BANANA

11:29

Hey guys! / Pozdrav ljudi!

Let's have some bananas after cherries. / Ajmo malo na banane poslje trešanja.

What I used: / Koristila sam:

- plastic spoon / plastičnu žlicu
- detailing brush / kist za detalje
- yellow & brown acrylic paint / žutu & smeđu akrilnu boju


The brush I used. / Kist kojeg sam koristila.


I drew one banana randomly on the nail, but I think it's a cute idea to draw it on the smile line. 1st layer.

Nacrtala sam 1 bananu na nokat, ali mislim da je slatka ideja nacrtati ju na liniju nokta. Prvi sloj.


The second layer of paint. / Drugi sloj boje.


I outlined the banana with brown paint and put a stripe down the middle of it to make it seem 'ripe'.

Obrubila sam bananu sa smeđom bojom i stavila crtu niz sredinu da izgleda 'zrelo'.


And you're done. To me it looks like a banana you'd see in cartoons.

I gotovi ste. Meni banana izgleda kao iz crtića.


You could add 2 oranges or some other round fruit and you'd get a smiley face. n_n

Mogli bi dodati 2 naranče ili neko drugo okruglo voće i dobili bi smajlića. n_n


I hope you liked this. Stay tuned for more of these posts.
Thank you for your time. I hope you have a great day.
Until next post, byeeeeeeeee :D

Nadam se da Vam se ovo svidilo. Pratite me jer će bit još ovakih postova.
Hvala Vam na Vašem vremenu. Nadam se da ćete imati odličan dan.
Do sljedećeg posta, pozdraaaaaaav :D

You Might Also Like

0 comments

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics