My top 10 old, but loved manicures

17:15

Hello there my lovely friends!

Today I saw a beautiful manicure over at the lovely Fife Fantasi Nails and it reminded me of a manicure I did almost 3 years ago. My passion for nail art didn't start with this blog and I always wanted to make this post,
but everything else would kind of get in it's way, and the photos are not great at all, so that always stopped me. I hope you won't mind them. :)
I don't know are you like me, but I don't like to do a same manicure more than once.
In my top 10 old, but loved designs I'll show you even my oldest manicure and some not so old manicures.
I hope you guys will like them. :)


Pozdrav lipi moji!

Danas san vidila prekrasnu manikuru kod jedne drage dame Fife Fantasi Nails i ona me podsjetila na manikuru koju san radila prije gotovo 3 godine. Moja strast za nail artom nije počela kad i ovaj blog, uvik san imala želju napravit ovaj post ali san uvik nekako bila spriječena, slike su katastrofa kvalitete, pa me
ni to nije baš poticalo. Nadan se da Vam neće smetat. :)
Neznan jesmo li slični, ali ja nevolin ponavljat manikure.
U mojih top 10 starih, ali voljenih manikura ću Vam čak pokazat i moju najstariju manikuru, ali i neke ne baš toliko stare. Nadam se da će Vam se svidit. :)



Pale pink with some glitter. This is my oldest manicure (oldest picture of one of my manicures) which started my glitter obsession. I couldn't stop staring at it, the sparkle won my heart right away. This pale pink is
essence 104 'sweet as candy' and don't remember the name of this glitter, but I know it's also an old essence polish.

Blido rozi sa malo šljokica. Ovo je moja najstarija manikura (najstarija slika jedne od mojih manikura) koja je započela moju opsesiju šljokicama. Nisan je mogla pristat gledat, svjetlucanje je odman osvojilo moje srce. Blido rozi lak je essence 104 'sweet as candy' a neznan koje su ovo šljokice, ali znan da je bio jedan stari essence lak.


Robin Moses inspired retro nails. This darker blue polish you see in some areas is essences 'Chuck',
was a part of essence twins, and one of my favorite blue polishes.

Retro nokti inspirirani Robin Moses. Ovaj tamniji plavi lak kojeg vidite na nekim područjima je essenceov
'Chuck', bio je dio essence twinsa, i jedan od mojih najdražih plavih lakova.
 

UK flag - I was so proud when I did this, unexplainable. LOL We got 'Chuck' here as well, and the blue
sparkle you see on the nails is s-he 280, my favorite light blue glitter polish. I'm currently on my 3rd
bottle of 280. :)

UK zastava - bila san toliko ponosna kad san ovu uradila, neobjašnjivo. LOL I tu imamo 'Chuck', a plavi
odsjaj kojeg vidite na noktima je s-he 280, moje najdraže svijetlo plave šljokice. trenutno sam na 3. bočici
toga laka. :)


Leopard nails, we've all been here, done that.

Leopard nokti, svi smo ih i vidili, i radili.


Pink half moon stripes and dotted accent nail - This manicure made me love 'the half moon', in result of that
I've done it 5 times. That means something to me.

Prugasti rozi half moon i točkasti naglašeni nokat - zbog ove manikure san zavolila 'half moon', i to je rezultiralo sa 5 half moon manikura. Meni to nešto znači.


V shaped french manicure - Everyone close to me loved this manicure and said that this was the perfect
manicure for a wedding. There for, I have never done it since.

V francuska manikura - Svi moji bližnji su ovu manikuru obožavali i rekli da je savršena za vjenčanje.
Stoga je nikad više nisan radila. 


Sparkly light blue manicure I did for my birthday 3 years ago. :)

Svjetlucava svitlo plava manikura što sam radila za svoj rođendan prije 3 godine. :)
 

HIM nails - I'm considering of doing HIM nails once again, they deserve it! <3 But I want to be fully
pleased with my idea before that happens.

HIM nokti - ražmišljan da radim HIM nokte još jednom, zaslužuju to! <3 Ali želim biti u potpunosti zadovoljna sa svojon idejon prije no što se to dogodi.


My fist and last try of 'Newspaper' nails. This was done last year.

Moj prvi i zadnji pokušaj manikure sa novinama. ovo je rađeno lani. 
Nu, ja ko Imoćanka moran priporučit ako ćete ove radit da radite s rak'jon, a ne sa vodon.
Moran svoj grad tu i tamo spomenit. :D


Silver chrome - Gabrini 349, light blue - Gabrini 346, dark blue - s-he 291, glitter accent nail - essence 'jewel effect' 23 million dollar baby, glitter over the rest of my nails - ORLENA G-03.
This is one of my all time favorite designs I did. Took me 2 hours to do this manicure and this was love.
I haven't used 'million dollar baby' ever since, it's my precious. BEST GLITTER POLISH EVER.

Srebreni chrome - Gabrini 349, svitlo plavi - Gabrili 346, tamno plavi - s-he 291, šljokice na naglašenom noktu - essence 'jewel effect' 23 million dollar baby, šljokice na ostalin noktima - ORLENA G-03.
Jedna od najdražih manikura koje san ikad radila. Tribala su mi 2 sata da je napravin i ovo je ljubav.
'Million dollar baby' nisan koristila odkad san ovu radila, on je moje zlato. NAJBOLJE ŠLJOKICE IKAD.


I hope you enjoyed this, it was fun for me to remember what was going on with each manicure,
and was a very nostalgic post as well.
What were your favorite manicures you did as a beginner?
Which one of these do you like the most?
Thank you all for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Nadan se da ste uživali, bilo mi je zabavno prisjetit se što se događalo oko svake manikure,
i bilo je poprilično nostalgično, također.
Koje su Vaše najdraže manikure koje ste radile kao početnice?
Koja Vam se od ovih najviše sviđa?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo

You Might Also Like

10 comments

  1. UK zastava mi je super,to je baš jedno vrijeme bilo jako popularno :)
    Odlične su :)

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG what a beautiful designs! You should re created them, they are so lovely and unique. You are very talented Glee
    Have a nice evening!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much dear! :D I'll try next year, I don't think it's going to be possible in december. :D Thank you once again sweetie! xoxoxo <3 :?

      Izbriši
  3. lepoard print je zakon, i plava iz profila je super ! svi manikiri su lepi , kad uvek ulozima svoj trud !

    OdgovoriIzbriši
  4. union jack mi je odličan, him isto, taj srebrno-modri gradijent... i nemoj se smijat, čak i wedding manikura :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo žene :D <3 Hvala, i meni je lipa, ali nije to meni za vinčanje, bar ne moje. Nema puno šljokica hahaha :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics