Strawberry Day Twin Post with Bubica Simple Nails

07:30

Hello there my lovely friends!

Bubica and I have another delicious nail art twin post for you guys. Fancy some strawberries? n_n


Pozdrav lipi moji!

Bubica i ja imamo još jedan slastan nail art twin post za Vas. Jeste za malo jagoda? n_n











Strawberry Day was created to celebrate those little red fruits bursting with sweet perfection! A gift from Chile in the 1700s, garden strawberry plants made their way to North America in the late 1750s.
The plant is fairly easy to grow and doesn't seem to adverse to flourishing anywhere in the world.

Dan Jagoda je kreiran za slavljenje onih malih crvenih voćkica sa eksplozijom slatkog savršenstva! Dar iz Čilea u 1700im, vrtna sadnica jagode je našla svoj put do Sjeverne Amerike u kasnim 1750ima.
Biljku je prilično lako uzgojit i nije štetna za procvat bilo gdje u svijetu.

I'm a huge fruit fan, my family has a big garden and we have an old sort of strawberries in it. My parents planted them a little bit after they got married :D I took control over them a few years ago, talked with some people and when I learned how easy it is to take care of them they took over the entire garden LOL.
Strawberries are one of the healthiest fruits. They're a great source of Vitamin C, full of antioxidants, they're great for your eyes, digestion, even wrinkles + amazing if you want to control, or loose some weight. :)

Ja volin voće, obožavan ga. Obitelj mi ima veliki vrt i imamo neku staru sortu jagoda. Toliko stara da su je moji roditelji posadili malo iza vjenčanja, znači, prapovijesno doba. HAHAHAHHA :D
Ja san priuzela kontrolu nad njima prije par godina, pričala san sa nekim ljudima i kad san saznala kako se lako održavaju lipo san ih postavila po cilome vrtlu :D Inače volim provodit vrime u vrtlu, ali oko biljaka od koji se mogu naist ko čovik, nisan za cviće. :D Jagode su među najzdravijim voćem. Odličan su izvor Vitamina C, pune su antioksidanata, odlične su za oči, probavu, čak i bore + odlične su ako želite kontrolirat/izgubit kile. :)

Please go and check out Bubica's blog! <3
Thank you for your time!
How do you like to eat strawberries? I love them with low-fat yoghurt. NOM <3
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Molim Vas skoknite malo do Bubice i njenoga bloga! <3
Hvala Vam na Vašem vremenu!
Kako Vi volite jesti jagode? Ja ih volim kombinirati sa nemasnim jogurtom, njam <3
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo







You Might Also Like

10 comments

  1. Very nice.Follow me on GFC and I will follow you back.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/02/usa-shopping-websites-list.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao ovo je predobro! Svaka čast na strpljenju kada radiš nokte, ja ili zbrljam ili odustanem na pola kada pokušam napraviti nešto drugačije na njima :D
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. oooo, kad počnu jagode evo mene na kavicu... ostat ću u vrtlu, ne triban niti ulazit unutra ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ženo moja za te ću sve priportat vanka :D <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics