Born Pretty Store: Qgirl-016 Stamping Plate: Review

12:41

Hello there my lovely friends!

Today I'm going to conclude my BPS reviews with this Qgirl-016 stamping plate.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću zaključit svoje BPS recenzije sa ovon Qgirl-016 pločicon za pečatiranje.











Qgirl-016 is a classic round stamping plate, came in a cute paper envelope sealed with blue foil and a protective background. It's very well made without any sharp edges. All the images are engraved pretty deep and transfer well on nails and on paper. This stamping plate is called 'Star Wave Flower pattern' which is again, another, literal name, but oh well. I like all the images but these narrow waves looked like fingerprints so I used them first. Had to jazz up my middle finger this time because...of various reasons? :D
Anyway all the images are usable so I consider this another good choice. What do you think of it?


 Qgirl-016 je klasična okrugla pločica za pečatiranje, došla je u ovoj papirnatoj kuverti sa prekrasnin uzorkon, zaštićena plavom folijom i sa zaštitnom pozadinom. Lipo je napravljena i nema oštrih rubova. Svi su uzorci prilično duboko urezani, dobro se prenose i na nokte, i na papir. Ova pločica za pečatiranje se zove 'Zvizde Valovi Cvitni uzorak', jopet jedan doslovan naziv, al dobro. Svi su mi se uzorci svidili al ovi uski valovi nekako najviše jer su me podsitili na otiske prstiju pa san nji morala prve probat. Također san imala potribu naglasit sridnjak ovaj put zbog...neki razloga? :D U svakon slučaju, vrlo korisna pločica pa je smatran još jednin pametnin izboron. Šta Vi kažete na nju?








You can find this Qgirl-016 stamping plate  in the Nail Art section on Born Pretty Store now for 1,94$ and, if you'd like, you can use my 10% code off.


 Ovu Qgirl-016 pločicu za pečatiranje more naći u Nail Art dilu na Born Pretty Store-u sad za 1,94$ i, ako želite, možete koristiti mojih 10% popusta.





Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

9 comments

  1. Motiv koji si pečatirala mi je najzanimljiviji, podseća me na špagete :D mada dobar je i drugi talasasti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Špagete :D Mene baš podsjetio na otiske prstiju, čudno kako mozgovi rade :D Fala draga :D

      Izbriši
  2. znaš što sam prvo pomislila-da si sama sebi išarala nokte crtama :) loooool...i reko baš je fora, kad na kraju skužih da je to pečat xD bijeli essence lak je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahhaah a eto ostalo svima u glavi da san neka ženska za freehand :D I da, bili lak je famozan *_* Fala draga <3

      Izbriši
  3. Beautiful manicure, I really love the star on top and this plate looks awesome! xx

    OdgovoriIzbriši
  4. I like it. Ova ti je dužina i oblik odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  5. imam je i ja, pisala sam o njoj i radila manikure, isto sa zvjezdama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije loša pločica, da se od nje smislit koja manikura :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics