četvrtak, 12. veljače 2015.

Kiss me it'll heal, but it won't forget

Boys and girls of every age,
 wouldn't you like to see something strange?


Hello there my lovely friends!

Today seemed like a perfect day for me to show you a manicure I did inspired by, and as a tribute to one of my favorite artists and one of my role models. Marilyn Manson. <3


Pozdrav lipi moji!

Danas mi se činio dan savršen da Vam pokažen manikuru koju san radila inspirirana njime, i koju posvećujem upravo njemu, jednom od mojih najdražih umjetnika i uzora. Marilynu Mansonu. <3




My inspiration

Mr Marilyn Manson




*pictures taken from google images*

I can't do anything when I'm not inspired for it. This man is so much more to me than just a musician. He's such an intelligent and aware person, he speaks on so many levels and when he speaks it actually means something, he makes you think. He's my inspiration and I just can't even with him.
And I want to steal his wardrobe. <3

Ja nemogu ništa radit ako neman inspiracije. Ovaj čovik meni znači puno više, on je puno više od glazbenika. Tako je inteligentna i svjesna osoba, meni govori na toliko nivoa i kad on nešto kaže potiče na razmišljanje. Inspiracija mi je i ja nemogu kad je on u pitanju. Uz to bi mu rado pokrala ormar. <3

PREACH IT






 ...also he's hilarious.


*pictures taken from google images*

Thank you guys for your time!
What do think about my idol and my nails? :)
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Šta kažete na moga idola i manikuru? :)
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo 




34 komentara:

  1. ni ja ne mogu da zivim bez inspiracije ..
    tako moji roditelji tako i mi ,hranimo svoju dusu ! ocima i mastom !
    na stranu izgled ovog tipa, mozda bi me malo uplasio na prvu ali svaka mu je na mestu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga :D Jedan je od zanimljivijih likova današnjice, fali ovakvih inteligentnih, dobrih ljudi na svitu :) <3

      Izbriši
  2. Nokti su mi super, uvijek se divim kako crtaš po noktima, meni je vrhunac da lijepo nalakiram jedan lak na nokte :) A super je i inspiracija/idol, nešto sasvim drugačije :) Meni je draga njegova verzija pjesme Tainted Love :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja još nisan zadovoljna, nakon 5 godina mackanja čegasvene po noktima i triban bit dobra :D
      Tainted Love ubija, ja volim njegov glas, može on meni pivat i uspavanke :D Hvala puno draga :D <3 :*

      Izbriši
  3. Fenomenalni nokti! Veoma nestandardno i kreativno :) Za Mensona ću dodati i da je dobar slikar i da razume patološku ljubav mejkap umetnika prema šminki :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :D Talentiran čovik vrlo, volila bi posjetit njegovu galeriju :D :*

      Izbriši
  4. Bome zanimljiva inspiracija i interpretacija! :D Volim i ja stričeka Mansona ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. I love your ideas and creativity- you have so artistic soul my dear Glee :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iako MMa ne volim tvoj manikir mi se mnogo sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Woww! Amazing! The best one! I like M.M ;) Especially in this song https://www.youtube.com/watch?v=1nO_P4BH4pA ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu another fan, yay! :D Thank you very much :D :*

      Izbriši
  8. tvoja mašta nema granica :D
    super ideja i izvedba :D
    obožavam neke Mansonove pjesme :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Videh na blogfeed news-u naslov i odmah reših da provirim i vidim da li se to pominje najgenijalniji čovek univerzuma i eto ga! Nokti su divni, a Manson je... pa Manson. Nikad ne uspem da ga opišem kako treba, a The Pale Emperor mi se upravo vrti u Aimpu još otkako je izašao. Ogroman plus za tebe zbog ljubavi prema njemu. Divno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O još jedna obožavateljica, pa nu, pa hvala Bogu da se nalazimo! :D Hvala puno na svemu, u potpunosti te razumin kad kažeš da nemožeš opisat njega, znam šta znači. :D Hvala puno još jednom :D <3 :*

      Izbriši
  10. mene jeza hvata kadf ga vidima tebi svaka čast na talentu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahhaha ne tribaš se bojat, smišan je on :D Hvala draga :D :*

      Izbriši
  11. Kad ces meni ovo napraviti... joj previse mi se svidja... strip na noktima! :D

    :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad buden dolazila, nosin ful opermu pa radin po tvom zadatku :D Hvala draga :*

      Izbriši
  12. Mada inače ne slušam takvu vrstu muzike, Menson mi je car. :D Na prvi pogled još pre sto god me je oduševio pojavom.
    Svaka čast i tebi na manikiru. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ljudi poput Mansona su bili i budu ostali neshvaćeni, a u našem svijetu Bože sačuvaj da se po ičemu razlikuješ od drugih, iskreno ne slušam njegov opus, al poštujem ga ko čovjeka i umjetnika, a bome i tebe draga Glee i divim se tvom umjeću. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da više ljudi razmišlja ko ti ženo moja, ova svit bi se priporodio, i ja skupa s njin. :D Hvala draga <3 :*

      Izbriši
  14. Nokti su prekrasni! *O* Manson,uvijek drugaciji <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Obozavam Marilyn-a i znam da vecinu ljudi sokiram kada to saznaju jer nekako bas i ne izgledam kao neko ko ga gotivi i njega kao njega, i uopste taj tip muzike. Mislim da je dosta pogresno shvacen, a svako ko je ikad poslusao ijedan njegov intervju na yt moze shvatiti koliko je on zapravo inteligentan i vispren covjek. Svidjaju mi se i njegove slike, bas su mastovite i mislim da definitivno ima veliki talenat i za slikanje. :-)
    Nokti su ti veoma zanimljivi i ba su fazonu tih njegovih slika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta ljudi je površno, nažalost. Nije ni čudo s obzirom na to koliko ih se bombardira glupostima svakodnevo, meni je samo drago da ima još ljudi poput mene koji prilaze te granice i slušaju :) Hvala ti puno :D

      Izbriši
  16. reka je i mm koju pametnu, šta je - je :D
    super manikura, već smo navikli na takve od tebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Menson čovik i po :D Hvala puno draga :D :*

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...