Eveline MiniMAX 106: Swatch

21:20

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you a swatch of one of the prettiest blue polishes I've ever worn.


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati swatch jednog od najlipši plavi lakova koje san ikad nosila.


EVELINE MiniMAX 106, 3 coats no TC





I got this polish as a gift from my darling Shpeksyy a while ago and it took me quite some time to wear it. I fell in love with this color as soon as I saw it and I did try it out rather quickly, but when I tried it out on the first coat it was sheer and I knew right away it would need at least 2-3 coats which  "pushed me away" from it. One day I had some free time and I decided to paint it on no matter what. I got it right - it was a 3 coater, but the coats dried super fast and the finish was so shiny and gorgeous that I regreted all the time I spent without this beauty on my nails.


Ovaj lak san dobila na poklon od moje drage Shpeksyy prije nekog vrimena i tribalo mi je dosta dugo da se odlučin nosit ga. Čim san zgledala boju zaljubila san se i zapravo san ga išla isprobat ičin san skinila manikuru koju san nosila ALI. Inače čin skidan manikuru probavan nove lakove, ako ih iman, i obično ako određenon laku triba više od 2 sloja za potpuno prikrivanje ostavin ga malo u kutu za dan kad ću imat vrimena baš za sist i lakirat nokte. To se dogodilo sa ovin lakon jer kad san vidila kako slabo prikriva nokat pri prvom sloju automatski san se razočarala i stavila ga u kutiju... Međutim, boja me toliko interesirala da san ja njega skoro pri svakon novon lakiranju vadila iz kutije i vraćala nazad jer jednostavno nisan (i neman) imala vrimena za sidit i kenjat više od 3 sloja laka. Jednog dana san rekla ajde više je dosta i nalakirala ga. Ljudi moji, da san bar prije obratila pažnju na brzinu sušenja jer ej! Znači ovaj lak triba 3 sloja da u potpunosti prikrije moje nokte, ali virujen da su 3 sloja potribna i ekipi sa najkraćin noktima, crelly formula koja se toliko fantastično brzo suši i koja se suši tako fantastično sjajno da nemogu. NE MO GU. Toliko san oborena ovon bojon, ova žarko plava je toliko puna i bogata, baš je onakva kakvon san je zamišljala i tako san sritna što iman ovaj lak, to je neopisivo. Žalin samo za vrimenon koje je prošlo, a da ja nisan nosila ovaj lak.







I love this nail polish and if you can find it I highly recommend you to get it. 
I wore it all by itself because I love this color so much but you can check out my dear friend Sanela from inSANE Nails and her easy manicure using this polish right here. 

Zaljubljena san u ovaj lak i ako ga možete naći toplo preporučan da ga uzmete.
Ja san ga nosila baš ovakog samog jer mislin da je ova boja toliko famozna sama po sebi ali preporučan da škicnete i jednostavnu manikuru sa ovin lakon u glavnoj ulozi na noktima moje (i naše) drage Sanele sa inSANE Nails-a klikom tu.




What do you think of this polish? Which is your favourite Eveline MiniMAX polish?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


Šta Vi kažete na ovaj lak? Koji je Vaš najdraži Eveline MiniMAX lak?
Hvala Vam na Vašem vrimenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics