Liebster Blog Award

11:19

Hello there my lovely friends!

I've mentioned this in my last post. The lovely NotCopyACat nominated my blog for the Liebster Blog Award. :D


Pozdrav lipi moji!

Spomenila san ovo u zadnjen postu. Krasna NotCopyACat  je nominirala moj blog za Liebster Blog Nagradu. :D




Now, I didn't know what that was before I read her post, so I'll just copy her words. :D
The official info of LBA says that you are praised by another blog for doing a good job.
The bloggers that get praised often have a smaller amount of followers. After you get nominated you answer 11 questions, nominate 11 other bloggers and then ask them 11 questions. You can't nominate the blog that has already nominated you. Now I'll answer the questions and nominate some bloggers, so hopefully the chain will only get bigger. It's all about getting to know each other better and spreading the love. :) <3

Sad, ja nisan znala šta je ovo, samo san bila počašćena u nekome se sviđa moj blog weeeee.
Unda san nastavila čitat, vidin moran štogod i radit hahahahah. Znači šta je to.
Službeni info LBA kaže da drugi blog hvali Vaš rad. Blogeri koji bivaju pohvaljeni obično imaju manje pratioca. Nakon što ste nominirani odgovarate na 11 pitanja, zatim nominirate 11 drugih blogera i postavljate im 11 pitanja. Nemožete nominirat blog koji je Vas nominirao. Sad ću odgovorit na njena pitanja i nominirat ekipu, pa se nadamo da će lanac postajat sve duži. Zapravo ćemo se malo bolje upoznat i opet dilit ljubav. :) <3


1. 3 favorite nail polish brands?  Essence, Gabrini and Golden Rose.

2. Favorite nail polish finishes? Creme, crelly, chrome

3. Favorite nail polish shades? I probably enjoy the greens and the blues the most. :)

4. What clothes do you like wearing? I like comfortable clothes that I can easily take off with a fresh manicure on when I need to go to the bathroom real bad. LOL Other than that, I love black clothes, clothes with studs, fluffy clothes and hoodies. I love my hoodies.

5. Cats or dogs and why? I'd say I love all animals, except bugs aren't my favorite, they freak me the fuck out, scared to death by spiders, bees, ants, mosquitoes because they tend to bite me, they are not cool with me. I like both dogs and cats, but you know, I think I'm a cat lady all the way. I love cats. I inspire to turn into a cat one day if the technology could make it happen for me. Cats are awesome.

6. What do you think about correcting your looks by botox and other similar methods?
I think it's funny to answer this question because a few years ago I didn't give a damn about my looks, I thought I'd just die before my 30s. Isn't that morbid? :) I hope I won't use them, I'm just so scared of needles and doctors, frankly the only thing about health facilities that doesn't scare me is the cleanliness. I love the smell of hospitals mmmmmmmmm clean. But I am not against it, if you don't like something about yourself and you can change it, why not? I support anything that can make somebody's life better and happier. :)

7. A book or a movie?
Right now re-runs of Breaking Bad. I love that show so much. In other cases it depends, usually a movie. I live with my family and they prefer movies. I can't read with noise around me. But in the afternoon my sister goes to work, my parents do their things, and then when I have the peace and quite I need I grab my book. Right now I'm reading the second part of the Victoria Bergman trilogy by Erik Axl Sund and it's getting bloody creepy, love it.

8. Tea or coffee? I drink both. But, coffee is love, coffee is life. If I don't get my cup o' black coffee and my cigarettes in the morning, I know that's gonna be an awful, shitty day.

9. Mountains or sea?  Well hmmmmmm. I'm closer to the sea, so it's obvious, I prefer mountains. I just think that mountains are calmer, when I think of sea I just imagine all the beaches filled with people enjoying themselves while I'm working.

10. Summer or Autumn and why? Autumn. I work during summer, usually 2 shifts everyday. I'm always so tired, I can't have long nails, can't paint my nails at all .I don't get to see my family for 3 months, I don't have time for my friends, for my blog, actually I don't get to do anything that makes me happy. But that's life, I have to make a living somehow. I live for fall, I'm done with work, I have time for all the things I enjoy.

11. What do you think about bloggers who get products for free and have to write a review for the brand?
I don't know what that's like considering the fact that I don't get paid, nor do I get sent free things, I buy everything I show on my blog with the exception of winning products in some kind of a giveaway or that kinds of things. I've seen this topic a lot the past few days and I don't get it why some people get so mad talking about it. If you don't want to do it, don't do it. 
Different people, different tastes, everybody has the right to make their own decisions. :)


1. 3 najdraže marke lakova? Essence, Gabrini i Golden Rose.

2. Najdraži finiši lakova? Krem, Krely, Krom.

3. Najdraže nijanse lakova? Vjerojatno u zelembaćima i plavcima najviše uživam. :)

4. Kakvu odjeću volite nosit? Volin udobnu odjeću koju mogu lako skinit sa friškon manikuron kad me baš baš potra na wc. :D Osim toga volin sve crno, ako je crno, velika je vjerojatnost da ću to obuć. Volin i crnu robu sa zakovicama, čupavu odjeću i dukse. Volin dukse.

5. Mačke ili psi i zašto? Volin sve životinje, osim kukaca, izluđuju me, skroz popizdin zbog njih. Za poludit se bojin paukova, osa, mrava i komaraca jer me uvik bodu i grizu, uopće nisu niti suptilni, niti kul. Volin i pse i mačke, ali ono, ja san Cat Lady i to totalna. Volin mačke.Nadan se da ću se jednon pritvorit u mačku ako bi mi to mogla tehnologija omogućit. Mačke su zakon.

6. Šta misliš o popravljanju Vašega izgleda botoxon ili drugim sličnim metodama?
Meni je prismišno odgovarat na ovakvo pitanje jer me je do prije par godina baš bolila briga kako izgledan, uvik san mislila da ću umrit prije 30te. Morbidno hahaha? Pa nadan se da mi neće bit neka potriba za tin, em što se bojin igala, em doktura, iskreno jedina stvar što se tiče zdravstveni ustanova koja me ne plaši je čistoća. Volin miris bolnica,  onaj mix sredstava za čišćenje i ljekova mmmmmmmmmm predivno. (POZDRAV MOJOJ LIPOJ MARI <3 ;D ) Ali nikako nisan protiv toga, ako Vam nešto smeta oko Vašega izgleda i imate mogućnost prominit to, zašto ne? Ja jako podupiren sve što može nečiji život učinit boljin i sritnijin. :)

7. Knjiga ili film? Trenutno repriziran Breaking Bad. Ta serija me izluđuje haha. U drugin okolnostima zavisi, obično film. Živin sa svojima i oni vole filmove. Ja se nemogu skoncentrirat na čitanje ako je oko mene neka buka. popodne mi sestra ode radit, roditelji odu svojin puten, pa tada kad iman potribnu tišinu i mir 'vatin se knjige. Trenutno san na 2. knjizi iz trilogije Victorie Bergman, od dvojice Šveđana zvanih Erik Axl Sund.
Pozdrav mojoj dragoj blogo i knjigokolegici Marini. :D <3

8. Čaj ili Kava? Pijen oboje. Ali, kava je ljubav, kava je život. Ako ja nedobijen šolju crne kave i moje cigare ujutro, e to će bit užasan dan za mene, a posebno za one oko mene. Ne bude lipo. ahhaha

9. Planine ili more? hmmmmmmmm Bliže san moru, pa očito preferiran planine.Planine mi djeluju više kao za opuštanje, a kad se sitin mora na pamet mi padnu plaže pune ljudi koji uživaju dok ja radin.


10. Lito ili jesen i zašto? Jesen. Liti san na sezoni, obično radin po 2 smjene dnevno. Uvik san umorna, nesmin imat duge nokte, nesmin ih niti lakirat. Ne vidin svoju familiju po 3 miseca, neman vrimena za prijatelje, nema me ni tu na blogu, zapravo nemogu radit ništa što me usrećuje, a ako uvatin vrimena za manikuru ili neku šetnju, uvik me nešto zajebe, samo posa-posa-posa. Ali jebeš ga, život mi je takav. Živin za jesen, kad završin sa sezonon pa se mogu vratit svima i svemu, mome životu. 


11. Šta mislite o blogerima koji dobije proizvode besplatno pa tribaju pisat recenziju za taj brend?
Pa neznan kako je to s obziron na to da meni niti iko plaća išta, niti mi iko šalje besplatne stvari. Sve što ja pokazujem na svome blogu san u 99,99% slučajeva ja sama svojin novcen kupila, uz izuzetak da san tolike neke sriće pa dobijen neku nagradu na nekome darivanju i sličnome. Baš ovu temu viđan svugdi zadnji par dana i ja nemogu razumit kako se neki ljudi naljute oko ovoga. Ako ti to ne želiš radit, nemoj to radit.
Drugačiji ljudi, drugačiji ukusi, svako ima pravo donosit odluke sam za sebe. :)


NotCopyACat did me a huge favor and nominated 4 bloggers I wanted to nominate, so I didn't have to cheat and nominate more than 11 bloggers. :D

NotCopyACat mi je napravila veliku uslugu i nominirala 4 blogerice koje san ja tila nominirat, pa nisan tribala varat i nominirat više od 11 blogova. :D

LET THE PRAISE BEGIN 



MY QUESTIONS FOR THE LOVELY LADIES ABOVE:

1. Why did you start your blog?
Šta ti bi pa si započela blog? :Đ

2. What is your favorite type/theme of posts to write/read?
Kakve tipove/teme postova volite pisat/čitat?

3. What colored nail polish makes you happy?
Koja boja laka Vas usrećuje?

4. What makeup product do you love to use, but you think you're bad at using it?
Koji makeup proizvod volite koristiti, ali mislite da ste loše u korištenju istoga?

5. What product did you go crazy about after reading about it on blogs?
Za kojin ste proizvodon poludili nakon što ste o njemu čitali po blogovima?

6. Do you have a topic you want to write about, but you're worried about the readers reactions?
Imate li neku temu o kojoj bi pisali, ali Vas zabrinjava moguća reakcija čitatelja?

7. How did your close ones react to your blog?
Kako su Vaši najbliži reagirali na Vaš blog?

8. What do you love to do during your free time (except writing, reading blogs)?
Šta volite radit u slobodno vrime (pisanje, čitanje blogova se ne računa)?

9. If money wasn't a problem, what would be the first thing you would do?
Da novac nije problem (PARE NISU PROBLEM, PARA NEMA ahahah :'( ), šta bi prvo napravili?

10. What shows piss you off, but you can't stop watching them?
Koji Vam showovi dižu tlak na milijun, pa ih opet gledate? (whatup reality tv)

11. If you could change 1 thing about the world, what would you change?
Da morete prominit 1 stvar u vezi cilog svita, šta bi prominili?


My questions are quite random, but what did you expect? I'm very curious about the answers, I hope that all of the girls will accept the award. But I'll still try to catch them all and tell them about it at least on facebook, i stalk them all. hehehehh

Pitanja su mi baš razbacana, ali i ja san hahahahah šta očekujete? Baš baš BAŠ me zanimaju odgovori i nadan se da će sve cure prihvatit nagradu. Ali ako slučajno ne vide, morat ću in za ovo reć na fejsu, nema problema, sve stalkan. hiihihihihih


What do you think about my answers? Do we think kind of similar or are you just about to unfollow me? :D
I'm just so curious, can't help myself. :D

Šta kažete na moje odgovore? Jeli slično razmišljamo ili me idjete odman izbrisat? :D
Ja san jednostavno znatiželjna, ja nemogu sebi pomoć. :D


Thank you all for all the love and support, and for being here with me.
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxoxo

Hvala Vam za svu ljubav i podršku, i što ste tu samnon.
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxoxo



You Might Also Like

29 comments

  1. odličan post i poistovjetila sam se s tvojim odgovorima,, i sama Volim jako Essie i Golden Rose lakove, što zbog kvalitete, što zbog širokog izbora posebnih nijansi :)
    i sama nosim casual, basic robu,, često nosim dukse,, i sama sve začinim s nekom lijepom bojom na noktima, jer sam prelijena da svaki dan budem tip-top našminkana :D
    Kava je <3
    i sama više preferiram jesen,, ljeto nikako nije moje razdoblje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etogac, taman smo se našle :D <3 O da znan, baš san rekla koliko makeupa imam, valjda mogu svaki dan barem maskaru stavit, ali jednostavno nisan taj tip. Očito smo neke girl next door tipovi :D <3

      Izbriši
  2. svaki put me iznenadis ! di ces umerti pre 30 ? ko ce meni u kapeli nokte da radi , kad ja umrem..ima da cekas na red, najmladja si !nama kad se budu treske ruke ima da putujes po svetu bakicama da radis manikire ! aj ne zezaj ! ok ?
    mogu biti gora od tebe sa crnim humorom draga izvini...
    saljem ti puno poljubaca !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHAHAHAHHA svaki dan me uspiješ nasmijat ahahah. Tako san prije razmišljala, srednja škola, totalni crnjak hahah. Vidiš, prošlo skoro 10 godina od toga, razmišlja se o drugačijim nekim stvarima, ništa crno, ne brini. <3 Također :* :* :*

      Izbriši
    2. ali , propustila si da kazez : hoces mi raditi nokte ? za sad jos mogu bar 10 20 g a posle tebe ceka, nekako si najbliza ...:)

      Izbriši
    3. Normalo da hoću, to se podrazumjeva ;D <3

      Izbriši
  3. Najdraža Imoćank, pa čestitam. Tebe stvarno ide u zadnje vrijeme ;)
    Hvala ti puno na nominaciji (zvučim si važno) i budem ovih dana odgovorila na pitanja i da skroz sam zaboravila na onaj tag. Bude sve to do kraja tjedna!
    Ja ne volim mačke. Bojim ih se :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja san skroz povezana s mačkama, otkad san mogla stat na noge kupim sve lutalice i donosim kući :D Samo pomalo, ja ne idem nigdi :D I jesi važna :D <3 :*

      Izbriši
    2. bravo.. ti si covek prvenstveno..drago mi je da volis zivotinje..uvek se nadje nesto za njih !hvala ti puno na tome !

      Izbriši
  4. Hahah ženo, pa ti nisi normalna, fala na nominaciji! <3 Evo, čim riješim kolokvij bacam se na odgovaranje, super su ti pitanja! :D Volim ovakve postove i čim vidjeh naslov reko idem čitat i usput se malo nasmijat :D
    Crno ftw! Ja imam jedno 3-4 para crnih hlača koje obožavam, samo je bed kaj to već pomalo izgleda ko da si nemam kaj drugo za obući, al' briga me xD
    Jaooo, voliš miris bolnica? Ja se rušim na te mirise, al' doslovno haha. Pogotovo dok treba ići krv vadit :S
    Uh Breaking Bad, jedna od naj serija ikad! Ja sam nedavno imala reprizu Prison Breaka, a prije toga reprizu GOT-a i tako to :D Dok je meni nekaj dobro ja budem to pogledala i po 1000x ako treba :D
    Niš, odoh ja učit dalje, čitamo se uskoro :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, riješi ti prvo obaveza pa ovo, ne ide nigdi nitko, svi čekamo <3 ahahah tako i ja, namjerno uzmen 90% stvari u recimo crvenoj, plavoj boji i 1 crnu majicu i zapnem za tu i točka. Jednostavno ljubav haha Ali nu, crno je uvik u modi, mi smo klasik :D Ja san na pola BB, pa ću iza toga tražit novu opsesiju, razmišljan da repriziran Besramnike, oni su mi bili ludilo haah :D Hvala draga <3 :*

      Izbriši
  5. amazing answers- I love Croatia very much, I am spending my holidays there every year :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you sweetie! :D Really? That's so cool! :D

      Izbriši
  6. ženo, natjerala si me na promjenu planova, ccc :D hvala ti na nominaciji :) pitanja su ti odlična, volim pročitati odgovore na takva malo osobnija pitanja, stalker sam ko i ti :D a tvoji odgovori su zanimljivi, opet smo doznali nekaj novo o tebi. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala san Vas sve malo poremetit haha, šta ćete od mene :D Pa nebi bilo toliko zanimljivo da je sve o makeup-u ili lakovima, ovako malo ozbiljnije da svi znamo koga pratimo i tako to hahahaha :D

      Izbriši
  7. Jao potrudiću se do kraja ove nedelje da odgovorim na pitanja, ali nisam baš sigurna da li ću nominovati baš 11 blogova..nadam se da može i manje. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Lol, stalker :) obožavam Q&A..i s veseljem ću se danas baciti na tipkanje, da se malo relaksiram od bolesti i depre :) uf, samo će mi problem biri koga nominirati i smisliti daljnja pitanja :/ ali iskemijati ćemo nešto.. :) p.s. thanx glee <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aw yeeeees <3 :D Nadan se da ti bude bolje draga <3 :) <3

      Izbriši
  9. Moj prvi blogo-tag, koje uzbuđenje! Uživat ću u pisanju :D U zadnje vrijeme pripremam par recenzija i nekako odgađam pisanje jer čekam novi komp pa da počnem pisat ko čovjek na pravoj mašini ;) Uz to sam i počela malo kao radit i nemam pojma kako žene s poslom i obitelji uspjevaju redovito raditi na blogu, trebat će mi dugo da se asimiliram :D
    Hvala ti na nominaciji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Našla osa u Hrvatskoj, šok nevjerica :D Samo radi, mi te čekamo koliko triba :D Jedva čekan vidit odgovore <3

      Izbriši
  10. čestitam na nagradi, bio je ovo zanimljiv post :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovaj tj me nema na blogu, čim opet sjednem na komp obavit ću ovo :D Baš si im zadala posla :P Samo nz koga ću nominirati jer si ih ti već sve nominirala :P
    I hvala na nominacji <3
    Ja sam isto na Vicotriji Bergman, samo ovaj tj malo pauziram jer želim pogledati sezonu serije do kraja jer sam je zapustila :D Od ponedjeljka se opet bacam na čitanje. :D
    Micke <3 a tvoj micek je baš divan, ako ikad dođem kod tebe, kradem ti ga :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovako je ja mislin zanimljivije malo, nije svak u lakovima, a ni u makeup-u, malo općenito nikome ne škodi :D Ja čas čitan, čas na Breaking Bad ludilo haha. O ne, ne kradi mi macu haah <3 :*

      Izbriši
  12. Joj, baš mi je odličan ovaj tag. Sviđa mi se ovakav predah od kozmetike ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš nekad čoviku ovako nešto triba. Konstantno smo baš zasuti makeupom i lakovima :D :*

      Izbriši
  13. I'm sorry for answering this late, but at the moment there is sooo many to do! Thank you sooo much for this lovely award! ^_^
    I'm so happy and excited haha :D I hope all is well with you!? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You're welcome sweetie! <3 I'm fine, thank you <3 Even though february has been very busy for me too :/ Take your time with the answers, just relax :D <3 n_n

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics