Lovely Golden Rose Lilac

10:30

Hello there my lovely friends!

Today I'll show you a lovely lilac polish from Golden Rose that is a......wait for it....
A one coat polish! WOHOOOOO!


Pozdrav lipi moji!

Danas ću Vam pokazat jedan krasan lila lak od Golden Rosea koji je....... čekajte, nu...
POKRIVA SA JEDNIN SLOJEN, WOOOOOOOOOHOOOOOOO!


 GOLDEN ROSE RICH COLOR 47









47 is a gorgeous lilac creme polish. This polish is amazingly opaque, beautiful formula. It glides on the nail, doesn't leave brush strokes, patches, bubbles or any of that crap. This is the kind of polish that you grab when you're in a rush and need to put something on your nails. Quick, easy and effective.
What do you think about it? What polish is your "slap it on and go" polish?

47 je krasan lila krem lak. Ovaj lak ima čudesnu moć pokrivanja, prekrasna formula. Klizi po noktu, ne ostavlja za sobon poteze kista, gola mista, mjehuriće niti ikakvu takvu pizdariju. Ovo je tip laka kojeg zgrabite kad negdi žurite, a nećete (NORMALNO) nigdi sa golin noktima. Brz, jednostavan i učinkovit.
Šta Vi kažete na njega? Koji je Vaš lak za "nakelji i vozi situacije"? BTW ja sam ovaj, i općenito sve turske lakove kupujen po nekin livin trgovinama u Hercegovini po 2-5KM, kod mene ih nema u trgovinama pa da ne pišen to svaki put. (U pustinji bi našla di mogu lak uzet)


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




You Might Also Like

26 comments

  1. Predivan je. :) Obožavam sve GR Rich Color lakove, upravo jedan imam na noktima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su im formule, iako me je ovaj baš šokira :D

      Izbriši
  2. Sve što je lila može da prođe kod mene hah :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan je, pravi ljetni :)

    OdgovoriIzbriši
  4. GR rich color je super za duge nokte,ja ih imam svih boja i sve je kao sto kazes.plus tamniji lakovi su kao stvoreni za stampanje sa plocicama, i e razmazuju se sa providnim lakom preko ! mislim da nemam ovu lila boju , odlicna je !
    lep pozdrav draga moja.nadam se da si dobro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super fora za pečatiranje, nije mi to palo na pamet. :D Fala draga <3

      Izbriši
  5. Rich Color lakići su stvarno prva liga! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu normalni, pa jel ovi razume kliko san ja popizdila na 1 sloj priko kandža. :D

      Izbriši
  6. Obožavam ovu kolekciju lakova, a imam sličan ovakav, samo u broju 103. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi krivo što san ga kupila, iako san se baš nećkala. Svih tonova ljubičaste imam...dosta ahah :D

      Izbriši
  7. i ja turske kupujem po lijevim trgovinama preko :) hahhaa, kod nas nigdje nemrem nać te brendove..btw lak je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nas 2 smo objasnile to ahahhahahah <3 E ja san ih čak litos vidila u ljekarni u Makarskoj, u mene ih nema. pisofšit haha :D

      Izbriši
  8. This is such a pretty lilac! I haven't heard of this brand before either, gonna keep my eyes peeled now! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you sweetie :D GR is a Turkish brand, quite popular on the Balkan area :D

      Izbriši
  9. krasna boja, imam ga već dugo, ali nije se vidio na blogu, shame on me :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh Queen, bit će prilike i za njega, ne sumljan :D <3

      Izbriši
  10. koji nokti! moji danas pukli na probnom i kući ravno pod grickalicu! divim ti se da ista s tom duzinim mozes radit! boja je prekrasna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je stvar navike :D Iako kad mi puknu sve strickan, nevolin neravne nokte :D

      Izbriši
  11. Ja svoje GR lakove kupujem u ljekarni :) Ova niijansa je krasna, prava ljetna, takvu ljubičastu škicam već dugo i nigdje pronaći lak u toj nijansi, nadam se da ga ima u mojoj ljekarni... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadan se da ćeš ga nać. :D Ljubomorna san jer ih imaš u svojoj ljekarni, kod mene ih nema :/

      Izbriši
  12. DIvna nijansa, volim GR lakove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljiva je boja, al ova Rich Color linija im je ludilo :D

      Izbriši
  13. Prelepa nijansa, na slici mi deluje kao boja lavande

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tome je tonu, al mene još ova formula fascinira :D

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics