New in: What friendship and love feels like

12:28

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you all the new goodies I got as a gift from 2 of my amazing friends and most of the stuff I bought myself. There's a lot of stuff and I talk a lot so let's start. :D



Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati svoje nove stvarčice koje san dobila na poklon od moje 2 lipe ženske, a uz to i većinu neki novi stvari što san sama kupila u zadnje vrime. Ima puno stvari, ja puno pričan tako da iđen odman počet. :D






Some time ago I was buying groceries with my sister at Lidl and we passed by Ciens small counter so we picked up these 3 things. She got 2 of their lipglosses which she likes and wears daily. I'm not a lipgloss kind of girl, but I couldn't resist and I had to smell them. They both smell rather soft and nice, except I dislike the smell of this fruity melon gloss - but I dislike that smell in general. I got their eyeshadow pencil in the shade 'snowflake' because that was the first time I saw their eyeshadow pencils at the counter. I only swatched it on my hand, it's a nice pearly white shade and I think I'll use it as a highlight in my inner corner and brow bone. Thinking about using it as an eyeshadow base, but not sure about it yet.

Nedavno smo ja i sestra išle u kupovinu u Lilda, prošle kraj Cien izlogčića pa pokupile ove 3 stvari. Ona je uzela ova 2 sjajila za usne i nosi ih na dnevnoj bazi od prvog dana. Njoj se sviđaju, ja ih nisan probala (sjajila fuj to) al san ih morala pomirisat. Na moje oduševljenje mirišu ugodno - nimalo umjetno niti napadno, samo što ja općenito nevolin miris nikakvi dinja, lubenica, meluna u kozmetičkin proizvodima. Sebi san skupila ovo sjenilo u olovci u nijansi 'snowflake' jer do tada nisan vidila ovaj proizvod u Lidla. Swatchala san olovku, neka perlasto bila boja koja mene odman asocira na highlight. Znan sigurno da ću je koristiti u unutarnjen kutu oka i ispod obrve, ali olovka se nije mrvila i tako je kremasta, baš je lipo klizila po koži da se čak razmišljan o korištenju iste kao baze za sjenila. Svaki Cien proizvod na tome kozmetičkon izlogu stoji 12,90kn/kom. Samo da Vas napomenen da ih dobro, dobro prigledate prije kupnje. Ja san ovaj put bila prisutna kad su punili izlog. Lidlovi radnici su sve lipo počistili i napunili sve 'friškin' proizvodima, proizvodima koji su bili svaki pojedinačno zaštićeni prozirnon plastikon kompletno, znači ODLIČNO zaštićeni proizvodi.
Par dana kasnije sam sa Ana DRAMA išla do Lidla i bar 90% proizvoda nije na sebi imalo tu plastiku - znači neko je to dira i igra se s tim pa vratio nazad, što mene naljuti svaki put. Ako bi nešto njihovo probali - a što nebi - ja san probala lakove, maskare, balzame, sestra moja sjajila i ruževe i ništa nan nije bilo - za ovako malu cijenu, obratite pažnju i uzmite proizvode zaštićene kompletno. BTW lakove preporučan do neba, posebno metalik lakove.




Used up my gel liner so I was on a hunt for a new one. I got this Manhattan black gel liner and essences liquid liner because I haven't used a liquid liner since my racoon eyed high school period. When I got the liners I also picked up these 2 new essence polishes because I wanted to see how these gel polishes were. I tried this blue (31 electriiiiic) and it takes 2-3 coats to be opaque. Tried the white gel polish which is better than this blue - 2 coats to get it opaque, and still haven't tried this duochrome one (23 wonderfuel - love the name). I hope it surprises me and doesn't turn out to be a sheer bitch like I think it will be by looking at the bottle. (Blessed be black bases for duo/multichrome polishes) At another store I got my first makeup sponge because I though it was about time I got to try one out. Still haven't used it though. The store, or the brand deBBy was having an offer on mascaras - buy 1 get one free- so I took the chance, kept this one and sent the other one which is the same as this one to Shpeksyy. <3

Potroših gel lajner pa san krenila u lov na novu žrtvu. Ošla do CM-a jer po IM nisan mogla nać nijedan drugi gel ajlajner osim Alverdeovog, a baš san tila neki novi probat. Jel ja kaskan za nekin trendon, šta se gel ajlajneri pristaju proizvodit? Baš moran zaostajat po svakon pitanju. Našla san ovaj crni tuš u gelu (pripizdilo više pisat ajlajner) od Manhattna (oko 40 kn), a uz njega san skupila i ovaj essence tekući tuš (oko 15kn) jer san ga se zaželila. Nisan tekući tuš koristila od doba kad san mislila da su racoon eyes  ljubav-život-sloboda, znate svi da mislin na sridnju školu. Moji izleti do Cm-a su ala izleti u Dm, ja se uvik pogubin u mislima jer mi je sve lipo, čisto, ugodno, prodavačice ful ljubazne i tako san poklekla i uzela još 2 laka (oko 12 kn/kom) - ovi 300tinjak mi nešto malo.
Plavog (31 electriiiiic) san probala, 2-3 sloja da pokrije nokat - priznajen, malo san zaškripila zubima na to, ali ima gori, virujte. Već sam probala i bili essence gel lak koji je meni odličan, 2 sloja da pokrije nokat, ali nisan probala ovaj duochrome (23 wonderfuel - ime mrak). Iman predrasude prema njemu, u bočici mi izgleda ko da će mi dignit tlak na milijun - ritko, ali ajmo se svi nadat da će me ugodno iznenadit. (Blagoslovljene bile crne baze za sve duo/multichrome lakove). Par dana iza Cm-a san išla do Bipe, odnosno svratila usput. Bipa u IM je u sklopu centra, kad si u centru što ne svratit, ostavit neljubaznin švrakama u Bipe koju kunu. Uzeh sebi svoju prvu mejkap spužvu pa da ja vidin kako će se meni svidit spužvanje po faci. (oko 25 kn) DeBBy je ima akciju, 2 maskare za cijenu 1, odnosno maskara i olovka za oči za cijenu maskare. Ovaj put san uzela ove 2 maskare (oko 50kn) jer mi se svidila četkica, preogromna je - pa da vidin jel the bigger the better ;) WHATUP. Jednu ostavila sebi, ovu obilježenu na kojoj ima naljepnica gratis AHAHAHHA, drugu san poslala Martini - Shpeksyy. <3 Par dana nakon toga san opet bila u centru, znala san da ću se vidit sa Ana DRAMA pa san njoj uzela ovu maskaru i olovku za oči - čisto me zanima kako će se njoj svidit ova maskara, ona preferira maskare koje daju prirodniji izgled a ovo ne daje najprirodniji izgled. Ane :*





Not long ago my family went out shopping for new clothes. I hate to shop for clothes, but I was glad I went out. I finally found an ugly sweater I was looking for a long time yay! Didn't think I needed new clothes so I stopped with them there, but I can always use a new pair of shoes. I love shoe shopping. I found these in Deichmann and I had to have them as soon as I saw them. Would like it if the heel was bigger, but love them as they are.

Nedavno je cila ekipa iz kuće morala obnovit robu. Nevolin kupovat robu, ali mi je drago što san išla s njima. Sebi san uzela konačno jedan agli svetr kojeg san dugo tražila. Našla san ga u Mode In (neznan di sve ima taj dućan, znan da ima u ST), još na sniženju od 70%. (99kn)
Robu nevolin, al zato cipele uvik volin gledat, posebno kupovat. Ove san našla u Deichmanna na 50% sniženju (99kn) i morala san ih uzet. Bile bi mi još bolje da je peta samo malo veća ali i ovako su odlične.


Those were most of the things I got myself, now I'll show you what I got from my 2 girls. :D
Goga - Gorgeous on a Budget and I agreed on exchanging gift packages a longer time ago, and we did :D
You can see what I sent her on her Facebook page and here's what I got from her. :D <3


Ovo gori je bila većina stvari što san sama uzela, sad da Vam pokažen poklone od moje 2 ženske. :D
Goga - Gorgeous on a Budget i ja samo se davni dana, još prije nego što ću ja poć radit, dogovorile da ćemo razminit pakete, i evo dogodilo se :D Na njenoj Facebook stranici možete vidit šta san ja njoj uzela, ovo san dobila od Goge. :D <3





I read the letter first and started screaming even more when I started to pick everything out of the box.
I'll show you what I got, but won't go into much detail, this post is way to long and I plan to do reviews on all of the products....eventually. :)

Prvo san pročitala pismo i počela još više skričat kad san počela vadit stvari van iz kutije. :'D Pokazat ću Vam sve što sam dobila na poklon od drage Goge, ali nećemo danas puno u detalje ić jer planiran recenzirat sve stvari...eventualno. :D







I want to explain only one thing here - see these cake sprinkles? Okay, here's the actual part of the letter explaining that part which almost made me pee my pants laughing:

"...one more thing. I planned to get you my favorite essence polish - cupcake topping, but I think you already have it in your collection, so I'm sending you cupcake topping.
-SEE WHAT I DID THERE?!"

HOW CAN I NOT LOVE HER, THERE IS NO WAY!!!!

Objasnit ću samo jednu stvar bolje - vidite ove mrvice za kolače? Oke, sad ću Vam doslovno natipkat taj dio pisma jer ja san se ja skoro popišala od smija kad san ga pročitala:

"Još jedna stvar, planirala sam ti uzeti svoj omiljeni essence lak - cupcake topping, ali mislim da ga već imaš u svojoj kolekciji, pa ti šaljem toping za kapkejkse.
-SEE WHAT I DID THERE?!"

KAKO DA JE NE VOLIN, NEMA NAČINA, MORAN VOLIT!!!!


That was Goga's package, I highly recommend you to check her blog out - GORGEOUS ON A BUDGET, and her other social media accounts which links you can easily find on her blog and give her some love.
I truly consider her one of my friends, she's an amazing awesome person and I can guarantee you she'll make your day better. :) <3

To je bio Gogin paket, Vi sa mog govornog područja ako još nju ne pratite, ja neznan šta čekate. Od rani početaka moga i njenoga bloga je spominjen. Smatran je pravon prijateljicon, jednon divnon osobon, jednostavno neznan koga nemože nasmijat. :) Bacite se malo kod nje, blog - GORGEOUS ON A BUDGET, i nađite je po društvenim mrežama bikaz jes. :D <3




This is Leo, but also me now. I love everyone here, you have all been too good and too kind for me, but this girl. This girl. I can't even start to think about her without smiling like I'm the biggest fucking idiot on the planet.

Ovo je Leo, ali i ja sad. Sve tu stvarno volin, svi ste prema meni toliko jebeno dobri i pristojni prema meni, ali ova ženska. Ona. Ja ni ne počnen mislit na nju, već znan da ću se smijat ko najveći jebeni idiot na planeti.





So we sent out gifts for which I was really excited and anxious about. We didn't have to wait long because that single time the post office did it's job and both of us got our packages in a single day.
Well Martina got her package the night before I got mine. Tomorrow the postman came and gave me a note, I was like what in the... I never had to pick up a package before so, of course, I freaked the fuck out.
I was done right there. Got the package, opened it. My family was there so they were worried about me because I didn't let a sound out as I got a bit deeper into the package. She did it, she cracked me and made me silent. I was just so shocked with the fact that she put so, so, so much thought into this package. Even if I explained everything to you, you still wouldn't get how amazing it made me feel.

Poslasmo pakete zbog koji san ja bila neviđeno uzbuđena i poplašena. Nismo tribale čekat dugo - pošta radila maximalno, ko da je osjetila da san na rubu živaca. Martina je dobila paket sutra navečer, točnije tad ga je otvorila, ja sam ujutro od poštara dobila poruku da moran pridignit paket. Na što san se ja složila od panike. Nikad prije nisan išla dizat paket, jel morete zamislit koji san ja nrvs rek bila? Već san tu bila gotova, zapravo ranije tog jutra san dobila sve što san tila - ona je bila sritna s mojin paketon i meni je to bilo više nego dovoljno. Oke, pridigla ja paket, otvorila. Moji su bili kući pa su se pomalo bili zabrinuli jer čin san 'iušla' malo dublje u paket pristalo skričanje i sve. Ona me je uspila ušutkat, ja san bila - i još uvik san bez riči. Toliko me šokirala činjenica da je ona, ono, svaka jebena stvar, al svaka jebena stvar u toj paketčini ima svoju priču, smisa, povezanost. Čak i da Vam pokušan objasnit šta sve znači nebi mogli razumit koliko me je pogodio paket, koliko san se dobro osjećala zbog nje.


















See this GUHL shampoo? Okay, I mentioned this shampoo just once on my blog. I mentioned it in an empties post last fucking year. What I saw it I could not, could fucking not. I tend to watch youtube videos about gifts and swaps and whenever people react like 'oh no she didn't' I'm always that grumpy bitch thinking that damn reaction is fake as fuck. I was one of them now. I could not believe my eyes when I saw it, I couldn't believe she still remembered this fucking thing. I'm still in ah about the whole package, and probably will be for a long time. And you can bet your asses I'm hiding this shampoo after every single use, hell yes. Mhm, I'm being Gollum as fuck about a shampoo. Damn right.

Jel vidite ovaj GUHL šampon? Spomenila san ga 1 jedini put na blogu....lani u jednon empties postu. Kad san ga vidila ja nisan znala di san, šta san ni ko san kliko san se sjebala. Nemogu. Nemogu. NE-MO-GU. 
Iman običaj često na jutubu gledat swap videove i razmjene poklona i tamo ekipa uvik toliko dramatično reagira ono ka 'ajme meni!!1! nije mi ovo upravo napravila omg!!1!'...ja san jedna od oni ženski što to gleda i misli kakvo jebeno priseravanje, kako in se da tako srat na kameri? I evo me sad se tako ponašan ne samo tu nego općenito. Još traje šok i nevjerica, još uvik nemogu i neću moć dosta dugo. Morete se kladit da šampon sakrijen nakon svake upotrebe, o da. Što se tiče mog ponašanja oko ovog šampona ono je Gollum i to jebeno čisti Gollum, maj prešs do jebenog bola. Mhm.


I've been typing this post for the longest time ever.
I want to thank Goga - Gorgeous on a Budget and Martina - Shpeksyy from the bottom of my heart, 
they made my whole fucking year the best year ever not even with these fucking amazing gifts, but just for being who they are.
<3

Da Vi samo znate kliko dugo ja pokušavan završit ovaj post ljudi moji...
Još se jednon želin zahvalit Gogi - Gorgeous on a Budget i Martini - Shpeksyy iz najdublji dubina ovog mog srca, one su mi od ove godine napravile jebeno čudo ne sa svim ovim darovima, nego samo zato što su takve kakve jesu.
<3



Find her on Instagram @gordana.pustahija




Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

15 comments

  1. Ihhhhh, doci cu da ti sve ukradeeeeem !!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ihhhhh, doci cu da ti sve ukradeeeeem !!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. aaaaaaaaaaa <3 <3 <3 i smijem se i plače mi se <3 <3 potpisujem sve i jednu riječ što si uputila meni- ali za tebe :)
    btw i ja sam smatrala da su swapovi pretjerani, dok nisam doživjela isto, šteta što se nisam snimala :)
    još jednom hvala i tebi, iskupljenja će biti (pogotovo za ArtDeco) :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da san mogla nać više bi ti poslala bikaz ju ar vrth it <3
      Pls kalm dawn, sve san ti oko toga rekla. Love you <3 <3 <3 :D

      Izbriši
  4. Lijepim stvarčicama si se ponovila. Cure su ti poslale divne proizvode, baš su se potrudile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cure su me ubile, neznan jel ima razmaženije blogerice od mene :D <3

      Izbriši
  5. lijepe stvarčice :) da sam ti blizu falio bi ti koji lak sa slika *khm khm Essie* *khm khm 101 dalmatiner*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahhaha essie neman nijedan, tako da mi je ovo <3 A 101 dalmatinca iman duplog, moj je malo korišten, ako želiš rado ću ti poslat :D <3

      Izbriši
  6. Nije lako razumeti nas koji volimo da pričamo, muka je to. :D
    Divne si stvarčice kupila i dobila. Baš me zanima kakvi su Wonderfuel i maskara, volim i ja velike četkice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahah ima nas još pa se ne bojin :D
      Maskara je na blogu :D A wonderfuel pokriva 2-3 sloja, ipak ću ga morat mazat priko crne baze nije toliko, nije razočara, očekivala san da će bit malo vodenastiji :D Fala draga :D

      Izbriši
  7. Dobar ti je ovaj new in ;) nemoj se naljutiti, ali ja ti moram reći da ti je ovaj agli svetr muški, a cipele grobarske :D ;D

    P.S. Još nisam stigla isprobati maskaru jer sam ili doma ili na poslu, a tu (mislim na posao) volim prirodniji look :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahhaha fala Ane :'D

      Sa 1 slojen bi ti tribala bit dobra, nemoj mazat 2 :D <3

      Izbriši
  8. Koji new in! :D Do sad sam imala dva swapa i na svaki sam okinula :D I meni je išlo na živce prenemaganje na yt, a onda dok doživiš to, kužiš te ženske i njihovo hiperventiliranje. Oću onaj božićni džemper i sve lakove koje si dobila i ovog Golluma, mada imam noćne more od pravog. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo šokantan al u mene su svi vaki :'D
      Aj know, ic funny bikaz its true :'D Da sam našla još jedan ovakav svetr uzela bi, ovo je bio jedan jedini :D Goluma ti nemogu uzet bikaz di mi je miller, a za lakove ako iman dupe mogu nać i poslat ti :D Fala draga :D <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics