utorak, 16. lipnja 2015.

Bright Yellow Awesomeness by Gabrini

Hello there my lovely friends!

Gabrini has been one of my favorite polish brands for years now. They're so cheap and oh so good.
I found this polish in a random store during winter and I got it because I needed something that'll brighten my day up. This polish didn't fail me. Thank you Gabrini. :*


Pozdrav lipi moji!

Gabrini je već godinama jedna od mojih omiljenih marki lakova. Tako su jeftini i dobri, nemogu.
Našla san ovaj lak u nekon random dućanu, ko obično - a ljudi moji, ja evo, evo ja da u pustinju oden ja bi našla negdi neki dućan u kojen mogu spizdit pare, čudo san, ČUDO. Uglavnon, uzela san ovaj lak zimus da mi malo razbije monotoniju i da mi razvedri dan. Što je on i uspio, hvala Gabrini :*


GABRINI SUMMER EDITION M103











Doesn't it remind you of Sun? HISSSSS hahahahah
Let's put aside that I may be a vampire, okay. Gorgeous bright yellow polish, creme formula, opaque in 2 coats, dries super fast and supper glossy. I'm missing a polish, or two from this Gabrini Summer Edition, always trying to hunt them down. If you're looking for some lovely bright spring/summer polishes I'd recommend you to try these out. How do you like this one? :)


Zar Vas ne podsjeća na sunce? SIKĆEEEEE ahhahah
Ajmo stavit sa strane moje moguće vampirstvo, oke. Prekrasan jarko žuti lak, krem formula, pokriva nokat sa 2 sloja, brzo se suši i ima lipu sjajnu završnicu. Fali mi lak, ili 2 iz ove Gabrinijeve Summer Edition linije, uvik ih tražin. Ako i Vi tražite neke lipe jarke pro-litnje boje ja Vam predlažem ove. Šta mislite o ovome laku?


Thank you for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo




Broj komentara: 17:

  1. Ne nosim žute lakove, ali ovaj predivno izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja veliki fan, ali ovaj i essence 137 wanna be my sunshine su mi baš lipo sili :D

      Izbriši
  2. Imam ga, služio je svrsi neko vreme, a onda se zgusnuo i sad nije ni za šta. -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao :/ Ja Gabrini ko marku, osim izbora boja, volim i zbog dokazane dugotrajnosti. Imam jedan njihov lak star 9 godina, na pola potrošen, nije se niti malo prominio. Neman problema s njima što se tiče "starenja formule". Možda ti se to dogodilo zbog mista skladištenja? Ja svoje držim u mračnom kutu na sobnoj temperaturi. :)

      Izbriši
  3. Imam ga, služio je svrsi neko vreme, a onda se zgusnuo i sad nije ni za šta. -.-

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su mi žuti lakovi ali nikako sreće s njima, imam Avonov Gel Finish žuti lak i taj valjda jedini ne valja, ostavlja neke balončiće. Mislim, nosim ga ja ali radije bih da je gladak i stvarno gel like. Baš me zanimaju ti tvoji Gabrini lakovi, nisam nigdje vidjela tu marku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ja san vjerojatno jedina koja još odbija probat gel finiš lakove. :'D Balončići se obično pojave kad se namaže debeo sloj laka, možda je u tome problem, a možda do same formule. Ja iman običaj mazat tanje slojeve upravo zbog toga i, da kucnem o drvo, nikad neman problema s tim. :) Gabrinije nađem po nekim trgovinicama mješovitom robom po Hercegovini, neman ih u Imockome :D Al san ih viđala i po moru kad sam radila :D

      Izbriši
  5. sviđa mi se, imam ga doma, jadničak, čami u ladici, u mraku ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će vrimena i za njega, ne sumljan :D

      Izbriši
  6. fenomenaLNA boja, zuta me uvek digne i oraspolozi,, i vidim da dosta zutih lakova imam! super ti stoji ! pa koliko god da je vruce uvek mi je bolje sunce i leto nego mraz i zima !
    hvala za lepe fotke , draga moja ! saljem ti puno poljubaca i mislim na tebe

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam zutu boju,narucito ljeti,bas onako vesela bojica. Lak izgleda odlicno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja boje općenito volim, al ipak srce voli tamnije nijanse na kandžama :D Iako je prekrasan :D

      Izbriši
  8. banane u pidžami-asocijacija..hvala ti :) idem probat nać na you tube-u dal ima koja epizoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najjače komentare mi ostavljaš po postovima, so random, so awesome :D <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...