Haul #xy

14:04

Hello there my lovely friends!

I haven't hauled anything in a long time, so long some of them were in my 2017. Favorites. If I have a dedicated post for a product I will link it under the picture.

Pozdrav dragi moji!

Nisan baš odavna haulala išta, zapravo je toliko vrimena prošlo da su neki od ovih tu proizvoda već bili u mojin Favoritima 2017. Ako iman zaseban post, linkat ću ga ispod slike tako da ako Vas nešto zanima click away.






I got all the products on the first 2 pictures from my mother. I like all of them, but I still haven't tried the Nivea in-shower body milk. I bought this Batiste volume spray thinking it was dry shampoo, I just saw the name and grabbed it. It's not a bad product, it actually works well. I got this Ebelin microfiber glove and I though it would be AMAZING for cleaning my face and neck and it does do it's job, it really does leave the skin feeling squeaky clean - which I love, but honestly... A magic rag could do the same thing and you could get like 5 magic rags for the price of this one glove.

Proizvode sa prve 2 slike san dobila od matere. Svi mi se sviđaju, iako još nisan probala Nivea in-shower štaveć. Ja mislin da ću se ja razbit u tušu kad ga buden probala pa sad trošin sve gelove i ostale proizvode za tuširanje prije ovoga da duže buden u cilokupu. Kupih, tj doslovno zgrabih Batiste sprej za volumen jednon prilikon u Dm-a misleći da je šampon za suho pranje kose. Nije loš proizvod, zapravo je odličan - daje super volumen kosi i super mi dođe ali mi uz taj volumen kosa bude nekako...teška? Ostale stvari su mi ok samo što... Kupila san ovu Ebelin rukavicu od mikrofibre misleći da će bit toliko FANTASTIČNA za čišćenje lica i vrata, što to ona stvarno dobro radi. Nakon korištenja nje lice mi bude full čisto, čak se osjeti ona neka kao zategnutnost - što ja obožavan, ali iskreno... Nije ona nešto skupa, 20ak kn, ali s obziron na to da znan da se pak od 5 čarobni krpa može kupit za istu - ako ne i manju - cijenu, preporučan Vam radije to jer je to ista stvar.







I have fallen in LOVE with this Batiste cherry dry shampoo - I am addicted. 
This essence nail repair oil - where have I been?! THIS IS MY CRACK. It's currently being discontinued in Croatia so you better believe this bitch is hunting down and buying all the bottles she comes across of. I have always been a fan of Balea, but DAMN - they are not playing. I can not wrap my head arround the fact that Balea - Dm's brand which is hella inexpensive - has aways been cruelty free and lately has been putting out so many vegan products. How does Balea do ALL THAT and remain so inexpensive, but the big brands can't do it? Love you Balea, LOVE.

Ja san se ZALJUBILA u ovaj Batiste šampon za suho pranje kose sa mirison trešnje - ovisna san. Ovo essence ulje za nokte/zanoktice - di ja živin? OVO JE MOJA DROGA. Trenutno ga kod nas u RH povlače iz prodaje tako da odman pretpostavljate da ova luđakinja traži i kupuje sve bočice istog na koje naleti. Oduvik san bila fan Balee, ali JEBOTE - ljudi R-A-D-E! Jednostavno ne mogu pojmit činjenicu da Balea - Dm-ova marka koja je izuzetno povoljna - je oduvik cruelty free i u zadnje vrime za štagod se mašin VEGAN. Kako Balea uspije SVE TO, a veliki brendovi ne?
OBOŽAVAN BALEU, LJUBAV! <3





















I bought the Balea multimasking face mask and I thought I'd use it one night when I put my kids to bed but damn son, I am basically in a coma then so I still haven't used it....BUT if my skin is feeling shitty and I want a quick face mask I use this Balea men Vulkan Stone peeling + mask. These 2 mens products were in my 2017. Favorites. They are quick, easy and amazing if you have a blackhead problem and combo skin.

Baleinu multimasking masku za lice kupih jednon prilikon u Dm-a KAO ja ću jednu večer kad legnen dicu sebi malo ugodit, malo maska ovo-ono.. Mislin ljudi moji da me vidite kakva san oko 22 mislili bi da san u komi. Još je nisan koristila NORMALNO...ALI ako primjetin da mi licu triba nešto extra koristin ovu Balea men peeling+maska Vulkansko kamenje. Inače, obožavan bilošta aktivni ugljen pa kad san vidila ova 2 proizvoda bila san nekako uzrujana kao šta muški imaju ovo, a ženama smilje samo što iz ušiju ne izlazi - SMILJE SVE *sigh*. Tako da san ja sebi uzela ovu ekipu. Oba proizvoda koristin samo u noćnoj rutini. Gel za umivanje koristin konstantno, a piling+maska 1-2 tjedno koristin umisto gela zavisno o tome kako mi se čini lice. Brzi su, jednostavni, a jako efektni pa Vam ih jako preporučan da probate ako imate problema sa miteserima i mješovitu kožu kao ja. Već ste ih mogli vidit u mojin Favoritima 2017.





A big thak you to my dear Zlata for all these goodies! <3

Veeeeeeeeliko hvala dragoj Zlatici na svin ovin stvarima. <3 Zlatica je inače najjača žena za nokte u Imockon. :D <3








And here are all the cosmetic goodies I bought since the last post. I finally found these evermate nail files in a local grocerie store! If you ever see them - get them, they are the best! As you can see I've been buying a lot of trend IT UP polishes so I'm hoping I'll be able to write a dedicated post about them soon.

I evo sve kozmetike koju san kupovala od zandnjeg posta. Napokon san naletila na evermate turpije u lokalnom dućanu. Ako ikad naletite na njih uzmite bar jednu i probajte, meni su najbolje! Ko što vidite kupovala san dosta trend IT UP lakova tako da se nadan da ću uspit u što skorijen roku sklopit post samo o njima. 


And that's all of my new stuff. What have you been buying lately?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

I ovo su sve moje nove stvari. Šta ste Vi kupovali u zadnje vrime?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. Odgovori
    1. Svako malo si moran priuštit neku sitnicu tako da ostanen donekle prisebna :'D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics