MMSunday: Lace Nails: Freehand

10:22

Hello there my lovely friends!

Today is Sunday, which means I'll be showing you another MMS manicure.
This week's theme is lace and here's what I came up with.


Pozdrav lipi moji!

Danas je nedilja što znači da ću Vam pokazat još jednu MMS manikuru.
Ovotjedna tema je čipka i evo šta san ja napravila.










What I used:

Eveline 8in1 base coat
CATRICE 'Luxury Nudes' soft matt, 02 Fresh Love Affair
Black Acrylic Paint
Striping brush
Dotting tool
wet n wild matte top coat


Lace... Lace... Y u maik me mad? Okay, it's not the laces fault, I'm just, my nail game is weak when it comes to lace. I tried to create lace nails a few times, failed all of them. I was talking to some of my friends and I literally couldn't let lace nails make me look weak. I googled my way into this manicure. I recreated THIS MANICURE. I saw it on the first page while googling lace nails, it looked simple and it was. I did it in less than 5 minutes which angers me even more that I couldn't think of this myself, but okay.

Čipka...čipka.. Što me ljutiš? Oke, nije kriva čipka, ja samo, kad je čipka u pitanju ej ko da prvi put radin nokte. Radila san par varijanti, sve propale manikure i to toliko propale da mi je tlak bio na razini plafona ono. Očito nisan tip za neke "ženskaste" stvari, priznajen. Ali san još uvik dovoljno inatna, tvrdoglava i ljuta sama od sebe da jednostavno ne priznajen poraz. Guglala san i tražila najjednostavniju varijantu čipke na netu, naišla sam na OVU MANIKURU pa sam je rekreirala. Tribalo mi je manje od 5 minuta da ovo frihendan što me je još više naljutilo jer nisan imala inspiraciju sama smislit šta bi, ali dobro. 


The manicure itself wasn't the thing that surprised me in a negative way. This Catrice polish did that.
On my nails I have 2 extremely patchy coats and 2 sponged on coats - that's why they look a bit textured. I had this polish in mind for this manicure as soon as I saw the theme, and it was going on my nails no matter what. I made this manicure a couple of days ago and that day just wasn't my day. I had a few failed manicure attempts already which made me feel very agitated and this polish just, just. I hate to get upset over polishes because omg can it be more #firstworldproblems? The first coat was extremely patchy, which sort of happens with matte polishes. The second coat wasn't better so I was being optimistic and said the 3rd coat will fix it. It didn't fix anything... at all. There were some bare places on my nails and those patches stayed bare after the 3rd coat, while those places that got covered with polish on the first coat got lumpy on the 3rd one. I'll try to experiment with this polish some more like using it over a matter base should help, but not as soon as I'd like because of all the things I got in plan. I won't give up on Catrice because it's one of my favorite brands ever but how things are now, this could end up in the shittiest things I tried in this year. Do not recommend.

Manikura sama po sebi nije bilo ono što me iznenadilo u negativnom smislu. Ovaj Catrice lak je to učinio.
Na noktima vidite 2 ekstremno neravna sloja laka i 2 tanka sloja rađena spužvom - zbog toga nokti izgledaju pomalo hrapavo. Čim san vidila temu ja san znala da će ovaj lak biti korišten za nju bez obzira. Radila san manikuru ima par dana kad mi jednostavno nije išlo. Taj dan san već napravila par fail manikura što me pomalo uzrujalo i ovaj lak me samo... Mrzin se uzrujavat oko lakova jer ono brate mili kad vidiš šta se sve događa u svitu i kod nas, ovo je nevažno, ali opet. Prvi sloj je ostavlja toliko goli mista po noktu da san se šokirala, ali oke, zna mi se to dogodit sa mat lakovima. Drugi sloj nije bio nimalo bolji, al san ja ostala optimistična i virovala da će 3. sloj to popravit. Ne da nije popravio nego je to izgledalo... Mista po noktu što su bila nepokrivena prvim slojem su ostala takva gola i nakon 3. sloja, a ona mista što su već na prvom sloju bila pokrivena lakom su nakon 3. izgledala tako neravno i grbavo ono fuj opis, al istina. Ja ću se potrudit nać vrimena i eksperimentirat s ovim lakom još, iman osjećaj da će bit bolje priko mat baze, al neće bit uskoro zbog toliko nekih planova i svega. Ne želin odustat od laka uglavnom jer je Catrice, jedna od mojih omiljenih marka ikad, ali kako sad stvari stoje moga bi bit jedan od najgori proizvoda na koje san naletila u ovoj godini. Nikako ne preporučan.
 

This week's MMS just wasn't made for me, I knew that as soon as I saw the theme but I'm glad I didn't let myself pass it up. It's all about experimenting and learning something new and that's why I joined this group in the first place. I hope all the other girls had much fun with creating their designs <3

Ovotjedna MMS manikura jednostavno nije bila po mome guštu nikako, i iako san znala to čin san vidila temu drago mi je da nisan odustala. Tu se radi o eksperimentiranju i učenju novih stvari i to je zapravo osnovni razlog zbog kojeg ih radim. Nadam se da druge cure nisu ispalile ko ja ovaj put i da su uživale radeći manikuru. <3



What do you guys think?
Please don't forget to check out what the other girls created for this week's theme!
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila

Šta Vi kažete?
Molim Vas da ne zaboravite provjerit šta su druge cure kreirale za ovotjednu temu!
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila




You Might Also Like

24 comments

  1. ne znam zašto, ali baš me podsjeća manikura na taj tvoj prsten :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da san bila pametna radila bi ga po prtenu al eto nisan jbg :D Fala draga :D <3

      Izbriši
  2. Lepo ti je ispalo a prsten ju je nekako upotpunio :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fora sa mat lakovima je da ih uvek nanosiš bez baze, tako su se meni makar najbolje pokazaali...sa bazom nema šanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam čula da idu preko mat baze odlično i imam je, neznam zasto je nisam koristila. Iako bi ovoga mogla i na gole nokte, nebi trebao obojat :D

      Izbriši
  4. Šteta što te je lak iznervirao. Konačni izgled je ipak prilično sexy.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuuuuuu korset :D Sesi :) Jako mi se dopada rezultat. šteta za formulu tog Catrice laka, baš je lepa nude boja :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam ga bila zamislila ko manicure hands lak al eto, trudit ću se još malo oko njega :D fala draga :D <3

      Izbriši
  6. Sto da se kaze za lak? Mozda ako je rijedak bude dobar kao prozirni lak za watermarble? Neznam, uglavnom, meni se manikrua super svidja, ukombinirana sa prstenom ono pjur elegans, zao mi je sto si se iznervirala oko nje, ali nije ni meni ova tema nesto sto mi lezi, kao ni druge zenske stvari, dzast dont now hau tu du vumn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vir d sejm :D Vuman waz det :')
      Mogla bi probat u wm, i priko mat baze da napravin nešto od njega ako nista mogu ga uvik spuzvat kad zatriba :D
      TY bejb <3

      Izbriši
  7. ja jesam ćorava, ali meni ovaj lak izgleda skroz ok, šteta što te tako izgnjavio... takve proslijedi dalje, nek se netko drugi muči s njima LOL
    da znaš da je tvoja manikura bolja od one na koju si se ugledala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volila bi i ja da je skroz ok al nije :D Pokušat ću još malo s njim ako ne bude išlo dajem ko ga želi, jbg :D fala draga :D

      Izbriši
  8. Me gusta! :) Baci taj lak da te vise ne nervira. ;) Ja se ne bih vise cimala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ža mi ga jer je Catrice, jbg :'D Pokušat ću još malo pa kako bude :D fala draga :D

      Izbriši
  9. odlična je, ali prsten mi je prvi zapeo za oko :O

    OdgovoriIzbriši
  10. Šteta da te toliko iznervirao...znaš da u svakom žitu ima i kukolja pa tak je valjda ispalo i s ovim lakom. Iskreno ne znam jel to bil cilj, jer ono čipka...al mene ovo podsjeća na one trakice odiza na korzetu, a ti mi nekad bacaš na goth, tak da mi je to sasvim ok manikura za tebe. :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisan baš ciljala na korzet, al da izgleda tako :D Neznam, nije mi baš nešto išlo kako sam ja planirala pa sam guglala najjednostavniju verziju, ova bila popularna pa reko idemo :D Fala draga :D

      Izbriši
  11. Mene je tako maltretirao jedan svetlo jorgovan laki iz neke specijalne edicije (isto Catrice-ov), ali to se nista ne vidi, manikir je veoma elegantan.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je ispalo na kraju, jako si dobro nacrtala dezen. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics