Manzara Fashion Wishlist

09:52

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you my Manzara fashion wishlist. :D


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazati svoju Manzara fashion wishlistu. :D





Manzara fashion is an online store for fashion lovers. It has a great selection of clothes, shoes, swimsuits and accessories for great prices. Out of the whole selection I thought these few things would come in handy for this spring-summer period.


Manzara fashion je internetska trgovina za zaljubljenike ui modu. Velik izbor odjeće, obuće, kupaći kostimi i modnih dodataka po vrlo povoljnim cijenama. Ja sam iz cjelokupne ponude izdvojila par stvarčica koje smatran idealnim za ovaj proljetno-ljetni period.














What do you guys like the most? I really love everything but these swimsuits look so cute!
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


Što se Vamaod ovoga najviše sviđa? Meni sve izgleda odlično ali kupaći kostimi su mi preslatki!
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila


You Might Also Like

2 comments

  1. wooohooo novi post ;)
    pa za haljinice baš i nisam iako ima slatkih,sviđa mi se ova srednja bluzica <3 u pravu si kupaći su preslatki ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisan ni ja za haljine al posto san trenutno opet trudna oci lete samo za necim laganim :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics