Rapsodi 338 swatch

10:30

Hello there my lovely friends!

You can see by the title what I'm about to show you so..
Let's jump into this polish :D


Pozdrav lipi moji!

Vidi se po naslovu šta ću Vam danas pokazat pa amo se bacit na ovaj lak! :D



RAPSODI 338, 2coats











Rapsodi 338 is a very hard polish to describe, but this is how I see it. It's a creme polish, opaque in 2 coats, easy application and has a fast drying time. Now, the color, to me, looks like a mix of baby blue and mint green. In some lights it looks baby blue, in others like a mint green polish so I was really frustrated by this color, or to be exact my description of it. But then I was all like, I'm a random person so why not describe it randomly? :) I love this polish and this color stands out of my collection. What do you think of it? :)


Rapsodi 338 je vrlo zajeban lak za opisat, al evo kako ga vidin. Krem lak, pokriva nokte sa 2 sloja, lako se maže i brzo se suši. Sad, ova boja, barem meni, izgleda ko mix baby plave i mint zelene. Negdi izgleda ko baby plavi lak, negdi ko mint zeleni pa san bila skroz nervozna oko opisa ove boje. Al ono, kad mi je sve drugo random što nebi i boju laka opisala na neki random način? :) Volim ovaj lak, ova boja baš odskače u mojoj kolekciji. Šta Vi kažete? :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo



You Might Also Like

11 comments

  1. Čini li mi se ili si malo preoblikovala nokte? Mnogo mi se dopada novi izgled.
    Nisam ljubitelj Gabrini/Rapsodi lakova, ali ova je boja baš lepa i veoma mi se sviđa kako ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Joj ovo je bilo negdje u proljeće, prije rezanja, sad imam ovakav oblik, al su kraći :)

      Izbriši
  2. Baš je lepa boja i pristaje ti. Mislim da imam par sličnih u svojoj kolekciji. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Easy to describe or not I love the colour!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan je i moram ti reći da ti je ovaj oblik noktiju famozan. :))

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics