Ouh, look at me, I'm so aNude and girly, woho

10:29

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you a swatch of a Catrice polish that I kind of love. A lot. <3


Pozdrav lipi moji!


Danas ću Vam pokazat swatch Catrice laka kojeg, ono, volin. Baš puno. <3



CATRICE I'm so aNude, 3 coats













I'm so aNude is a sheer baby pink nude polish with a subtle gold shimmer. It has a crelly formula that is just a tad watery. The application is just a bit tricky, if you get a lot of polish on your brush it might run down your cuticles as you're applying it. Other than that, it took me 3 coats to get it as opaque as I wanted it to be, it is a bit patchy on the 1st coat but the 2nd coat fixes it, doesn't leave any visible brush strokes and it dries fast to a glossy finish. I could have done a 4th coat but I don't see baby pink polishes as "fully opaque" polishes. I see them all as french manicure polishes, which this one is ideal for. The gold shimmer is subtle but it messed with my camera and me so bad. My camera couldn't focus well at all and neither could I. I was just rolling my hands outside so I could see the shimmer for like 30 minutes and then I realized that I was rolling my hands outside for 30 minutes so I could see the shimmer. I'm sure that happens to all of us at some point.
All in all, a tad tricky polish, but it's so worth it. <3 I used it as a base in this manicure. :)What do you think of it? :)


I'm so aNude je rijetki baby pink lak sa suptilnim zlatnim shimmerom. Ima kreli formulu koja se baca na vodenastiju stranu. Malo je zeznut za mazanje, ako Vam se slučajno dogodi da ovaj lak iđete mazat sa puno laka na četkici ne gine Vam čišćenje zanoktica. Tribala su mi 3 sloja da pokrijem nokte onoliko kliko sam željela, ostalja malo golih mista po noktu nakon 1. sloja ali 2. sloj to popravi, ne ostavlja vidljive poteze kistom, suši se jako brzo i ima sjajnu završnicu. Mogla san mazat 4. sloj ali ja baby pink lakove općenito ne vidim ko lakove koji pokriju nokat u potpunosti. Ja ih vidin isključivo ko lakove za francusku manikuru, za koju je ovaj idealan. Zlatni shimmer je suptilan ali je zajeba i moju kameru, i mene. Kamera mi se nije tila fokusirat, a nisan ni ja mogla. Vanka san bila, a sigurno po ure izvrćala ruke kakosvene da vidin shimmer i unda san shvatila da san vanka po ure izvrćala ruke da vidin shimmer. Sigurno se nešto slično dogodi svima. 
I zaključak, pomalo zajeban lak, ali isplati se. <3 Već sam ga koristila kao baznu boju u ovoj manikuri. :) Šta Vi kažete? :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

10 comments

  1. Deluje dobro kao podloga za različite manikire. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna nijansa, znaš da ja volim rozaste :D Podsjeća me na Essence I <3 trends baby doll

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nu :D Ovo je neka klasika, opsesija lakovima mi je počela sa šljokicama i baby rozin lakon, tako da su mi ovakve nijanse i vrlo sentimentalne :) <3

      Izbriši
  3. Sviđa mi se, dobro dođe kao "kulturni" predah od malo jačih boja. :D Za konačan rezultat se isplati trpit formulu, to je bar moj moto. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno to :D A jbg nemore se protiv klasike i elegancije nikako :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics