Haulin' :)

12:39

Hey people! :D

Pozdrav ljudi! :D


I promised myself I wouldn't shop for a while because I ordered some nail art things online, but,
my sister bought me stuff and I bought her stuff so it's like I'm showing you presents, right?
Let's all just agree on this, ok? Let's go!

Obećala sam si da neću kupovat neko vrime jer sam naručila neke nail art stvari online, ali,
sestra je kupila meni par stvari i ja sam kupila njoj par stvari pa je ovo k'o da Vam 
darove pokazujem, jel' tako? Ajmo se sad svi lipo složit oko ovoga, ok? Idemo!






Originally my family went to the mall to get this sneakers, these was a sale, and they were awesomely cheap.
1 pair / 50kn ( 9$ or 6.5€ ).

Išla sam sa obitelji u centar isključivo da pokupimo ove tenisice, bila je akcija, i bile su stvarno jeftine.
Mislim prošli vikend u Konzuma, znam da je sigurno bila akcija u Konzuma, neznam sigurno kad.
50kn / par




Me & my sister just went in, saw the sneakers, we were like they're cool, and then we left our parents
in the store and told them we were going to 'window shop'. So first we went to Bipa, I'll show you
those babies last n_n, then to New Yorker. As soon as she saw this shirt she had to have it.
We had a shirt like this, this one has gray-black stripes, our previous one looked just like this, but had
white-black stripes, and both of us wore the hell out of it, threw it away 2 weeks ago so got this one.
40 kn ( 7.3$ or 5.3€ ).

Ja i sestra smo samo ušle, vidile tenisice, rekle da su cool,  ostavile roditelje u Konzuma jer ćemo nas 2 
'gledat izloge'. Prvo sm9o otišle u Bipe, te ću Vam bebe zadnje pokazat n_n, onda u New Yorkera.
Čim je vidila ovu majicu ona je morala imati. Imali smo ovaku sličnu, ova ima sivo-crne pruhe, prošla je imala bilo-crne pruge, i obe smo je iznosale ajme, bacile ju prije 2 tjeda pa smo uzele ovu.
40kn, nisam primjetila da su neke akcije po trgovinama, ali kod nas u New Yorkera je bilo par
stolova sa sniženim majicama, sve su bile krathih rukava i po 40kn, da znate. :D




Now, this is my kind of fashion, yes. / Sad, ovo je moja moda, da. 40kn ( 7.3$ or 5.3€ ).




I don't know if my sister and I are going through a black-white faze? LOL
Cool shirt, loose at the torso area, and tight on your hips. I call these kind of shirts:
'Do I have a belly roll, or is it just my shirt' shirts. You can't tell. Yeah buddy. 80kn (14.5$ or 10.5€)

Neznam jeli moja sestra i ja prolazimo kroz crno-bilu fazu? LOL
Cool majica, opuštena priko trbuha, i uska na kukovima. Ovake majice zovem:
'Imam li malo trbuščića, ili je to samo moja majica' majica. Nemožete se odlučiti. Da prijatelju. 80kn




My sister got this sweater as a gift, but I fell in love. She doesn't like that it's shiny, I love that.*_*
And this belt makes me wanna buy a matching bag, seriously.

Sestra mi je dobila ovaj džemper na poklon, ali ja sam se zaljubila. Ona ne voli to što je svjetlucav,
ja obožavaaaaaaaaaam *_*. I ovaj remenčić me tjera da kupim torbu koja se slaže uz njega, ozbiljno.






My baby sis and I got matching shooooooooooooooooes. The gray ones are hers and the pink ones are
miiiiiiiiiine. OMG look how cute they are! She got hers and I was like I don't know, I don't need them..
So we walked out, and my dad wanted to buy these glasses, and the girls at New Yorker were closing
the store, so I bought my dad the glasses he wanted and snatched these pink cuties.
New Yorker 50kn I think? (9$ or 6.5€).

Moja mlađa sestra i ja sad imamo iste cipeliceeeeeee. Sive su njene i roze su mojeeeeeee.
OMB nu kako su slatke! Ona svoje kupila i ja nisam bila sigurna, mislila sam da ih ne trebam.
Pa smo izišle, i moj tat je želio kupiti neke naočale, cure u New Yorkera su zatvarale trgovinu, pa sam
tati kupila naočale koje je želio i zdrpila ove roze slatkice.
New Yorker 50kn ja mislim?










Oh girl, I stayed cool at Bipa, didn't I? The LOOKbyBIPA ones cost 11.90kn (2.2$ or 1.5€), on the pic
you can't see the 'holographic' effect, but in the sun you can, a lil bit. The 1st polish, the bronze one, is
just gorgeous. And I snatched this baby, the deBBy brand I never heard of, so if you know something
about it please fill me up. I just could not buy polishes and not buy glitter polish. That would just fill
me up with shame whenever I'd look at my other glitter polishes. My glitter polishes: "Mean girl didn't
bring home our deBBy sister". Yeah, I'm a creepy person. wot wot
The sister cost 27.90kn (5$ or 3.7€).

Ej ženska, bila sam cool u Bipe, jel' da? LOOKbyBIPA koštaju 11.90kn - cijena im je pisala na polici 
i bila je 14.90kn po laku, ja uletila na vikend sniženje, wooohooo! Na slikama se ne vidi ništa
'holographic', ali se u suncu vidi, malo. 1. lak, ovaj brončani, je predivan. I pokupila sam ovu bebicu,
deBBy marka, nikad čula, pa ako Vi znate nešto o njoj natipkajte da i ja znam. Ja jednostavno nemam snage
kupovat lakove i ne kupit šljokice. Bilo bi me sram kad bi pogledala druge svoje šljokice. 
Moje šljokice: "Zločesta cura nije htjela kući povesti našu deBBy sestru". Ja sam čudna osoba. wot wot
Sestra je koštala 27.90kn.


Sad da Vas nešto random pitam ženskice iz Hrvatske. Jel i Vi imate, amo reći, neku prijateljicu koja
stvari kupuje u Bipe, a Vi npr u Dm-a? Dosta mojih prijateljica kupuje u Bipe, a ja sam Dm girl 
all the way. U Bipe se ne osjećam niti malo ugodno, neznam jel nisu zaposlenice navikle da ja, ili 
bilo koja osoba dugo stoji kraj štandova s lakovima, jer ono, oko mene uvijek bar 2 zaposlenice 
creepaju, a znaju da cu samo lakove i uvijek samo lakove kupujem kod njih. Ili su u Dm-a ( <3! )
već sve navikle na mene i moje ludilo oko lakova, i svega šta god imaju, obožavam Dm.
U Dm-a su sve cure tako ljubazne, od dragosti potrošit masu novaca, i još kad iđeš platit skupiš
par smart girls lakova LOL. Palo mi to na pamet spomenit Vama, jer mi je par prijateljica isto reklo
da im nije najugodnije u Bipe kupovat. Just sayin' pa ako Vi imate neka iskustva baš bih voljela znati.


This is all for now. I have an empties post coming up, maybe today, not sure? But tomorrow yes.
I hope you liked this, and if you want to know something more about any things here or just ask me something random, please do. Thank you for your time, until next post, byeeeeee :*

Ovo je sve za sada. Praznjaci post će bit uskoro, možda danas, nisam sigurna? Ali sutra da.
Nadam se da Vam se ovo svidilo, i ako želite znati nešto više o ovim stvarima ovdje ili me 
nešto nevezano pitati, slobodno. Hvala Vam na Vašem vremenu,
do sljedećeg posta, ćaoooooooooo :*

You Might Also Like

3 comments

  1. jel ovaj debby glitter ili flekić?
    debby ti je talijanska marka, mlađa sestra deborah kozmetike iz milana, imam nešto njihovih lakova i sa svima sam zadovoljna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glitter je :) Imala san 1 essencov twin lak, sličan ovome debby, ali su glitteri bili holographic. Non stop kupujen ovake šljoke ali nemogu nikako naći slične tome essencu :'( Oh, prilazin na talijane, znači napredujem hahaha :D

      Izbriši
  2. will not keep calm..f off...-sjajna majica..inače ne volim te natpise (iako imam sliku u kući-keep calm we have free wi-fi),ali ovu bi majicu definitivno nosila :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics