Born Pretty Store: BORN PRETTY No Smudge Top Coat: Review

15:36

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you my newest top coat I got from Born Pretty Store.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati moj najnoviji nadlak kojeg san dobila sa Born Pretty Store-a.






"Protect your nail art with our smudge-free top coat polish. Whether is it just some basic color, nail stamping patterns, nail foils, or miror finished chrome/holo powders, this top coat will not smudge, crack or dull any design you have slaved over. This one is a Must Add to your nail polish collection!" 
After I read this I had to try this top coat out! I tried it over basic color, with loose glitters and over stamping and so far it has been amazing! It's smooth, super glossy, doesn't smudge anything and prolongates your manicure. You get a 10 ml square bottle, the brush of the polish is quite basic and you can take the square cap off. The scent is quite pleasant but the formula is rather watery so if you're not careful you might flood your cuticles and that's the only thing that culd bother you even though I quite enjoy the consistency. Can't wait to try it with chrome/holo powders and I'll report on that on my social media. So far I highly recommend you to try it!

"Zaštitite svoj nail art sa našim nadlakom koji ne razmazuje. Bilo to samo obična boja, pečatiranje, folije za nokte ili chrome/holo prahovi, ovaj nadlak neće razmazati, učiniti da ispuca ili umanjiti efekt dizajna oko kojega ste se toliko pomučili. Ovo morate imati u svojoj kolekciji!"
Nakon što san ovo pročitala naprosto san morala probat ovaj nadlak! Koritila san ga priko obične boje (baza + lak u boji), priko šljokica (i šljokica, i šljokičastog nadlaka) i priko pečatiranja i zasad san šokirana koliko mi se sviđa. Lako se maže, ništa ne razmaže, brzo se suši, bude jako sjajan i produžuje manikuru. Bočica je od 10 ml, kist je običan i ovaj čevrtasti čep se da skinit pa je lakše koristiti nadlak. Miris je iznenađujuće ugodan (pomalo slatkast) ali (pretpostavljan da je miris ugodan zato što) je formula nadlaka pomalo vodenasta pa ako niste dovoljno pažljivi možete ostavit previše nadlaka na kistu i tako 'poplavit' zanoktice. To je zapravo jedina stvar za koju smatran da bi mogla nekome zasmetat oko ovoga nadlaka iako je meni draže da je lak vodenastiji nego da je gust ali svakon svoje. Baš me je zainteresira i ić ću svaku tvdnju isprobat - čim stignen chrome/holo prahove - jer me baš zanima jesu li išta uveličali pa ću sve javit na društvenin mrežama. Inače nikad nisan uzela nigdi sa interneta nadlak pošto smatran da se u drogeriji može naći iole pristojan nadlak dostupan svima ali otkad nema essence BTGN ljudi moji SRIDNJA ŽALOST, i to više žalost nego sridnja što se nadlakova tiče. Oni koje san ja probala ako sve drugo valja unda razmažu pečatiranje a to mi je AJME, i ovako se pomučin da napravin osridnju pečatiranu manikuru pa kad mi je nadlak razmaže popizdin načisto a stvarno mislin da se nebi tribala niti živcirat, niti toliko mučit oko lakiranja tako da Vam ovaj nadlak toplo priporučan.





Find this Top Coat in the Nail Care section on Born Pretty Store now for 5,20$ and you can use my 10% off code MJAK31.

Ovaj nadlak nađite u Nail Care dilu na Born Pretty Store-u sad za 5,20$ i možete koristiti mojih 10% popusta MJAK31.


What's your favorite top coat from the drugstore?
Thank you for your time!
Take care and enjoy, 
until net post,
Mila

Koji je Vaš najdraži drogerijski nadlak?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. Izgleda su dobar posao obavili sa ovim nadlakom. Još samo da se dobro pokaže i sa folijama, hromnim prahovima i sl. pa da bude savršen. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikako ja da proban s prahovima :'D Iako ne sumljan d će bit loš, baš je divan.

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics