Essence: Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara: Review

07:54

Hello there my lovely friends!



So one day a while ago I was watching youtube videos and, as always, something coughtmy eye.

I saw Tati Westbrook talk about this mascara so I decided to pick it up and try it.


Pozdrav dragi moji!

Jedan dan san gledala youtube videove i, kao uvik, nešto mi je zapelo za oko. Vidila san Tati Westbrook kako priča od ovoj maskari i ja san je morala uzet i probat.











INGREDIENTS
AQUA (WATER), CERA ALBA (BEESWAX), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, ORYZA SATIVA (RICE) CERA, BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , POLYBUTENE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, AMINOMETHYL PROPANOL, STEARIC ACID, NYLON-12, PHENOXYETHANOL, VP/EICOSENE COPOLYMER, TOCOPHEROL, DIMETHICONE, POLYESTER-4, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, TETRASODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, CI 77499 (IRON OXIDES)




"The diamond shaped brush contains fibers for extending and making longer, fuller lashes."

"Dijamantni oblik četkice sadrži vlakna za produljenje za stvaranje dugih, punih trepavica."


















I think the difference is quite visible!! :D OKAY so I'll break it down to you.
The brush is great, it coats every lash which a lot of mascaras haven't been doing for me lately. The formula of the mascara is on the drier side, I'm not usually a fan of that but the final result I got - I'll somehow handle it. This mascara wears really long, not sure if it wears for 18h but 10-ish hours for sure. It didn't flake on me or irritate my eyes.
Basically, this is my go to mascara. Whenever I'm going anywhere I just pull it out, slap on 2 coats of it and consider myself good to go.

Mislin da je razlika očita!! :D Ok, da Vam ju malo pobliže objasnin. Četkica je super, svaku trepavicu uspije uhvatit što mi dosta maskara u zadnje vrime ne uradi. Formula maskare je na sušoj strani što se meni obično ne sviđa ali finalan rezultat kojeg dobijen od ove maskare je razlog zbog kojeg ću to nekako prigrmit. Maskara izdrži jako dugo, nisan sigurna jel baš 18 sati, ali 10-ak svakako da! Na meni se nije ni trusila, nit' mi je iritirala oči. Ovo je moja "go-to" maskara koju koristin doslovno stalno. Nakon nanošenja 2 sloja ove maskare smatran se nikad spremnijon za svit.




I highly recommend you to try this mascara out, I love it.
What do you think of it? Have you tried it?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Toplo Vam preporučan da probate ovu maskaru, obožavan je.
Šta Vi mislite o njoj? Jeste ju već probali?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. Imala sam je. Love- hate odnos. I je dobra i nije. Previse mi je bila mokra i ljepila trepke. Koma. Kad se malo sasusila bila je ok. Al nije to to

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja san baš neki dan uzela novu tubicu jer mi se toliko sasušila stara da mi je trepavice skroz slipila :D ALI sa novon tubon neman tih problema, opet mi je vrh :D Baš se nadan da ću uskoro moć natipkat koju rič o proizvodima koji mi ne valjaju, ima i koja maskara :D Šteta što ti nije ok maskara :/ <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics