Band Nail Art: HIM

21:50

In the grace of our love I writhe in pain 
In 666 ways I love you and I hope you feel the same
I'm for you
<3

Hello there my lovely friends!

Today I'm happy to show you my tribute nail art that I did for my all time favorite band, HIM. <3
'Twas the 2nd November, the year was 1999., "Join me in death" was released and me, a 7 year old child fell in love with HIM, and today, a 23 year old child is still in love with them. :) <3

Pozdrav lipi moji!

Danas san toliko sritna što Vam mogu pokazat ovu manikuru posvećenu mon najdražen bendu ikad, HIM <3. Bio je to 2. studenoga godine 1999., "Join me in death" je izašla a ja, tada 7godišnje dite se zaljubilo u HIM, i danas, ko 23godišnje dite ih još uvik volin. :) <3







During my teen years I was extremely defensive about HIM. Oh, the discussions and the arguments I used to have. Were you like that? When somebody said they didn't like HIM, or God forbid, didn't know who they are I would flip out hardcore. HOW CAN YOU NOT KNOW, LOVE AND WORSHIP MY FAVORITE BAND BITCH?! Now when I think of HIM the only word that comes in mind is love. I don't really feel the need to explain or discuss it, I love them and that's it. I love and appreciate all of the band members, but Ville is special, such an interesting person. Even though Lindes guitar skills are insane, he kills me OMG.
I love all their songs, but I have to say my favorite is For You.
Tijekon svoji tinejdžerski godina san se ponašala tako zaštitnički prema HIMu. Oj kad se sitin svi rasprava i svađa koje san imala zbog nji. Jeste i Vi bili takvi u tim godinama? Kad bi neko reka da ne voli, ili nedaj Bože, nije čuo za njih popizdila bi totalno. KAKO NE ZNAŠ, NE VOLIŠ I KAKO SE NE KLANJAŠ MOME NAJDRAŽEN BENDU KRAVO?! ahahhaha Sad kad mi padne HIM na pamet jedino čime ih mogu opisat je ljubav. Ne osjećan potribu objašnjavat niti raspravljat se o njima,  volin ih i to je to. Volin i cijenin sve članove, ali Ville je poseba biljka, tako je zanimljiv. Iako me Linde ubije svojin vještinama gitare. Volin sve pisme, ali moran reći da mi je For You posebna.

For the manicure. I chose a light gray background over which I randomly sponged a darker gray polish. I wrote the lyric and drew THE HOLY HEARTAGRAM freehand. Sealed it with a mattifying top coat and I was the proudest mofo in my town. :D <3

Za manikuru. Odabrala san svitlo sivu pozadinu priko koje san onako random spužvala tamno sivi lak. Stih i SVETI HEARTAGRAM san radila freehand. Zaštitila sve slojen matirajućeg nadlaka i bila san najponosnija luđakinja u Imockon. :D <3



Do you guys like HIM? What's your favorite band? 
What do you think of the neeeeeeeeeeeeeeeilz? :D
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Šta Vi kažete na HIM? Koji je Vaš najdraži bend?
Šta kažete na nokteeeeeeeeeeeeeeeee? :D
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo


In 666 ways I love you and my heaven is wherever you are



You Might Also Like

10 comments

  1. Ajme, ne mogu vjerovati da slušaš HIM od 7. godine... To je stvarno ljubav :D
    Nokti, kao i uvijek, divni :D

    OdgovoriIzbriši
  2. To je ta ljubav prema izvođaču, kada niko ne sme ijednu ružnu reč da ti kaže ili grizeš. :-D Više slušam pojedine pevače, al' od bendova bih izdvojila Linkin Park, SOAD i Imagine Dragons. xD
    Nokti su ti predobri, svaka čast na preciznosti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da! <3 Ja sam nekako više tip za bendove, cili život tako. :D Ohh <3 Od ta 3, SOAD deff, ludilo su :D <3 Hvala draga <3 :*

      Izbriši
  3. odlična manikura... premda me malo iznenadila činjenica da si još 1999. slušala him ;)
    napredna klinka, nema šta :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije to toliko strano, vuče mi se takav neki đir po obe strane familije. :D Iako je ćaća igra glavnu ulogu za ovo :D Hvala draga :D <3

      Izbriši
  4. Rođena metalka, nema kaj :D nokti su pogodni baš za njihov koncert :DD Meni neki od omiljenih bendova su Linkin Park, Queen, Gorillaz, Fall out boy, RHCP i najbolje su mi one stare stvari, još iz naftalina, a ne ova današnja muzika i pjesme o guzici :O mislim ko voli nek izvoli, al nemreš mi to zvati umjetnošću.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volin i ja sve tvoje nabrojene, izdvojila bi ti Gorillaz, ima nekoliko san baš navalila na njihove stare stvari, opuštaju me :D A ovo današnje... Samo pare, pare, pare, nigdi srca, nigdi duše... A ako je inekako normalan tekst, onda ljubavni jadi oooooooooooo još gore hahahah Kod mene san jedino ja u nekome metalu, ostatak familije je na uglavnon Woodstock glazbi, iako je i ja volin, pogotovo Janis Joplin. Janis sam u trbuhu slušala, hvala mama, hvala tata :D Hvala draga <3 :*

      Izbriši
  5. Nokti su prekrasni :) E a baš sam se neki dan sjetila te grupe, pustila sam si pjesmu Summer Wine u izvedbi Ville Vala i Natalie, mislim, vjerojatno ju znaš, šta ti spominjem uopće :) Ja HIM doduše nisam slušala toliko, bila je jedna pjesma, ali se ne mogu sjetiti imena, koju sam slušala stalno i obožavala ju. Frendica je bila zaluđena njima, tetovirala si je heartagram čak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah Summer Wine je super pisma :) Pozdravi frendicu puno *_* <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics