Born Pretty Store: BP-153 Stamping Plate: Review

16:05

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you another Born Pretty Store goodie I recently got.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati još jednu lipoticu dobivenu nedavno od Born Pretty Store-a.











BP-153 is a classic round stamping plate. It came packaged in it's own paper envelope and it was sealed with blue protective foil on top. Like all BPS stamping plates this one is also very well made. It has no sharp edges and all the images are engraved pretty deep so they transfer great on nails. I LOVE this stamping plate! Think it's super cute and that you can do so much manicures with it.


BP-153 je klasična okrugla pločica za pečatiranje. Došla je zapakirana u vlastitoj papirnatoj omotnici i zaštićena plavom zaštitnom folijom. Kao i sve ostale BPS pločice i ova je napravljena odlično. Nema oštrih rubova i svi su uzorci duboko rezbareni tako da se dobro prenose na nokat. Ja obožavan ovu pločicu! Pošto san veliki ljubitelj lakova i make up-a to baš i nije teško za povirovat jel? :D Pločica mi je preslatka i mislin da svako, posebno meni slični ljubitelji kozmetike svake vrste, može napravit svašta s njom. 




You can find this BP-153 Stamping Plate in the Stamping Nail section on Born Pretty Store now for 1,59$ and, if you'd like, you can use my 10% code off.

Ovu BP-153 pločicu za pečatiranje možete naći u Stamping Nail dilu na Born Pretty Store-u sad za 1,59$ i, ako želite, možete koristiti mojih 10% popusta.





What do you think of this plate?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


Šta Vi mislite od ovoj pločici?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

2 comments

  1. Uuuu sto je slatko! :) Imam i ja neku slicnu plocicu ali mi se ova tvoja vise dopada. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D <3 Ajme famozne su mi ove sa nokto temama :D <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics