Manzara fashion: Mini haljina Coraline *Croatian only

08:50

Pozdrav lipi moji!

Evo prije nekog vrimena ste mogli vidit moj wishlist post sa Manzara fashiona, a danas ćete vidit haljinu koju san odabrala. :D Idealno bi za mene bilo da san se mogla namirit na kakvu široku majicu ili bluzu, uglavnon neki odjevni predmet za gornji dio tijela ali pošto san ja u stanju odmakle trudnoće toliko san panična oko ičega što mi dodiriva stomak da mi se sve činilo nekako preusko za moj ukus iako san ja to jedno 100% umislila jer je izbor pristojno velik ali ok, pardon my hormons, tako da je odluka pala na Mini Haljina Coraline u crno-plavoj kombinaciji.




Dakle ovo je Mini Haljina Coraline. Haljina je napravljena od 95% poliestera i 5% spandexa i meni nije iritirala kožu iako san jako osjetljiva na pojedine materijale. Uzela san veličinu XL i molin Vas da mi oprostite ali ja se nisan mogla natrat da si radin mejkap i frizuru nikako tako da belly time. :D





Ko što vidite ja san haljinu uparila sa crnim tajicama i ravnim sandalama za neki dnevni look, ali samo da prominite sandale u neku jednostavnu štiklu i imate haljinu za izlazak kojeg ću ja doživit ono plače mi se kad hahaha. Istina, ja san remenčić koji se dobije uz haljinu okrenila drugačije jer mi ga je tako bilo lakše zakopčat a i općenito san cila naopaka tako da :D. Nisan girly girl tip i nevolin haljine nikako jer sidin ko čovik i užasno san iziritirana ako moran prikriženi noga sidit, ali ova haljina mi je toliko komodna, ko što san već napisala materijal mi paše al ću još jednon napisat jer mi je to izuzetno bitno, kombinacija boja mi je super, nije prekratka (ova XL je duga 91 cm), ne steže me, remen je također lagan i ne smeta mi stomaku tako da san generalno oduševljena haljinon i toplo bi Vam je preporučila. Haljina košta 199kn i iako već znate da san cicija mislin da je cijena za ono što ćete dobit i više nego dobra, reklo bi se u Imockon, pošteno. :D Haljinu možete naručit putem Manzara fashion web shopa i osim u XL možete ju naći i do 3XL veličine, a ako Vam ne odgovara možete ju zaminit u roku od 14 dana. Također, za narudžbe iznad 290kn poštarina je besplatna.
I eto mislin da je to sve, svakako preporučan da škicnete Manzaru,a njima još jednom hvala na prekrasnoj haljini. 


Šta Vi kažete na haljinu?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

6 comments

  1. trbšćić *__*

    i nakon poroda nosim samo takve haljine..
    da sakrijem ostatak trbuha što je ostao, jel? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislin da ovakav tip haljine paše ekipi sa trbuščićen,ja ako triban haljinu ovako nešto biran oduvik, nekako je najsigurnije. Ili ima par godina trend volan oko struka vrh hahaha <3

      Izbriši
  2. Mila u haljini, yaaaaaas!! *__* Nikad nebi pomislila da bi ti ovakvo kaj stavila na sebe, divno ti stoji, volim ovakav oblik haljina, imam nekolko sličnih, meni služe za prekrivanje huge dupeta. :D :D Meni si prekrašna i vidi taj trbuščić. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa hvala draga :D Rili?? Inače ako nosin haljine biran ovakav ili sličan kroj, nekako su mi najsigurnije. :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics