BeautyBigBang: Stamper&Scraper Set: Review

08:45

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you the last item from my BeautyBigBang package.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati zadnju stvar iz mog BeauyBigBang paketa.






The stamper has a plastic handle and a lid - I think a lid is a great idea because it keeps the head clean. The head is clear silicone which is my favorite. The stamper is big, but not bulky so it was easy to use. The head is soft and big (they say on the site aprox. 4cm) so it makes it a great choice for anyone with long nails. It picks up small and large images easy, I didn't have to apply much pressure.
All in all  I love this stamper and I think I've been stamping more since I got it, I really like it. The scraper is cute and it works, but I'm used to using my old credit card and I just can't give it up yet lol.
You have 6 colors to choose from.


Pečat ima plastičnu dršku i poklopac - mislin da je ovaj poklopac fantastična stvar, nemoran svaki put prid manikuru rolat ono čudo za skidanje mucica  100 puta po pečatu da skinen prašinu - ovako jednon prođen po njemu i čisto. Glava pečata je prozirna silikonska, što je moj omiljeni tip pečata. Pečat je velik, ali ne prevelik - ja san nespretna skroz i da je prevelik nebi mi bilo zgodno išta s njin radit. Glava pečata je mekana i velika (na stranici piše da je promjer otprilike 4cm) pa je odlična za sve s dugin noktima. I male, i velike uzorke je kupila s lakoćon. Sve u svemu pečat mi je super i mislin da skoro svaku manikuru pečatiran otkad ga iman, baš mi je olakša pečairanje i učinio ga zabavnijin. Skrejper je ok, preslatko izgleda i doista je funkcionalan, ali ja san navikla koristit staru karticu i nemogu je se okanit nikako.
Imaju izbor od 6 boja ovog pečata.










I've used the stamper for creating the manicures above and you could have already seen them in these posts:


You can find this Stamper&Scraper Set on BeautyBigBang now for 2,99$ and if you want to save money use my 10% off code GLEE10.

Ovaj set za pečatiranje možete naći na BeautyBigBang stranici sada za 19,14kn i ako želite uštedit koristite moj kod GLEE10 za 10% popusta.


What do you think of this stamping set?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Šta mislite od ovon setu za pečatiranje?
Hvala Vam na Vašen vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics