Empties #10

20:15

Hello there my lovely friends!

Today I'll be sharing all my empties with you along with the make up I'm clearing out of my collection. I decluttered some nail polish, but you'll need to wait for my "Love it or leave it" post to see that. :D


Pozdrav dragi moji!

Danas ću sa Vama podilit sve moje potrošene proizvode skupa sa šminkon koju san odlučila proslidit. Odvajala san i lakove iz kolekcije ali da bi njih vidili morat ćete sačekat drugi "Love it or leave it" post. :D





I'll try to keep things as short as possible because there are a lot of things SO. I liked all these products, but none of them are my must haves....anymore... Gliss, I'm sorry, but bro I'm falling out of love with you... NEXT

Pokušat ću pisati što kraće jer ima dosta stvari PA. Svi ovi proizvodi su mi bili dobri, niti jedan nije moj favorit...više.. Gliss, pajdo izvini, ali nisi mi više baš nešto.... IDUĆI




All of these products were fine too except I fell out of love with this Balea "Birke hairwater". I used to use it on my scalp after I've washed my hair and before I'd dry it and it would make my scalp feel cold and refreshed for the first couple of times, but then after that I just didn't feel anything? Also, it was just another step in my routine I don't have time for now. PASS

Svi ovi proizvodi su također bili dobri osim što san se, kao i od Glissa, odljubila od ove tinkture za kosu od Balee. Koristila san ju na tjemenu nakon pranja, a prije sušenja kose i davala mi je takav jeben osjećaj hladnoće i ugode tih prvih par upotreba da san je instant stavila u favorite. E, nakon tih prvih upotreba moje se tjeme ili naviklo na proizvod tako da ja apsolutno nisan ništa osjećala više, ili je proizvod lagano ishlapio - što ako jest to slučaj - užas da nakon misec dana i par upotreba ishlapi! U svakon slučaju, ja neznan šta se točno dogodilo ali se nadan da neću opet popušit foru i kupit išta dodatno za kosu osim šampona i regeneratora - neman ja vrimena za ovakva sranja.




Okay we have some things to talk about here. This Babylove suncreme was great for my kids. I still had some of it left but it was from last year so I just threw it out. Got this Avon Rich Moisture Family Cream as a gift and I was told that this product was a must try from Avon, that it was great. First of all I'm so over this milk and honey scent, it's been so over used in every single type of product it's a fucking miracle the whole planet doesn't smell like it. Second, "RICH MOISTURE"? The fuck? Where it at doe? I don't have dry, I have normal body skin and after I'd use this creme I felt just a tad, just like 1% more moisture on my body then when I slap my skin with water. Absoulte bullshit and I was so mad for so long because this tub contained 400ml and I had to smell like motherfucking milk and honey for so fucking long I'M STILL SO MAD AT IT. Honestly, I didn't throw this shit out just because it was a gift from a friend. SO CALLED FRIEND. (lmao)

Ok evo ovde imamo o čemu pričati. Babylove dičija krema za sunčanje mi je bila super za bebice. Još san imala malo u tubi, ali nisan želila riskirat pa san je bacila i zaminila novon. Cijena nešto sitno u Dm-a, oko 30kn. Avon "Rich Moisture Family Cream" san dobila na poklon i bilo mi je rečeno da je ova krema nešto kao Avon klasik, moran ovo probat, extra je, ovo - ono... Ko prvo, znači pun mi je, da prostite, kurac i meda, i mlika, i kombinacije istoga. Taj je miris toliko prekorišten u svemu znači, evo ja se čudon čudin kako ne seremo med i mliko. PRISTANITE SA MEDON I MLIKON. PRISTANITE SVI. Ko drugo, pajdo di je ta bogata njega? Ja je nisan zviznila. Neman suhu, iman nomalnu kožu tila i meni je nakon tuširanja potrebna neka lagana kremica, losion, šta god praktički eto tek tako da je iman na sebi jer se osjećan sigurno, amoreć. Pljusnen se vodon po jednoj, a drugu ruku namažen sa ovon kremon i ruka namazana kremon je za 1% "vlažnija" - DOSLOVNO. Čemu? Čemu? Nadan se da ovo nije Avon klasik jer ako je, brate, ne probala ništa drugo Avon. Ja Vama svima koji čitate znači nemogu dočarat koliko san ja ljuta, koliko san bisna na ovaj proizvod. Morala san toliko dugo mirisat ko med i jebeno mliko jer san kremu odlučila potrošit čisto iz respekta pošto je bila poklon od, sad ću reć, TAKOZVANOG PRIJATELJA. Ja ovo nebi dala neprijatelju i rekla da je dobro, kamoli prijatelju. Užas.




My fellow parents, beware of this creme. Usually I love everything babylove, but this creme was so fucking awful I literally threw 2 almost full tubs of it in the trash. Why was it awful? You put this creme on your baby and it messes u...your baby shits. You go to change your baby and because you put this creme on your baby you end up washing them for so long they will shit again  and you still wouldn't be done with washing their ass from the first time. FUCKING MESS. I love and use a lot of babylove products and this was their first one that I, not didn't like, hated.

 Moji dragi kolege roditelji, bižite od ove kreme. Obično sve babylove obožavan, tako san spazila ovu kremu i odlučila probati. Budala uzela odman 2 kreme jer san bila apsolutno uvjerena da će bit extra. BUDALA. Evo ovako. Značu prisvučete dite i namažete ga ovon kremon. Dite se, da prostite, usere i sad ga iđete prominit. Pajdo moj... Ako si kojin slučajen dite namaza ovon kremon, nu čuješ, prat ćeš ga i ono će se opet usrat, a ti još nećeš sprat ovu kremu. Šta je u njoj, ja neznan, znan da san bacila 2 kreme, a to se kod mene stvarno ne događa skoro pa nikad. Rekla sad da babylove obično sve obožavan, ali obično ako meni nešto ne odgovara - sad mislin na bilo kakav proizvod - odman na pameti iman nekoga kome ću taj proizvod proslidit jer će mu bit od koristi tako da se potrudin da apsolutno nikad ne bacan u smeće ali ovo sranje, ovaj užas od kreme nikome nikad nebi dala.




I really like the Balea MED handcreme and would repurchase it, but Balea always has new handcremes out so I'm constantly trying them out. I think it would be good for someone with sensitive skin. I always have castor oil on me, I use it on my cuticles and lashes/brows. This bottle was from JGL, I'm currently using Olival castor oil. I used to love Cien SOS hand concentrate and have recommended it countless times but I won't buy it again because it's not as concentrated as it was before. Don't even bother with it.

Balea MED krema za ruke, ili da kažen pH neutralna - nema nikakav miris, whatever. Uglavnon, kremica je extra, preporučila bi je svima sa osjetljivon kožon i sama bi je ponovo uzela ali Balea me uvik zavede nekon novon kremon tako da su klasici na stendbaju. Za manje od 10 kn točno ću si uzet ovu i Balea Ureu za zalihu, nji 2 su mi extra. JGL ricinusovo ulje mi je bilo extra, trenutno koristin Olival ulje, ali ja svakako moran imat ricinusovo ulje jer nemogu leć da si ga ne namažen na zanoktice i obrve/trepavice. Cien SOS koncentrat za ruke san toliko puta spomenila, toliko puta preporučila što na netu, što uživo. Potrošila san pitajBoga koliko tubica ove kreme i zaista san tužna, ali neću je više kupovat. Cien, što me jebeš, što vodniš proizvode? Radije si uzmite vazelin obični.




I used up quite a lot of wet wipes but these ones stood out so I decided to show them to you. Julijana, Thermopolis, got them for me in Ireland. I used them during the day for a refreshment. The "beads" in them were quite nice on the face, it felt like a massage, kind of. If you can get them, I'd recommend.

Iskoristila san popriličnu količinu vlažnih maramica ali san odlučila pokazati samo ove. Julijana, Thermopolis, mi je ovo kupila u Irskoj. Ja san ih koristila tokom dana da si osvježin lice. Ove "perlice" koje imaju u sebi su mi pružile neki efekat lagane masaže i baš su mi pasale. Ako ih slučajno možete nabavit toplo preporučan.




My favorite acetone and razors. I use mens razors because female shaving products are so fucking gentle for me and I ain't got time for them.

Moj najdraži aceton i britvice. Koristin muške britvice jer su mi ženske toliko nježne i tupe da nemogu. Pajdo, ja san žena - ne cvitić, izvoli mi nabrusit britvicu pa ću je kupit - svin proivzođačima ženski britvica. Ove Cien britvice imaju 12 komada, a tu i tamo budu na akciji 2 paka za 18kn, otvorite oči za to, stvarno su dobre.




All of these products were good. I love and always repurchase Balea grapefruit washgel and Balea mattifying creme, LOVE THEM.

Svi ovi proizvodi su bili dobri. Volim i uvik kupujen Balea grejp gel za umivanje i Balea dnevnu matirajuću kremu za mješovitu kožu IAKO već neko vrime ne viđan ovaj gel u Dm-a...nažalost...




I got this Estee Lauder DayWear in a giveaway from Simply Selma <3. I really thought that this creme would make me feel so fresh, fancy and happy because uhhhhh Estee creme. I'd take my Balea creme over this one in a heartbeat. I mean it was fine, but just, basic...

Ovu Estee Lauder DayWear kremu san dobila u giveawayu kod Simply Selme <3. Bila san uvjerena da će ova kremica bit nešto posebno, mislin ESTEE LAUDER, namažeš se ovon kremon i bit ćeš nova žena KAD ONO... Bezvezna, bazična krema. Uzela bi svoju Baleu priko ove bez razmišljanja.




I loved all of these products and can't believe I used up so much make up like damn bitch HAHA.
Anyway, would recommend you to try everything. This white jar is BIO Balm mint lip balm, and the sponge was ebelin.


Svi ovi proizvodi su mi bili fantastični i nemogu virovat koliko san mejkapa potrošila haha. ZNAČI PUDER POTROŠILA HAHAHA. Bilo bi i Vama smišno da znate da se šm inkan 2-3 puta misečno haha. Sve toplo preporučan. Ova bila posudica je bila BIO Balm balzam za usne od metvice, a spužvica je bila ebelin.





Maybelline Baby Lips. OMG. I got this one as a gift from Gordana, Gorgeous on a Budget, and she's the only reason why I even tried to use this up. I may seem rough and tough but I often fall for cute packaging and sweet products but this, I just couldn't. The hype that was going on with this product probably made me hate it this much. Also, where the hydratation at? Alverde natural face serum "Olive". I got it in hope that it would be something amazing from Alverde that I'd recommend to everyone but, again, no. It says it's an olive serum, smells like lemongrass. It did nothing to my skin, which to me made it an extra step. The pump broke after I've used 2/3 of the product so that was annoying. I have a weird love for Alverde and I'm constantly giving that brand and their products chances but I'm getting slightly pissed off because damn, blow me away already.

Maybelline Baby Lips. Nemogu. Ovo san dobila na poklon od Goge <3, Gorgeous on a Budget, i ona je jedini razlog zašto san ja ovo pokušala potrošit. Možda Vam se činin dosta gruba i sirova, ali previše puta popušin slatka pakiranja i mićukaste proizvode ali ovo, značiiiiiiii nemogu. Nikako. Ludilo koje je obavilo ovaj proizvod mi ga je toliko ogadilo. Balzam za usne, ni h od hidratacije, koji kurac će mi to? Alverde prirodni serum za lice, navodno od maslina. Prvo, ovo miriše ko limunska trava - iako mi to zapravo paše al da kažen, znači ovo nije negativnost. Drugo, apsolutno ništa ovo meni na licu nije napravilo - znači samo dodatan korak, bez ikakve veze. Treće, pumpica je pukla kad san potrošila 2/3 proizvoda pa san se malo mučila dok san ga potrošila. Ljudi moji, pakiranje od recikliranog kartona, prirodna kozmetika, drogerijski brend, vegan, CF... Stvarno, al stvarno san se nadala da ću ga moć preporučit ali nemogu. Za Alverde gajin neku čudnu ljubav, zašto - ni sama nisan sigurna, ali toliko godina im dajen toliko šansi da su mi skoro dokurčili. Jedoli lansirat neki senzacionalan proizvod, jedoli.




Now these products aren't empties, these are the ones I gave away to friends because they just didn't work for me. Got to say I was shocked how long it took me to scrub my tub after I used the Nivea in-shower. Who got time fo dat?

Sad ovi proizvodi nisu emptiesi, ove san proslidila ekipi jer meni jednostavno nisu odgovarali. Nijedan nije loš nego jednostavno neman kad. Šokiralo me koliko san dugo čegrnjala kadu nakon Nivea in-showera, znači prestrašno. Proizvod ko proizvod je super, doista hidratizira kožu ali brate, nemogu.





I cleared out my makeup collection and these were the products I just wasn't reaching for.

Počistila san si mejkap ladicu i za ovin proizvodima jednostavno nisan posezala.




I got this mascara for my trend IT UP! review and I wasn't even gonna mention it but fuck, this mascara sucks. If you ever seen any of my mascara reviews, and there are a lot of them, you could have seen that almost any mascara works for my lashes. This one didn't. The brush is too stiff, the formula is too wet and does nothing but smudge on me and clump my lashes.

Kupila san ovu maskaru za trend IT UP! recenziju i nisan je uopće mislila spominjat ali brate, nemoš, preloša. Ako ste ikada vidili moje recenzije maskara, a imah ih popriličan broj, onda ste mogli vidit da zaista ritko koja maskara meni ne funkcionira. Nakon dosta godina, različiti brendova, i svega ostaloga - ova maskara je u top 3, ako ne i najgora koju san probala. Gumena četkica je prekruta, formula je prevlažna i apsolutno ništa osim razmazani i slipljeni trepavica ona meni nije pružila. Nemogu sad sa 2 dice izgledat ko narkomanska kurva sa lošon maskaron.




Ahhhhhh, my heart hurts. This essence Volume Hero mascara wasn't bad, it just gave me more of natural lashes and I don't like that. I want my mascara to give me false looking lashes and if it doesn't give me that then why bother? Essence has more than enough amazing mascaras, this one just didn't cut it for me. The packaging is bomb though.

Ahhhhhhhh, srce mi se cipa. Essence Volume Hero maskara nije bila loša, dala mi je nekakav, po meni, izgled prirodnih ali malo naglašeni trepavica i ja to nemogu. Moja maskara meni mora dat izgled umitni trepavica ili ja, mislin, čemu da se mučin za pirodno naglašene trepavice? Čemu? NEĆU I GOTOVO. Essence ima više nego dovoljno jebeno dobri maskara, ova jednostavno po meni nije jedna od njih i oke. Pakiranje je predivno i svaka čast dizajnerima, odman san uzela sve nove maskare koje san vidila. :D


That's all for this post.
Do we have any products in common?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

To je sve za ovaj post.
Imamo li ijedan zajednički proizvod?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics