Beauty BigBang: Red Holographic nail polish: Review

07:42

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you a lovely holographic nail polish I got from Beauty BigBang.


Pozdrav dragi moji!

Danas ću Vam pokazati divan holo lak kojeg san dobila sa Beauty BigBang-a.













This polish came in it's own black matte box with all the product informations written on it in gold. The brush of the polish has the perfectly rounded tip which allowed me to apply the polish easy. The bottle contains 8 ml of product which has such a smooth, creamy formula that glides on the nail like a dream. This bronzy red linear holographic polish covers the nails in 2 coats, dries fast and on me it lasted for an entire week!

Ovaj lak je doša u svojoj mat crnoj kutijici koja je na sebi imala napisane sve informacije o proizvodu u zlatnoj boji. Kist laka ima savršeno zaobljen vrh što mi je omogućilo lako korištenje laka sa minimalnin greškama. Bočica sadržava 8 ml laka koji ima takvu laganu, kremastu formulu koja jednostavno klizi po noktu. Nazvala bih ga brončano crveni linearni holo lak i on/a savršeno, i u potpunosti pokrije nokte sa 2 sloja koji se suše brzo i koji su meni trajali tjedan dana!






Find this red holo polish on Beauty BigBang now for 5,49$ and you can use my code to save money.

Ovaj crveni holo lak nađite na Beauty BigBang-u sada za 33,58kn i možete koristiti moj kod da uštedite.





I already reviewed the silver version of this polish here, I highly recommend you to check it out because that polish is AMAZING.
Let me know which one do you prefer?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Srebrenu verziju ovog laka san već recenzirala tu, toplo preporučan da škicnete taj post jer je taj lak JEBEN.
Recite mi koja Vam se verzija više sviđa?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics