Born Pretty Store: BP29 Nail Art Theme Stamping Plate: Review

09:04

Hello there my lovely friends!

Today I'm continuing my Born Pretty Store reviews and I'll be showing you this lovely stamping plate.


Pozdrav lipi moji!

Danas nastavljan sa Born Pretty Store recenzijama i pokazat ću Vam ovu prekrasnu pločicu za pečatiranje.















BP29 is a classic round stamping plate. It came in it's own  cute paper envlope and sealed with blue protective foil on top. Like all BPS stamping plates I've tried it's very well made. It has no sharp edges and all the images aree engraved deep so they transfer well on nails. I've seen this plate at almost every nail blogger I love so I had to get it eventually. The decision to get this plate was tough because BPS does have the cutes nail art supplies that involves a lot of cats, as you see in every order of mine lmao. Do I need to say I love this plate? <3


BP29 je klasična okrugla pločica za pečatiranje. Došla je u svojoj slatkoj papirnatoj kuvertici i zaštićena sa plavon folijon. Kao sve BPS pločice koje san ja probala i ova je jako dobro napravljena. Nema oštrih rubova i svi su uzorci rezbareni duboko tako da se lako prenose na nokat. Ej lčjudi pa ja ovu pločicu nema di nisan vidila, tj kod koga. Skoro svi moji najdraži nail bloggeri su ju pokazali pa san je i ja eventualno morala imat. Odluku da ju uzmen odgađan već toliko dugo ali BPS ima toliko stvari, toliko stvari sa mačkama, ko što vidite u svakoj mojoj narudžbi ahhaha, da san ovu uzela čisto iz razloga jebale me mačke više. ahhahahaa Nemoran niti govorit da ovu pločicu obožavan, evo Van crno na bilo manikura ko dokaz :D




You can find this BP29 stamping plate in the Nail Art section on Born Pretty Store now for 1,59$ and, if you'd like, you can use my 10% code off.


 Ovu BP29 pločicu za pečatiranje more naći u Nail Art dilu na Born Pretty Store-u sad za 1,59$ i, ako želite, možete koristiti mojih 10% popusta.





What do you think of this plate?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


Šta VI kažete na ovu pločicu?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećega posta,
Mila

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics