Just a mash of make up, mani, jewelry and hair I guess?

21:50

Hey friends! / Pozdrav prijatelji!

I wanted to show you guys some random things, therefor the name of the post.
I made a new friend at work, she has her talents and, of course, obsessions :).
I did her nails, she did my hair, we loved each others work and yeah.
Also, in case you were wondering how bad I really am at putting on my make up, you'll see.
I used most of the things essence sent me, took pictures and decided to post.
This is my first make up post. I am fully aware that it's not perfect, I know all the 'rules'
and how I'm supposed to put it on, but I don't have the tools.
Honestly, if my life depended on buying a make up brush, I'd still buy a polish. Even if it was
just a clear one. I just roll like that.
And as I mention rolling, let's just roll into this post.

Tila san Vam pokazati neke stvari, ono, nabacane, stoga ovako ime posta.
Stekla san novu prijateljicu na poslu, ona ima svoje talente, i normalno, obsesije :).
Ja njoj radila nokte, ona meni kosu, svidilo nan se kako koja radi i da.
Također, ako ste se pitali koliko san zapravo loša u šminkanju, vidit ćete.
Koristila san većinu stvari koje san dobila od essencea, slikala par slika pa odlučila objavit.
Ovo mi je prvi post o šminkanju. Svjesna san u potpunosti da nije savršeno, znan sva 'pravila'
i kako bi se šminka tribala nanosit, ali neman alat.
Iskreno, da mi život ovisi o kupovini kista za šminkanje, opet bi kupila lak. Čak i da je samo
proziran. Jednostavno san takva.
Ne vridi privod, blablabla, iđemo na post.



These are the nails I did for my friend. I couldn't decide what to do so I smashed 3 designs together.
She liked the leopard one the bast, and so did I.

Ovo su nokti koje san radila prijateljici. Nisan se mogla odlučit šta da joj napravin pa san zbila 3 dizajna u 1.
Njoj se najviše svidio leopard, i meni također.


This is a me. LOL She braided my hair all the time, I loved what she did, and I can't wait for the next
time she does my hair!! I like the 3rd one the best, looks kind of hippy to me.

Ovo san Vam ja LOL. Plela mi je kosu cilo vrime, baš mi se svidilo šta radi, i jedva čekan da mi opet
radi kosu!! Meni se 3. najviše svidio, nekako mi hipi izgleda.


She made these 2 necklaces! I loved them so much, I took pictures, showed them to my friend and
she had the same reaction like I did. You know. 'I'd pay for this OMG!' LOL
I just think they're so cute, especially the blue one!

Ona je napravila ove 2 ogrlice! Toliko su mi se svidile, slikala san ih, pokazala nevisti i ona je reagirala
isto ko i ja. Ono, znate. 'Pa ja bi ovako nešto platila OMB!' LOL
Mislin da su stvarno slatke, pogotovo plava!

Okay, now comes my make up. It's not horrible, it's kind of good, but I need to say 1 thing first.
Do not mention my love for mascara. That's all.

Oke, evo mog make upa. Nije strašan, čak je onako, dobar, ali moran prvo reć 1 stvar.
Ne spominjite moju ljubav prema maskari. To je sve.




People I tried. I like the last one the most. / Ljudi trudila san se. Zadnji mi se najviše sviđa.

I have 3 nail posts in line :D
Thank you guys for your time, I hope you enjoyed this random post.
Take care and relax, until next post, byeeeee! xoxoxo

Iman 3 posta o noktima na čekanju :D
Hvala Vam na Vašem vremenu, nadam se da Vam se svidio ovaj random post.
Pazite se i opustite, do sljedećeg posta, pozdraaaav! xoxoxo

You Might Also Like

2 comments

  1. super si se snašla, dobar make up :D
    a i noktići, narafski ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Lako za make up, glavno da su nokti uredu :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics