Born Pretty Store: 3D Nail Stickers: Review

09:38

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you one of the quickest and easiest manicures I do and to do it you need only 3 things and a couple of minutes.


Pozdrav dragi moji!

Danas ću Vam pokazati jednu od najbržih i najjednostavnijih manikura koje radin i za koju tribate samo 3 stvari i koju minutu.









Whenever I do any kind of a negative space manicure I always feel inspired by Iva <3 , you have to check her out. Anyway, to do this manicure you'll need a base & top coat and any nail stickers.
I used these 3D Metal Snowflake Nail Stickers I got from Born Pretty Store. I love BPS nail stickers in general, they're inexpensive, quick and cute. I applied my base coat, after it dried I put the stickers on and I protected them with a coat of TC. Quick, easy and eye catching. I've been a huge fan of these kinds of manicures since I've had my 2 kids lmao.

Kad god radin bilo kakvu negative space manikuru uvik se osjećan nadahnuta dragon Ivon <3 , naprosto morate baren vidit kakve fantastične manikure žena radi. Dakle, za ovu manikuru tribate 3 stvari - bazni lak, nadlak i naljepnice za nokte. Ja san koristila 3D Metal Pahuljice Naljepnice za Nokte koje san dobila od Born Pretty Store-a. Obožavan BPS naljeonice za nokte općenito - jeftine su, brze i izgledaju slatko. Lakirala san bazni lak, nakon što se posušio nalipila naljepnice i zatim ih zaštitila slojen nadlaka. Brzo, jednostavno i dovoljno zanimljivo. Ovakve i slične manikure obožavan i izuzetno cijenin otkad iman 2 dice haha.


 


Find these nail stickers in the 3D Nail Sticker section on Born Pretty Store now for 0,99$ and you can use my 10% off code.

Ove naljepnice za nokte nađite u 3D Naljepnice za nokte dilu na Born Pretty Store-u sad za 0,99$ i možete koristiti mojih 10% popusta.




Do you like negative space manicures?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
util next post,
Mila

Sviđaju li se Vama negative space manikure?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics