopljene u vodi
Sigurna sam da ima proizvoda koji su napravljeni isključivo za izbjeljivanje noktiju, ali ja volim svoj način,
najbolje djeluje za moje nokte, i da budem iskrena ne zanima me. Ako mi čini dobro, ne mijenjam. ;)


Then I use a hand/nail scrub.
Onda koristim piling za ruke/nokte.



I made these 2 scrubs myself. 
Ova 2 pilinga sam sama napravila.

The yellow one is cornflower + salt + oil
Žuti: kukuruzno brašno + sol + ulje



And the brown one is coffee + sugar + oil
Smeđi: kava + šećer + ulje



The yellow one is rougher and does a great job. I use the coffee (brown) one as a face scrub too, and every single time I fight the urge to eat it (I love coffee and this thing smells like heaven to me omg).

Žuti je grublji i odlično obavlja svoj posao. Smeđi (od kave) piling koristim i za lice i svaki put imam želju 
da ga popapam (obožavam kavu i ovo mi miriše k'o raj na zemlji ajme).


After all of this I wash my hands thoroughly and moisturize them. The products I use for that.
Nakon svega ovoga detaljno operem ruke i hidratiziram ih. Ove proizvode koristim.




This is the kit I use to clean my cuticules, my mother gave it to me a long time ago. I use 1 to push back my 
cuticles, 2 to scrape away dead skin off my nail (rarely), and I don't use any other thing from the kit. LOL

Ovo je oprema s kojom čistim zanoktice, davni poklon od mame. 1 koristim za guranje zanoktica, 2 da ostružem "mrtvu" kožu sa nokta (rijetko), i ovo ostalo uglavnom ne koristim. LOL



For taking off my manicure I use this.
Za skidanje manikure ovo koristim.



These are the nail files that I use.
Ove rašpice koristim.


Moving from left to right.
The first 2 (she ones) are not good. The 2 in the middle are from a local store, they're very awesome.
And the last 2 I just got from my sister when she went to Mostar.

Idemo s lijeva na desno.
Prve 2 (o she-a/dm) nisu dobre. 2 u sredini su iz lokalne trgovine, odlične su. Zadnje 2 sam nedavno dobila
od sestre kad je posjetila Mostar.


And this is how and with what I take care of my nails.
I ovo je kako i s čim njegujem svoje nokte.



If you would like to know more of my tips and advices on nail care feel free to comment. If you want to know something else don't be afraid to aks, I love talking about nails! And please share your tips, tricks and
advices, the more we know, the better. Until next time :D

Ako bi željeli neku moju napomenu ili savjet o njezi noktiju slobodno komentirajte. Ako želite znati nešto drugo ne bojte se pitat, volim pričat o noktima! I molim Vas podijelite neke Vaše tajne i savjete, što više znamo, to bolje. Do sljedećeg puta :D 


You Might Also Like

4 comments

  1. na slican nacin i ja negujem nokte, i bez maslinovog ulja mi se ne da ziveti, treba mi za nokte !
    imam etericno ulje cajevca tea tree i sipam par kapi toga ili lavande et ulje jer su dobri kao antiseptik, ako se zanoktice zacepe nekad ili pak antifungicidno -protiv glivica na noktima ili ispod noktne ploce ( to sam nabavila nazalost u Australiji 100% pure etericna ulja )
    moj najveci trosak oko lakova su: skidac laka za nokte tuferi i rukavice za rad po kuci -busim ih noktima i uvek moram da imam tone rezerve.
    lep pozdrav, draga !.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast na rukavicama, ja ih nemogu podnit :D I ja stavljam ulje od lavande kao antiseptik :D <3

      Izbriši
  2. Ja nemam neku rutinu za njegu noktiju, ne izbjeljujem ih, jer ne vidim neki smisao u tome, ionako su skoro uvijek nalakirani. Kreme ne volim, zanoktice ne diram, a i nemam, pa se tjesim da se ne moram brinuti o njima, kao, valjda izgleda ok haha :D
    Ali mi je uvijek gust citati ovakve stvari, vidjeti koliko se ustvari trud moze biti vidljiv!
    Raspu koristim samo jednu - staklenu od mont bleu. I iskreno se ne zelim vise nikada vratiti na ove papirnate :D
    Divni su mi tvoji nokti na onoj medjufaznoj slici, duzina taman po mom gustu <3

    OdgovoriIzbriši
  3. ja bi ovakve nokte ali nesto kraće :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics