Christmas Challenge: Day 8: Santa Claus is coming to town

16:29

Hello my lovely friends!

This Christmas Challenge was at first so overwhelming for me, but now that it's almost over, I'm just starting to capture the real me in my designs, which is amazing, yet, disturbing to some people.
Today I'm showing you the design I created for day 8, and a lot of you say that I make you laugh....if this post doesn't make you laugh, I don't......Here it is. ARE YOU READY?


Di ste lipi moji?!

U zadnje vrime se osjećan ko da dosta komuniciramo, možda je to zbog Božićnog duha, ali nadan se da ćemo odsad nastavit u istom tonu, ako ne i još više pričat. :D Božićni izazov me je u početku toliko obuzeo i zbunio u neku ruku, u isto vrime san se i pridružila MM Sunday-u, i još nešto radin i planiran, ono, organization freak, i uvik me panika savlada. Nekako osjećan ko da san tek sada, kad smo skoro na kraju ovog ozbudljivog putovanja, tek sad san počela radit dizajne u kujoma baš vidin neku svoju crtu, što je meni famozno, a opet, nekim ljudima malo ono, 'A neznan šta da ti kažen'. Danas Vam pokazujen dizajn kojeg san radila za 8. dan, puno Vas kaže da Vas nasmijavan (ono <3!)......ako Vas ovo ne nasmije, ja neznan šta ću. Ova manikura je baš nekako ja, neznan kako da je drugačije objasnin. Evo je. JESTE SPREMNI?



I see you guys over here.......and there! WOT WOT.
Like, this is me in a design. The kooky-eyed Santa is here and he is ready to PARTEEEEYYYYYYYYY.

Ljudi vidin Vas tu.....i tamo! WOT WOT.
Ono, meni je ovo ludilo, to san ja. Did Mraz ukrivi očiju spreman za zabavu ahahahahahaha.




I don't know what you think, but, I can't. I can not do something that has been done or something normal.
I haven't been done and I sure ain't normal, nor would I like to be.
I love being the odd one of the bunch and I enjoy and live my life how I want, even though I ain't got kooky eyes. Anyway, this is also a freehand design, it didn't take me too much time, but I'm giving it a lot of love.

Neznan šta Vi mislite, ali, ja nemogu. Ja nemogu radit nešto što je već urađeno ili nešto u normali.
Niti san urađena, niti san normalna, niti bi to ikad željela bit.
Volin svoju čudnu narav, kakva god jesan i uživan živit takav život, iako neman krive oči ko moj Did vamo haha. Samo da spomenen da je ovo također sve rađeno freehand, nije mi tribalo nešto puno vrimena, ali ga volin i priviše.

I'm pretty sure I'll be posting tomorrow as well, I'll need a distraction from my family LOL.
But if something pops up and I miss to post I want to wish each and every one of you (and your families) a
Merry Christmas. I hope that these holidays were filled with a bunch of joy, hope, blessings and that you all get what you wish for. <3 I hope you all eat, drink and laugh through the entire day and that you don't have much to clean up (we all know the drill, the dishes and everything)! ;D
And I want to thank you guys, once again, for giving me the best present ever, your presence! (NICE)

Sigurna san da ću i sutra postat, mislin da će mi tribat koja minuta da se odmaknen od obitelji LOL.
Ali ako nešto iskrsne i nebuden postala želim svima Vama (i Vašim obiteljima) zaželit Sritan, blagoslovljen i berićetan (haha znan) Božić. Nadan se da su Vam ovi blagdani bili puni radosti, nade, blagoslova i da svi dobijete što ste zaželili! <3 Nadan se da ćete poist, popit i prosmijat čili sutrašnji dan i da nećete iman katastrofu za čistit (znamo svi šta bude za Božić, suđe i to)! ;D
I želim Vam svima zahvalit, još jednom, što mi svaki dan darivate najbolji dar, Vašu prisutnost! (ne pali na hrvatski igra riči, samo molin Boga da svi razumite engleski ahahah)

Thank you all for your time!
Take care and enjoy,
until next post,
xoxoxo

Hvala Vam na Vašem vremenu!
Pazite se i uživajte,
do sljedećeg posta,
xoxoxo


Also I've entered Emily's Christmas Nail Art Gallery! Check out all of the gorgeous Christmas Nail Art
riiiiiiiiiiiiiiight here <3 Christmas Nail Art Gallery <3
Check it out, everyone's welcome to join and pump up our Christmas Spirit <3!

You Might Also Like

18 comments

  1. Jako slatka manikura, sviđa mi se kako je napravljen niz koji tvori oblekicu Djeda Mraza :). Samo bi možda radije da je na kažiprstu neka svijetlo roza ili baš skroz nude nijansa za lice ;). I da, sretan Božić i tebi i tvojima :*. Uživaaaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam problema sa nude nijansama, stoga uvik posegnen za jednim franken lakom kojeg san radila :D Hvala, također :D n_n :*

      Izbriši
  2. Preslatko! Manikura je premaštovita i vrlo kreatrivna, svaka čast! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. uzivaj draga za Bozic !
    nokti su super..pravi Deda Mraz ! kako si onako namestila prstice palac i kaziprst..ja nemogu tako.moj palac nece tako da stoji..gledam u slike i namestam ,,ma jok..
    lepi pozdrav ! i lepo badnje vece !
    pno poljubaca , Bubica !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti reć da mi je ruka bila u grču dosta, neznan, mora mi ispast kako sam zamislila i amen, sve je to tvrdoglavost na djelu ;D
      Hvala draga! <3 :* :*

      Izbriši
  4. Manikura je super cute, ja opet kasnim, jednostavno od ovog ludila nisam stigla ranije pa je ona prethodna tema na blogu. Sretan i blagoslovljen Božić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Netribaš ništa govorit, ja nekad znam radit 2 manikure u danu, neznan šta je ovo haahahaha :D Hvala ti, također :D n_n :*

      Izbriši
  5. How fantastic! Definitely the most fun Santa I have seen! And I love reading your posts they're always so interesting and funny! I cannot wait to add the rest of your Christmas nail art to the gallery! Thanks for taking partttttttttt :D xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you sweetie! You're such a doll and I feel so blessed I got a chance to talk to you, let alone participate in something you created! Thank you so much <3

      Izbriši
  6. Najbolja dosad,predivno izgleda,super ideja :D

    OdgovoriIzbriši
  7. posebno i lijepo :)
    baš mi se sviđa remen na odijelu Djeda Mraza <3

    OdgovoriIzbriši
  8. hahaha ja ne znam, meni je deda mraz presmješni, malo mi izgleda high :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics