Gabrini 355

10:30

Hello there my lovely friends! 

Today I'll show you the swatch of the polish which I used in this manicure. :)
It's Gabrini and it's pink, so let's get it started! :D


Pozdrav lipi moji!

Danać ću Vam pokazat swatch laka kojeg ste već mogli vidit u ovoj manikuri. :)
Gabrinijev lak, i to rozi, ajmo započeti. :)



GABRINI 355, 2 coats















Gabrini 355 is a deep pink polish with a fuchsia sheen. Great creme polish, opaque in 2 easy coats, dries really fast to a glossy finish. This polish was extremely hard to photograph. I see it as a deep pink color, it looks like a deep pink color everywhere, but my camera sees it as a red polish, go figure. It lasted 4 days on my nails without chipping. I took at least 200 photos of this polish and these few were only, not great, but just okay and good enough for a post. I've never said this before on my blog but I think I'll give this polish away to someone. It's so pretty and a great polish, but I... It's just not me. Sad to say that about a Gabrini polish, I love them so much, but hey, at least I am able to give a polish away, maybe...Maybe I should keep it and... NO! I'll give this polish away, said the human to the polish obsessed  demon inside me. Please tell me these conversations don't happen only in my head. Oh my.. What do you think of this one? :)


Gabrini 355 je duboka roza boja sa fuksija odsjajem. Krasan krem lak, pokriva nokte sa 2 sloja, suši se vrlo brzo i ima sjajnu završnicu. Ovaj lak je bio preteško fotografirat. Ja ga vidim ko duboku rozu boju, na svakom svjetlu tako izgleda, ali moja kamera njega vidi ko crveni lak i gotovo. Traja je 4 dana na mojin noktima bez ikakvi oštećenja. Slikala san bar 200 slika tokom ta 4 dana i ovi par što sam Vam pokazala su jedine bile, ne super, nego dovoljno dobre da osvanu tu. Nisan ovo nikad rekla na blogu ali mislin da ću ovaj lak nekome poklonit. Prekrasan je i dobar lak ali ja... Ovo ja nisan nikako. Teško mi je to reć za jedan Gabrini lak jer ih volim previše ali... Ajd' bar znan da san sposobna dat lak, možda... Možda da ga ipak osta....NE! Dat ću ovaj lak nekome, kaže moja ljudskost demonu opsjednutom lakovima u meni. Molin Vas recite mi da se ovaki scenariji ne odvijaju samo u mojoj glavi. Majko Isusova...Šta kažete? :)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

6 comments

  1. Ohoho, rozi lak na tvojim noktima - ajde pa smo i to vidjeli. ;) Inače ti lijepo stoji, ali razumijem da si ne pašete (ko ja i zeleni lakovi npr.) Lijepa je nijansa, na mom ekranu uopće ne izgleda crveno, više ko t-com pink. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da ga imam, ali ga gotovo nikad ne koristim, mada boja nije loša. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumin te, ja jednostavno posežen za nekin drugin bojama više, možda čak i previše :D

      Izbriši
  3. Hahahha, jel se budeš mogla odvojiti od njega? Neeeemoj, možda promijeniš mišljenje kroz neko vrijeme. ;) :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. More se svašta dogodit, al nisan baš uvjerena :D Iako mislin da san ga ostavila prilikon destasha :'D HAHAAH KOJI JAD, nemogu se okanit lakova i gotovo :'D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics