Born Pretty Store: Born Pretty Stamping Polish #3 Black: Review

11:54

Hello there my lovely friends!

Today I'll be showing you another item I got in my last Born Pretty Store review package.



Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazat još jednu stvar što san dobila u zadnjen Born Pretty Store paketiću za recenziju.








The new Born Pretty stamping polish comes in a cute square bottle and it contains 15 ml of product. The brush of the polish is as basic as it can be, which is my favorite kind of polish brushes in general. The polish is extremely opaque, which is amazing for stamping - the only purpose I got it for. It's opaque in one coat (I tested it out on one nail when I got it), it dries very fast and to a matte finish.

Novi Born Pretty lak za pečatiranje dolazi u ovoj slatkoj kockastoj bočici i sadrži 15 ml proizvoda. Kist laka je najklasičniji kist ikad, što ja obožavan općenito u svakon laku. Lak ima ekstremnu moć prekrivanja, što je odlično za pečatiranje - jedina svrha za koju san ga ja uzela. Pokrio je moju 1 kandžu sa 1 slojen - pa nu, morala san probat bar na 1 noktu, brzo se suši i ima mat finiš.










I couldn't find the ingredients of this polish anywhere, that's one downside. The other downside to it is that is smells like car paint, which for some people could be a problem, but for me, I like that smell. I love smelling paints, polishes and polish remover. Glue? Hell, that smells amazing to me so, not a real downside.Other than black, you got 18 more colors of this polish to chose from.


Nisan mogla nigdi nać sastojke ovoga laka (nije ih bilo na pozadini na kineskon, ni to čak lol), eto jednog problema. Drugi problem koji meni nije problem ali bi moga nekome bit jest to da lak miriše ko boja za auta. Meni nije problem jer ja otkad znan za sebe volin miris boja, lakova, odstranjivača laka, lipila, brateeeee meni je to sve vrh. Sad ako ste Vi malo osjetljivi na to, ovo nije lak za Vas. Ako Vas zanima, osim ovog crnog na stranici imate izbor od još 18 boja ovog laka.





You can find this Black Stamping Polish in the Nail Art section on Born Pretty Store now for 3,99$ and, if you'd like, you can use my 10% code off.
 
 Ovaj Crni lak za pečatiranje morete naći u Nail Art dilu na Born Pretty Store-u sad za 3,99$ i, ako želite, možete koristiti mojih 10% popusta.


I tried their "old" black stamping polish (click for the review of it here) and frankly, I prefer this one.
Also, I've already used this polish in this post so you can see there how it looks on my nails. :)


Probala san njihov "stari" crni lak za pečatiranje (da vidite recenziju toga posta kliknite tu) i iskreno, meni je ovaj bolji. Također, s ovin san već i pečatirala, kako izgleda na noktima možete vidit tu. :)


That's it for today's post. What do you think of this polish? :)
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
Mila


To je sve za danas. Šta Vi kažete na lak? :)
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
Mila



You Might Also Like

6 comments

  1. Krasnoća crna, al pošto ne pečatiram, ne treba mi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super mi je crni maybelline, essence ili catrice :D Ovoga nebudem mazala onako preko nokta :D

      Izbriši
  2. Sad mi je zao sto nisam crni narucila. :D Meni je juce stigao ljubicasti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lip je i ljubičasti :D Samo ja uvik triban crno crno, iako mi se sviđaju zlatni i srebreni :D

      Izbriši
  3. sad mi je za sta njega nisam uzela jer ga ima više, ali ću ga uzeti u obzir sljedeći put bar u nekoj drugoj boji jer se za tu količinu i ta cijena isplati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače je 8$ al ovako na akciji ga je super uzet :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics