Essence Maximum Volume Mascara Review

15:24

Hello there my lovely friends!

Today I have yet another mascara review for you. We'll be talking about the "Maximum Volume" mascara from Essence.


Pozdrav lipi moji!

Evo mene sa još jednon recenzijon maskare. Pričat ćemo o "Maximum Volume" maskari iz Essenca.







The packaging of this mascara is, like in most of essence mascaras, basic and standard. It's a pretty shiny teal tube of a product that I love to put on my eyes so why not get it? :) My sister got it for me and I think she paid around 3€ / 3,50 $USD.

Pakiranje ove maskare je, ko i u većine essence maskara, obično i standardno. Ovo je lipa, sjajna tirkiznoplava tuba proizvoda s kojin se volin keljat po očima, što je nebi imala? :) Ja san je dobila na poklon od sestre ali mislim da košta negdi oko 24kn.


INGREDIENTS:

AQUA (WATER), GLYCERYL STEARATE, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, POLYVINYL ALCOHOL, PROPYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, AMINOMETHYL PROPANOL, CAPRYLYL GLYCOL, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES)


What essence says about it:

"Maximum lashes! The maximum volume mascara has an innovative elastomer brush with elliptical blades that form a reservoir on the inside. This allows the mascara to not only provide perfectly defined lashes, but breathtaking volume, too! Opthalmologically tested."


Šta essence kaže za ovu maskaru:

"Maksimum trepavica! Maximum volume maskara ima inovativnu elastomer četkicu s eliptičnim oštricama koji čine rezervoar iznutra. To ne samo da omogućuje  savršeno definirane trepavice nego i volumen koji oduzima dah. Oftamološki testirana."


THE BRUSH






I honestly don't know how to describe this brush, I have never seen anything like this before. But I like it, I like different, new things. The bristles are just the right length if you ask me, the grab and coat each lash evenly. If you turn it sideways, like I did on the bottom picture, you can coat your bottom lashes with no problem, that was what I did and I didn't poke myself or smudge anything too bad.

Iskreno neznan kako bi opisala ovu četkicu, nikad se nisan susrela s ovakvon. Ali ono, meni se sviđa, volim drugačije, nove stvari općenito. Čekinje su, barem meni, idealne dužine, lipo grabe i jednaku količinu proizvoda nonose na svaku trepavicu. Ako ga okrenete "u stranu" (o jesan seljak teški, mila majko), ko što san ja napravila na donjoj slici, možete s lakoćon namazat i donje trepavice (meni ovo ko zaselak zvuči. Oklen si ti? - Iz trepavica donjih ahhahah), bar se ja nisan ubola u oko niti iskeljala priviše.


1 COAT VS NOTHING






1 COAT






2 COATS VS 1 COAT






2 COATS






MY OPINION 

Being a volume mascara, this one did amazing. It did what it said, gave me a lot of volume and it enhanced each lash. It didn't clump on me but it did have some fallout during the day, but keep in mind that when I wear and test mascaras out I wear them 8 hours a day for a week at least, that way I can tell you about the fallout, if I have an allergic reaction to it and so on. One thing I want to point out about this mascara is that it curled my lashes amazingly, so if you have straight or flat lashes, this one might be good for you. The formula of the mascara is okay, it's not too wet or too dry. I didn't have any reactions to it, btw that's the No1 reason why I love essence mascaras, they're really great for my eyes.
I have 2, not complaints or bad things, just 2 things I'm missing here that I'd like to point out. This mascara comes only in "black" which is not that black and I'm missing some length here, just so you'd know that.
All in all, this is a great mascara, I mean, can you get over these sexy eyes?


MOJE MIŠLJENJE

Pošto je ovo maskara za volumen, odlično je napravila svoj posa. Piše da daje volumen i da naglasi svaku trepavicu što ova maskara i jest učinila. Nije mi slipila trepavice ali malo mi se trusila tijekom dana, samo imajte na umu da ja kad testiran i probavan maskare, ja njih nosin minimalno 8 sati dnevno barem tjedan dana da bi mogla vidit oće li se trusit, raskeljat, uzrokovat mi upalu oba oka ko neke druge maskare i tako.
Jedna stvar koju san primjetila jest to da mi je ova maskara, ova četkica mi je divno uvila trepavice, tako da ako imate ravne trepavice preporučila bi Vam da date šansu ovoj maskari. Formula maskare je super, ni prevlažna - ni presuha. Nisan imala nikakve reakcije na nju, zbog čega ja općenito volin essence maskare.
Iman 2, ne negativne stvari niti žugačine, nego 2 stvari za reć. Ova maskara dolazi samo u crnoj boji, koja meni osobno nije toliko crna i fali mi dužine ovden, moran to reći. Nekome je ovo dramatično, ja ovakve trepavice smatran "prirodno sa malin naglaskon", ali nismo sve dragqueeny oko trepavica. Sve u svemu, ne da je ova maskara pristojna, nego je super, ono, jel vidite Vi ove sexy oči, ko bi im odolio?



 THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!!1!


What do you think about it? What your current favorite mascara?

Šta Vi kažete? Koja je Vaša trenutno najdraža maskara?


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo


Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

27 comments

  1. Maskara je maskara. Bez nje ko da se nisi ni nasminkala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedina makeup stvar bez koje stvarno nemogu :)

      Izbriši
  2. Micek <3 Trepavice Donje hehehe baš si me nasmijala :DDD
    Nisam isprobala ovu, čini se ok. Ali ti ionako imaš super trepke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ljubic <3 Oke je maskara, zanimljiva ova četkica :D haha trepavice donje mi odman pale na pamet :D

      Izbriši
  3. Nije loša. Meni se najviše svidja ovo tvoje čupavo stvorenje što njuši maskaru <3 :* Slatkiš jedan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooooo čupavac mora sve ponjušit, ako nedam grebe jače hahaha :D <3

      Izbriši
  4. Izgleda mi odlično sa dva sloja, ali slažem se. što veće trepavice to bolje :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ti imas dobre trepavice, pa ti odgovara svaka maskara... ahhahahahahhahaha :P tako je to kod nas metalika. Duge trepavice! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Thank you sweetie :D It is, the brush on it is fascinating <3

      Izbriši
  7. Videla sam da su stigle dve nove, ali nisam isprobala nijednu. Fino izgleda. :)
    Mačak me je ponovo oduševio. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gobi pokupio sve simpatije :D A vrag je, ljut non stop, samo grebe, jede i spava ahah :D
      Ja se polako riješavam ovih sto imam, tek tada mogu nove uzimat, već sam bacila oči na par novih :D

      Izbriši
  8. Uh, koja lipa divojka iz Trepavica Donjih na zadnoj sliji....a trepke su ti zakon <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ide na wl, samo zbog tog što kažeš da je za ravne trepuškeee :D Meni je to dosta! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadan se da će i tebi ove "eliptične oštrice" (wtf essence :D) pomoć uvit trepavice :D Svakako javi dojmove <3 :*

      Izbriši
  10. tako je, povikaše seljaci,hebeš trepuške kad se ne vide ;)
    još kad su ti svijetle k'o moje, maskara je must have... nekako sam se zaljubila u eveline volume fibefglas ili nešto slično pa više nemam niti volje isprobavat nove maskare :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahha pa nu, šta će mi maskara koja izgleda ko da ne nosin maskaru? :D
      Znan da ti voliš jednu eveline maskaru, ona mi je na wl, moran je isprobat :D Tako ja uvik moran imat essence get big volume maskaru u kolekciji, proban ih milijun, uvik se njoj vratin :D

      Izbriši
  11. Nisam isprobala ovu, mislim da ni ne budem, ne oduševljava me previše... a ova lipota dolazi od tebe, a ne maskare. :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ljubavi daaaaaj, što me činiš da se crvenin :D <3 Hvala draga <3 :*

      Izbriši
  12. Iz trepavica donjih ahhahahahhahhahahhahhahhahhahahahahahhahahha ludo jedna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaahaah moran to na profil metit hahahaah <3

      Izbriši
  13. Oklen City <3 Trepavice Donje
    Ovo sam sa deckom citala, mamurna, suze su mi isle i stomak me bolio dva sata i vec 5 dana svaki put kad vidim maskare, samo mi prodje kroz glavu, nu iz trepavica donjih, umirem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahahha srićo moja <3 Pa iskreno meni je isto moje postove presuper čitat uz čašu nečega žešćeg, da ne lažen hahahahah <3 svi smo iz trepavica donji ahahha <3

      Izbriši
  14. odlično izgleda sa dva sloja. vidis, ja njihove maskare nikad nisam probala do sada

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics