Movember: SATW Sweden I Blogmas I #Gleestmas2015

15:19

Hello there my lovely friends!

Okay, this post is very exciting for me so I'll just go one part by one (I don't want to pass out lol).
Firstly, Movember! I've been doing Movember nails as long as I've been doing pink October nails so here's a manicure for my dudes, my guys, get checked and take care of yourselves. <3


Pozdrav lipi moji!

Ok, ovaj post je za mene jako uzbudljiv stoga idem dio po dio da se ne onesvistin od nervoze.
Prvo, Movember! Ja radim Movember nokte otkad god radin roze nokte u Listopadu. Stoga, jedna manikura za naše lipe momke, mužjake - ekipa pazite se, ne propuštajte preglede. <3


Last year I did a SATW manicure inspired by my favorite character - Duh, Finland! <3 (check it)
I love all Scandinavian countries but Finland, why do I obsess over you guys I don't know, you're just my love, my first love, magical love. <3 This year I'm doing Sweden because I got some friends there that are awesome so this mani is like a small tribute to them. :)


Lani san radila SATW manikuru inspiriranu mojin omiljenin likon - Finska, logično! <3 (nu je)
Volin sve zemlje Skandinavije ali Finska, što san ja opsjednuta s njon neznan ali... Jednostavno prva ljubav, nešto čisto i magično. <3 Ove godine radim Švedsku jer san imala čast sklopit jedno ugodno prijateljstvo sa jednon ekipon pa njima posvćujem ovu manikuru. :)








If you want a good laugh and learn something about Scandinavia and the rest of the world, check the SATW  site out. <3

Ako se želite nasmijati, a usput naučit ponešto o Skandinaviji i ostatku svita, bacite pogled na SATW stranicu. <3



*picture taken of Google images (Northern Lights, lake Inari, Nellim, Finland)


The second part of this post is just me saying that I'll try to do Blogmas again this year. :D
That means I'll try posting a post each day in December. I have some things in mind, and I hope that I'll manage to finish it again this year. :)

Drugi dio posta jest taj da ću ove godine opet probat uradit Blogmas. :D
To znači da ću (pokušat) svaki dan u Prosincu objavit po 1 post. Iman već neke postove u planu, blago je reć da san ove godine u potpunosti neorganizirana, al ću se potrudit da ga i ove godine, ko lani, kako počnen tako i dovršin. :)


The third and the most exciting part of this post is Gleestmas. Last year I joined Taya's Christmas Challenge and I loved it so, so much. I enjoyed creating all those manicures and seeing what the other girls created, being nails or makeup looks. It felt so nice to be a part of something so creative and positive.
This year I decided to create my own Christmas challenge mostly because I wanted to do something more interactive on my blog and on my social media, something we can all do and enjoy together. Also, I didn't find any new Christmas Challenges to do so why not make my own? :)

Treća i najuzbudljivija stvar današnjeg posta jest Gleestmas. Lani sam se pridružila Tayinom Božićnom izazovu i ja sam to obožavala. Uživala san radeći manikure i gledajući radove drugih cura, bili to nokti ili mejkap. Iskreno mi je bilo toliko drago i tolika čast bit dio nečega toliko pozitivnog i kreativnog.
Ove godine sam odlučila kreirat svoj mali Božićni izazov najviše iz interaktivnih razloga, smatram da je ovo nešto što bi mogli svi skupa radit, uživat i pratit do kojih granica naša, a i tuđa, mašta ide. Ima li mašta uopće granica? :) A i nije baš da san našla neki Božićni izazov pa ono, što ne napravit svoj? :)




You don't need to have a blog to do this challenge, you can post your manicures, or if you can do a make up look inspired by these themes on facebook, instagram or twitter just use the #Gleestmas2015 so I can see what you crated. Tag me, tweet me, post your creations on my facebook page, whatever you want just make sure I can see them. I planned on starting the challenge on December 1st and ending it on December 22nd. After that I'll pick my 6 favorite creations, post them in an album on my facebook page and my facebook family will chose 1 of you that will get a little surprise gift from me as a thank you for joining in.

Ne tribate imat blog za radit ovaj izazov. Vaše manikure, ili ako možete na ove teme napravit makeup lookove postajte na fejsu, instagramu ili twitteru uz #Gleestmas2015. Možete me označit, twitat mi, čak postat na moju fejsbuk stranicu, kako god želite, samo da ja to mogu vidit. Planiram izazov početi 1. Prosinca, a zaključit ga 22. Prosinca. Nakon toga ću odabrat 6 omiljeni kreacija, postat ih u album na fejsbuk stranici i moja ekipa sa fejsa će odabrat 1 od Vas kojeg ću nagradit malim poklonom kao zahvalu za sudjelovanje.

Other than these few things I ain't got no rules, you can post the creations whenever you want, I'll try to post mine every 3-4 days. For the themes, if you want me to explain them in more detail to you, just comment, but really, imagine what you can do with these themes, so much possibilities. Don't think about them too much, you just use your imagination and chill.

Osim ovih par stvari neman neka pravila, nemorate me nigdi zapratit, polajkat ništa, neman točan raspored kad da postate išta, iako se ja nadan da ću svoje uspit postat svaka 3-4 dana. Za teme ako oćete detaljnije objašnjenje samo pitajte ja odgovaran, al samo koristite maštu, opustite se i šta god izađe iz toga nemože bit loše. Osim ako ste neki morbidniji likovi, al i to podržavan, san sama takva <3. Mogućnostima i mašti nema kraja, samo budite sritni i uzivajte.


I almost forgot. It doesn't matter where you're from, if you want to participate in the challenge you can. :D

Umalo zaboravih. Nije važno odakle ste, ako želite sudjelovati u izazovu ja Vas objeručke prihvaćam. :D


So yeah, can you see now why I'm so nervous and excited? :D I'm still super nervous, I hope you'll all like this because it seems like a really cool thing to do. Hopefully this will turn out to be something that you'll accept with a smile on your face. Now I'm just thinking out loud, but I said xy times, I'm so nervous about this.

Pa evo, sad razumite zašto san toliko uzbuđena i nervozna? Još san skroz sva na iglama, ono preneseno - ne drogiran se, nadan se da će se svima svidit ideja jer se meni čini skroz zanimljivo. Ma ljudi nadan se da san ja samo priviše nervozna i da ćete svi ovo prihvatit s osmjehon. Sad samo razmišljan na glas, baš san sva uH!


So what do you think of everything? I always love to hear your thoughts, but today especially. 
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Pa šta Vi kažete na sve? Uvik volin čut šta mislite, al bi mi baš danas Vaš neki komentar doša ko budali pleska. 
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

15 comments

  1. Jedva cekam 1.12 da pocnemo mackanje :D
    Super mi je ova ideja za svaki dan u prosincu imat post, mogla bi i ja probat iako, though life ce to bit ahahaha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja san lani još imala spremne slike, ono u šta san se uvalila. Natovarit ću si recenzije ruževa i to omg :'D
      Jedva čekan vidit manikure i ostalo ako bude :D <3

      Izbriši
  2. ''Još san skroz sva na iglama, ono preneseno - ne drogiran se'' hahahha koji si ti lik xD
    Šta reći, držim fige da sve kaj si si zacrtala ide po planu, pogotovo Gleestmas kojem se posebno veselim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa mi je kamen sa srca, nemoran Vas više gnjavit....toliko LOL
      Valjda neće bit ništa strašno, mislin nemore bit jednostavnije od ovoga da ga jebeš :D
      UUu jedva čekan vidit yr neilz :D <3

      Izbriši
  3. možda se pridružim :D sviđa mi se ideja Gleestmasa :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekul ideja za challenge :D nadam se da ću uspiti nešto skontati, barem noktiće :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooooooo pa znaš da bi ja popizdila da si tu :D Kako stigneš, džst rileks :D <3

      Izbriši
  5. fantastic nail art Glee, I love small Scandinavian accent on your nails
    Also I love your Gleestmas challenge :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you sweetie, if you'd like to join, you're nails and your amazing art are always more than welcome here :D <3

      Izbriši
  6. jel imas neki okvirni datum za svaku temu? ja prvog u misecu pišem favorite, tek drugog bi mogla gleemas, a između svega recenzije. i ja sam mislila pisat svakodnevno, imam 60 recenzija na tapetu pored videa :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa planirano kod mene, po običaju hahahah
      Ja sam napisala da ću ja pokušat držat neki svoj tempo i objavljivat manikure svako 3-4 dana, kako stignem, a ko god se pridruži može kako hoće. Oćeš ih postat sve u jednom tjednu ili svako par dana, nije bitno nimalo, samo da imaš 6 manikura ili mejkap lookova do 22. prosinca jer je tada izazov gotov :)

      Izbriši
  7. Aaaaaaa hoću ja hoću ja :D Baš sam razmišljala kako nisam ove godine naletela na neke čelendže, evo taman :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, dragomi je da si mi i ti tu, jedva čekam vidit noktiće i sve :D <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics