Empties #9

16:02

Hello there my lovely friends!

I wish all of you a happy New year, may 2018. be the best year you've ever had!
Now I have a lot of empties and I won't write a lot about ok products, I'll talk more about hits or fails so this post isn't a mile long.


Pozdrav lipi moji!

Za početak Vam želin sretnu Novu godinu uz želju da Vam 2018. bude najbolja godina do sada!
Sad za emptiese, više ću pisati o hit ili fail proizvodima (ako ih iman), a od ovim standardnin neću puno pisat tako da ovaj post ne bude kilometar dug.






I have 2 kids so I do use a lot of baby wipes, which I also use as the first step to taking my make up off. All of these were fine except these AQUA ones - they burned my eyes so I used them for cleaning.


Iman 2 dice stoga trošin puno vlažni (vlažne, dičije) maramica ali ih ja koristin i kao prvi korak u skidanju šminke. Sve ove su bile ok osim ovih AQUA koje su mi spalile oči, naposljetku san ih koristila za čišćenje. Kao što rekoh, sve su ostale super ali su me ugodno iznenadile ove Fiona baby maramice koje (ja san ih samo tu vidila) možete naći u Studenca za 5 kn! Jako su nježne i ja jeftinije nisan nigdi našla.






All of these products were ok, especially this Finale hand soap which you can find in Lidl stores.

Svi ovi proizvodi su bili odlični pogotovo Finale kremasti tekući sapun za ruke kojeg možete naći u Lidlu. Ovi sapuni su mi odlični, jako kremasti, lipo se pjene i čiste ruke, a da ih pritom ne isušuju, super mirišu (imate 3 opcije) i litar ovoga sapuna košta ko pola litra Baleina. (mislin manje od 10kn)





All of these products were also ok but I've LOVED this Imperial Leather foamburst which I got as a gift from my darling Julijana - Thermopolis - and this Dusch das in the scent heavenly vanilla which I had with me in the hospital when I had my two girls. I found both of these scents very relaxing.

I ovi svi proizvodi su bili super ali san baš volila ovaj Imperial Leather foamburst - pajdo gel za tuširanje ali u obliku pjene, koji san ja seljak :D - kojeg mi je moja svicka Julijana - aka Thermopolis - poslala iz Irske i ovaj Dusch das heavenly vanilla kojeg san nosila sa sobon u bolnicu oba puta kad san išla rodit. Oba mirisa su mi jako opuštajuća.





Another thing Julijana sent me - Batiste OG dry shampoo was an absolute HIT for me. Usually I find an amazing product but I still search for a cheaper alternative.. I didn't do that with Batiste. I think it's the best dry shampoo out there. I am currently using the volume one, but I prefer the original. If you're busy, especially if you have small kids GIRL this shit will save your ass soo many times I can not. The other stuff was ok too, miss this Balea feet schaum a lot.

Još jedna stvar koju mi je Julijana poslala - Baiste original šampon za suho pranje kose koji me je apsolutno oborio. Obično proban neki odličan proizvod ali ipak pokušavan nać jefiniju verziju istog. Batiste uopće neću niti pokušat minjat, mislin da ga boljeg nema nigdi. Trenutno koristin Batiste za volumen, ali bolji mi je original. Ako ste uvik u žurbi, pogotovo ako imate malu dicu EJ LJUDI ovo će Vas toliko puta spasit i uštedit Van vrime da ćete zaboravit kakav ste život vodili prije njega. Jebla ja sebe ludu, vidila san ga milijun puta na polici i nikad ga nebi uzela, a da san znala da je ovakav nebi niti sekund razmišljala. Ostatak stvari je bio oke, fali mi ova pjena za stopala od Balee.





I loved all of this stuff too, especially the Balea mattifying day cream. That creme smells like limes and I am seriously addicted to it. As well as the OG Nivea creme, could not function withou it.

Sve ovo san volila, pogotovo Baleinu kremicu za matiranje. Miriše citrusno, po limeti i ozbiljno san ovisna o ovoj kremi. Inače ju koristin kao dnevnu kremu, dobro služi i kao podloga za mejkap. Trošin 3 godišnje i mislin da je prejeftino godišnje izdvojit 60ak kn za dnevnu kremu. Uz ovu san ovisna i od originalnoj Nivea kremi. Ja Niveu obožavan, uvik moran imat barem 1 Niveu.





I loved all of this stuff except the Alverde "cuticle peeling" (looks like a lipgloss tube on the 2nd picture). I bought it when it was discontinued and gotta say it was discontinued for a good reason.
Also all of he hand cremes were great, I LOVED Sapunoteka's one the most.

Sve ove proizvode san volila osim Alverdeovog "pilinga za zanoktice" ili šta već (u pakiranju ala sjajilo za usne na 2. slici) Kupila san ga dok je izlazio iz asortimana, i to san kupila i poslala 1 Shpeksyy kao JAKO PRAKTIČNA STVAR EJ. Ako se dobro sićan u sebi je ima djeliće koštice breskve (koje dokazano imaju povoljno djelovanje na cilo tilo pogotovo na kosu kliko ja znan) koji su bili, po meni, slabo samliveni tj oštri uz neka crna zrnca koja ko da su plastična, nisu se uopće otapala i sve to pluta u nekon čudnon gelu.. Morala san se izluftat iako je ovaj proizvod davno povučen iz prodaje. S dobrin razlogon. Što se krema za ruke tiče sve su bile super, pogotovo Sapuntekina. Iscidila san zadnju kap te kreme, predobra. Hvala dragoj D(R)AMA na njoj! <3
The ONE blazam za zanoktice ima prefin miris, hvala dragoj Marini na njemu :D <3




More hand cremes! :D I loved all of these, Balea's Buttermilk&Lemon was a new scent and it smells like lemon pie - YUM! The Himalaya one surprised me, it surprised me so much, in a good way, that I'll check out more of their stuff out.

Još krema za ruke! :D Ritko kad ja ne volin kremu za ruke, tako da san i sve ove volila. Ova žuta Balea je imala novi miris (da ne kažen okus hahah) i ono, mirisala ko pita od limuna, ljubav.
Ove 2 limene Balee san nosila sa sobon (i potrošila) u bolnici i baš su me ovi mirisi uveseljavai i smirivali. 48 kremu bar jednu redovito uništin :D, a Himalayina me je ugodno iznenadila.





I used some makeup too. I loved everything, but my favorite out of all this is the essence all about matt! fixing compact powder. LOVE it!

Potrošila san nešto šminke za divno čudo. Sve ovo san volila ali mi je essence matirajući puder daleko najdraži od svega ovoga. Catrice baza za sjenila i Velvet prah (prah, puder?!) za obrve u mi bili fantastični proizvodi koje san konstantno koristila, čak i ponovila kupnju!






I LOVED this PS Cleansing&Polishing face mask. I liked the rest of the stuff too, everything was ok but I don't think I was WOW'd enough to purchase anything except this Ziaja orange shower gel, it smelled amazing. I got all these Ziaja testers in a gift bag from DM when I was pregnant, I just had to give a shout out to Ziaja for being so kind.

Baš san obožavala ovu PS masku za lice (Julijana ljubavi <3), od aktivnog ugljena i crnog šećera.
Inače, kad god vidin aktivni ugljen u proizvodu odman se sitin Julijane jer me je na početku mog (i našen virujen) blogganja upoznala sa Biobazinin sapunon za brijanje sa aktivnin ugljenon kojeg san volila, a uzela san ga zbog njene recenzije. Aktivni ugljen povezuje ljude očito. :D
Ostatak stvari mi je bio također ok, samo što me ništa nije toliko oborilo s nogu da se odman iden dizat s računala da kupin full size - osim možda Ziajinog kremastog gela za tuširanje od naranče koji je mirisa fenomenalno. Želin spomenit da san sve ove, mislin da mi je još koji čak i osta za potrošit, Ziaja testere dobila u DM paketu za trudnice i mislin da je to jako velikodušno od Ziaje. Ja san ih nosila u bolnicu i baš su mi bili praktični, uz to i iznenađujuće super proizvodi. Ovaj mali smeđi škartac je od Sapunotekinog sapuna od lavande, ljubav, obožavan Sapunotekino išta.




*ESSENCE PRODUCT REVIEW: MAKE UP EDT* - POWER VOLUME MASCARA-

I was cleaning my makeup collection and these are the mascaras that were too old.
They were all great, but I didn't find myself using them to the fullest.
I bought the Lash Sensational mascara for the hype, used it maybe 5 times and it stood in my collection for x months, didn't see what the hype was about.

Čistila san svoju kolekciju šminke i ove maskare su pristarile.
Sve su bile super maskare, ali ja jednostavno nisan posezala za njima.
Maybelline Lash Sensational san kupila zbog svog ludila, a koristila san je možda 5 puta i ona je lagano stala u korpi sa maskarama do sad kad je bacan.. U tih par puta kad san je koristila nisan vidila zbog čega se stvorilo to ludilo oko ove maskare.




This is the rest of the makeup I've cleaned out of my collection.
The essence superfine eyeliner & Catrice Liquid Camouflage are all used up, LOVED both of them, as well as the essence matt matt matt lipgloss which I consider a dupe for the Burjois Velvet liquid lipsticks.
The rest of the stuff I just didn't use enough so I cleaned it up and gave to friends.

Ovo je ostatak šminke kojeg san očistila iz kolekcije.
Essence superfine tuš za oči & Catrice tekuća kamuflaža su potrošeni, obožavala san oba proizvoda - kamuflažu ponovo kupila, kao i essence matt matt matt sjajilo za usne kojeg smatran zamjenon za Bourjois Velvet ruževe.
Ostatak stvari nisan dovoljno i/ili nisan uopće koristila pa san ih dezinficirala i dala prijateljima.


These are my empties, what have you used up lately?
Thank you for your time!!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Ovo su moji otrošeni proizvodi, šta ste Vi potrošili u zadnje vrime?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. Hrpu toga si potrošila, posebno sam iznenađena ovim dekorativnim dijelom wow :D
    Meni je Sapunoteka krema odlična, najdraža od svih, a što se tiče Oriflame kremice za nokte, ja mislila da si to već davnoo, davno potrošila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Davno potrošila, čuvala kutijicu :'D ŠTA JE SENTIMENTALNOST :D
      I ja san se iznenadila dekorativon al ono, bolje da trošin, iman razlog za kupovinu :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics