Misslyn Kiwi Bomb

12:00

Hello there my lovely friends!

A while ago I was shopping for my friends and I ran into some pretty polishes.
One of them was this Misslyn polish I'm about to show you right now.



Pozdrav lipi moji!

Nedavno san išla u šoping za ekipu i naletila na neke lipe lakove.
Jedan od tih lakova je bio ovaj Misslyn lak kojeg ću Vam sad pokazat. :)


Misslyn 'smoothie nail polish' : Kiwi Bomb, Forbidden Fruits collection, 2 coats + TC
















Kiwi Bomb is a green polish loaded with light green shimmer, some holo shimmer and black particles.
It took me 2 easy coats to get it opaque on my nails, didn't have a single problem with the application.
I'd say this is a shimmer polish, the particles in it aren't that big for me to call it a glitter. 
When I got to the stand, I saw these polishes and my first thought was 'Ouh, textured polishes!', which this one isn't. I read that the other 'smoothie' polishes are more textured than this one, this does have somewhat of a rougher surface, but it ain't textured at all, or at least this one isn't, which isn't anything bad for me, but I do think I'd love it even more if it was textured.
Gotta say that this polish lasted for a week on my nails, no wear whatsoever, I was stunned.


Kiwi Bomb je zeleni lak krcat svijetlo zelenim shimmerom, ima malo holo shimmera u sebi, kao i malo crnih čestica. Moje nokte je uspio pokriti u potpunosti sa 2 laka sloja, s tim da nisan imala nikakvi problema s mazanjem. Rekla bi da je ovo shimmer lak, čestice u njemu prema meni jednostavno nisu dovoljno velike da ga opišem ko glitter. Kad sam prišla Misslyn izlogu i vidila ove lakove prvo san pomislila 'Ouee hrapavci!', što ovaj lak nije. Pročitala sam na netu da su ostali 'smoothie' lakovi hrapaviji od ovoga, doduše on ima neku amoreć grubu površinu, nikako hrapavu ko hrapavci, što mi nije zasmetalo, ali da je ovo ispa hrapavac bio bi sigurno jedna od veći kurvi u mojoj kolekciji. 
Moran naglasit nešto prekrasno a to je da je ovaj lak na mojin noktima traja tjedan dana bez ikakvi znakova nošenja - što me je iznenadilo, logično, pozitivno.






 MATTIFYED




When I mattifyed it I could see more of the black particles, and I completely lost the sparkly shimmer, which is okay, it does look cool muted down. I still prefer it sparkly because yes. 
All in all, I've tried a few Misslyn polishes now and I have never been let down by them, so if you can find them easily and you'd like to try them I'd recommend this brand to you. 

Kad san ga matirala jasnije san vidila crne čestice i pritom izgubila skoro sav krasni shimmer, što je oke, čak i ovako izgleda skroz zanimljivo, iako je bolji kad svjetluca - meni.
Sve u svemu, ove godine san imala priliku probati par Misslyn lakova i nisu me nijednon razočarali, stoga, ako imate želju probat lakove od Misslyna a iz neki suludi razloga čekate šta ću ja na to reć (koga ja zavaravan ahhahahahhaha toliko san nevažna da ni mene ne zanima šta ću reć :'D), ako ih imate dostupne svakako probajte. Ja san ovoga i ostale Misslyn lakove koje ste mogli vidit u ovome postu zgrabila na akciji u CM-u za 4KM po laku - tada su bili na akciji, mislim da sam vidila da obično koštaju 7-8KM u CM-u.


What do you think of this polish? Do you have something similar in your collection?
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


Šta Vi kažete na ovaj lak? Imate li nešto slično u svojoj kolekciji?
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila 



You Might Also Like

4 comments

  1. Odgovori
    1. Izgleda dobro a i stvarno je jednostavan i za namazat, i za nosit. Oku ugoan :D

      Izbriši
  2. Predivan je :) nezz iz kojeg razloga preskačem njihov štand, drugi put ću bacit oko, možda ga još ima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad su mi svi njihovi lakovi odlicni koje san probala tako da toplo preporucan :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics