St. Patric's day nail design blinged the hell out!

12:55

Hey everybody!

Pozdrav svima!


I did my first ever St. Patric's day manicure, and, I blinged it the hell out. I got, at least, 1 layer of
glitter/shimmer/speckle/what-the-hell-ever-they're-called on each of my nails. It took me like 3 hours
to make this design, well, collage of designs, on my friends nails and on my nails, so I hope you'll
like them. There will be a picture overload fyi.

Napravila sam svoju prvu ikad manikuru za dan Sv. Patrika, i, išljokičala sam je do bola. Imam, bar,
1 sloj šljokica/shimmera/sjajnih čestica/kako-god-se-već-zovu na svakom noktu. Tribalo mi je 3 sata
da napravim ovaj dizajn, pa, kolaž dizajna, na noktima moje prijateljice i na svojim noktima, pa se
nadam da će Vam se svidjeti. Bit će puno slika zvi.


Things I used: / Stvari koje sam koristila:



White, yellow, red, green and blue acrylic paint. / Bijelu, žutu, crvenu, zelenu i plavu akrilnu boju.
For my flag, details on my owl and for my rainbow./ Za zastavu, detalje na sovi i za moju dugu.




SWEET JESUS! / BLAGI BOŽE!

- Gold loose glitter for the gold in my pot / zlatne šljokice za zlato u mom lončiću
- EVELINE 8in1 Base coat / bazni lak
- Lm 58 on all my nails except my pinky finger / na svim noktima osim na malom prstu
- essence 159 the green & the grunge on the pinky / na malom prstu
- essence SEASONS OF EXTREMES 08 DID SOMEONE SAY NUDE?
 to draw my owl / za nacrtat sovu
- S-he 335 to draw my pot o' gold / za nacrtat moj lončić zlata
- smart girls 113 to top my pinky / za dovršit mali prst
- smart girls 138 on the flag, rainbow, and owl / na zastavi, dugi i sovi
- veryme Secrets 27082.1 GOLD SPARKLE
for my coins on the rainbow and pot o' gold / za novčiće na dugi i lončiću zlata
- CATRICE 650 Goldfinger for my coins on the rainbow and pot o' gold / za novčiće na dugi i lončiću zlata
- OLIVIA 619
to add even more bling on my rainbow and pot o' gold / za još malo blještavila na dugi i lončiću zlata
- EVELINE 3in1 Top coat / nadlak



Green sparkly owl OMG / Zelena šljokičasta sova OMB




My rainbow guuuuuuuuuuuurllllll and coins / Moja duga cuuuuuroooooo i novčići
I did it with acrylic paints, mixed up the pink, orange and this redish-burgundy-purple color.
Pravila akrilnim bojama, smiješala rozu, narančastu i crvenskasto-višnjasto-ljubičastu boju.





Pot o' gold overflow / Previše zlata u lončiću




Irish flag, sponged on acrylic paint. / Irska zastava, spužvicom nanešena akrilna boja.




The pinky didn't need anything else except this drop dead gorgeous green color and, you know, some glitter.
This glitter polish is stunning, emerald-green and gold glitter, but my phone camera didn't pick it up well.

Mali prst nije trebao ništa drugo osim ove užasno lipe zelene boje i, znate, malo šljokica.
Ovaj šljokičasti lak je predivan, smaragdno-zelene i zlatne šljokice, ali kamera na mobitelu ih nije dobro
'uhvatila'.




This is my right hand. I'm right handed so the fact that I drew all of this with my weak, left hand just
makes me so happy. LOOK AT IT. OH MA LAAAAAAAWD

Ovo je moja desna ruka. Dešnjakinja sam pa činjenica da sam sve ovo nacrtala slabom, lijevom rukom
me tako usrećuje. NU, GLEDAJTE. OO MOJ BOŽEEEEEEEEEE



My left hand. / Moja lijeva ruka.


NOW, for all the girls with short nails. I used all the same things. Have a scroll and see. :)

SAD, za sve ženskice sa kratkim noktima. Koristila sam sve iste stvari. Skrollnite i pogledajte. :)






I hope you guys liked this. If you did a St. Patric's day manicure leave me a link here, or tweet me
your picture so I can see, or any kind on manicures, polishes, GLITTERS, whatever you want me to
see link it and let's talk and share our love. :)

Nadam se da Vam se svidilo ovo. Ako ste Vi radili manikuru za dan Sv. Patrika ostavite mi link tu, ili
mi twittajte slike da ih vidim, ili bilo kakvu manikuru, lakove, ŠLJOKICE, što god želite da vidim 
linkajte pa pričajmo i djelimo ljubav. :)


I have another haul coming up, and empties so keep coming back.
I hope you have a great day, until next post byeeeeeeee :*

Imam opet haul post ubrzo, i 'pranjakoviće' pa se vratite.
Nadam se da ćete imat sjajan dan, do sljedećeg posta, pozdraaaaaaaaaav :*


Last pics, I swear. / Zadnje slike,obećajem.








:) :* <3

You Might Also Like

2 comments

  1. ajoj kakvi su ti nokti <3
    manikure su skroz ok, nemaš razloga grintat :D
    zbog ovogodišnjeg bb dana i svog hype-a oko njega, totalno sam zaboravila na patricka :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaaaa :D Tema nije važna, glavno da su nokti pokriveni ^^

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics