NAIL CRAZY for GLAMOUR 185

10:30

Hello there my lovely friends!

Today I'm showing you a crazy, a NAIL CRAZY neon green polish that was sent to me by the one and only, my queen, Nail Crazy. <3
Are you ready for not being able to even? 


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazat ludilo, *igra ričima NAIL CRAZY* neon zeleni lak kojeg mi je poslala jedna jedina, moja kraljica, Nail Crazy. <3
Jeste spremni na to da nećete moć ništa?


GLAMOUR 185, 3 coats over white
















185 is a gorgeous neon green jelly polish. It's sheer as a mofo but this was, this still is love. It's so bright, so in your face, I can't take it. If I was outside (LOL as if) and saw this polish on somebody, I'd just walk straight in traffic and I'd get hit by a car. Just look at it. What are you doing right now? I'm cursing, I'll go to hell because polishes excite me in a really twisted, wrong, sinful way. And I'm cool with it.
What do you think about this polish? What polish excites you in a wrong, unacceptable way? Or is that just my case? Cool with that too haha. :D

183 je prekrasan neon zeleni jelly lak. Prokleto je vodenast ali ovo, ovo je ljubav. Toliko je uh, ljudi moji jel Vi vidite kako je dobar i moćan ovaj lak? Da san vani (LOL da mi je i to doživit) i da vidin ovaj lak na nekome, jednostavno bi pokušala doći do te osobe, ušla bi u promet i zdimio bi me auto. Ma nu ga. Šta Vi sad radite? Ja evo beštiman, ić ću u pakal jer me lakovi uzbude na jedan izvrnut, krivi i pogrešan način. I skroz mi je to okey. Šta kažete na lak? Koji Vas lak uzbuđuje na pogrešan, neprihvatljiv način? Ili san sama na ovome mome svitu? I to mi paše haha. :D


Please go to Nail Crazy's blog and give her. not some, but all the love you can give her. <3
Don't make me angry by not checking her out, I'm enough crazy already. :)
Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Molin Vas otiđite do bloga Nail Crazy i dajte joj ne malo, nego kliko god morete ljubavi. <3
Nemojte me ljutit pa da ne odete do kraljice, vidite da san i ovako sama od sebe dovoljno manita. :)
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

16 comments

  1. Odgovori
    1. Fala draga :D Ludilo boja, još san očarana :D :*

      Izbriši
  2. ahahahaha, ti i tvoja kraljica, uvik se nasmijen :*
    boja je zbilja ludnica, šteta što je tako vodenast, ali pretpostavljam da će ipak poslužiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma šta poslužit, pizdin ahahah Odličan je, dok ima bilog laka ima mista i za ovoga :D <3

      Izbriši
  3. Super je nijansa,baš onako luda :D

    OdgovoriIzbriši
  4. fenomenalna nijansa.pa nek je vodenast, mazi vise slojeva ahahah ko ga hebe.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. boja je ludilo i bas vrišti nail crazy ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. totalna toxic nijansa..poison :D vrišti-mila :DD hahha

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics