Born Pretty Store: Unicorn Water Decals: Review

17:21

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you some super cute unicorn water decals I got from Born Pretty Store.


Pozdrav dragi moji! 

Danas ću Vam pokazati jedne krasne, preslatke vodene naljepnice sa uzorkom jednoroga koje san dobila od Born Pretty Store-a.









As you may know, mostly if you follow me on my instagram, I'm a holosexual and love rainbows, unicorns and everything magical. These patterns just screamed BITCH THIS IS YOU as soon as I saw them so I had to get them. I love all nail stickers / decals and have said countless times that they're my favorite (and easiest) way to spice up any manicure / nail polish. These were no exception, they're so quick, cute and I love them!

Ko što već vjerojatno znate, sigurno znate ako me pratite na instagramu, ja san holosexualac i volin duge, jednoroge i sve magično. Ovi uzorci su vrištali moje ime (koji privod, extra) i ja san si ih morala uzeti. Obožavan sve naljepnice za nokte i već san nebrojeno puta rekla da su one moj najdraži (i općenito najbrži) način da podignen bilo koju manikuru. Ove nisu nikakav izuzetak. Toliko su brze, jednostavne i preslatke - obožavan ih!






Find these unicorn water decals on Born Pretty Store now for 1,29$ and you can use my 10% code off.

Ove najepnice za nokte nađite na Born Pretty Store stranici sad za 1,29$ i možete koristiti mojih 10% popusta.




Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. Aj laaajk :D S kombinacijom holo laka i unicorna nemreš fulati ni da oćeš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aw yeeeeeee <3 Super su mi ovi decalsi, baš su happy <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics