Nude it?

10:30

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you a, for me, a darker nude polish from Rapsodi Pacific. :)


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati, za mene, tamniji nude lak od Rapsodi Pacifica. :)


RAPSODI PACIFIC 04












04 is a nude polish, jelly formula, opaque in 3 coats. To me, or better say, on me, this polish looked more orangy than I thought it would look. I got it in hope that it would be my "mannequin hands" polish, but no. 
You know how I see this polish? This polish is orange foundation or bronzer on a pale girl. I don't like how it looks on me at all. And that is so sad because it's a nice polish. Even though it took me 3 coats to get it opaque I didn't have an issues with the application and it did dry fast, has a gorgeous glossy finish.
This one didn't work for me so I'm still on the hunt for my "mannequin hands" polish, do you have any suggestions for me? :) Do you have your "mannequin hands" polish? :)

04 je nude lak, jelly formule, pokriva nokat sa 3 sloja. Meni on izgleda, bolje da kažen, na meni on izgleda prenarančasto za moj ukus. Uzela san ga u nadi da bude moj lak za ruke "lutke iz izloga", ali ne.
Znate kako on meni izgleda? Narančasti puder/bronzer na blidoj ženskoj. Ne sviđa mi se to općenito, pogotovo na meni, nevažno licu ili noktima. A to je pretužno jer je lak skroz oke. Iako su mi tribala 3 sloja da pokrijen  nokat nisan imala nikakvi problema s mazanjen, brzo se sušio i ima lipi sjajni finiš. Nije mi pasa tako da ja još uvik tražin svoj lak za ruke "lutke iz izloga", imate neke prijedloge? Imate li Vi svoj lak za ruke "lutke iz izloga"? :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo



You Might Also Like

6 comments

  1. imam nesto slicno, i ispalo je kao tebi , vise orandz nego nude ! bio bi lep kao podloga za crtanje ili stamping!
    lep pozdrav draga , vruce jel da ? svuda je pakleno ;(

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je baš lijepa nijansa, trenutno mi se sviđaju takve breskvasto nude. :) Baš sam si nedavno nabavila sličnu nijansu....

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics