(: Comfy clothes :)

19:06

Hello everybody!

Pozdrav svima!


I bought some clothes recently, and shoes, I love shoes, so why not show them to you? Need to say I am
a girl that prefers warmth and comfort over appearance in clothes, but if I see pretty shoes that may be
difficult to walk in and/or just stand in them and I like them, I'll suck the pain up. So here we go, again. :)


Kupila sam neku odjeću nedavno, i cipele, volim cipele, pa zašto da ih ne pokažem i Vama? Moram reći
da sam cura koja preferira toplinu i udobnost preko izgleda u odjeći, ali ako vidim lipe cipele u koji je
možda teško hodati i/ili samo stajati u njima, a meni se svide, pritrpit ću bol. Pa idemo, opet. :)




Now, I don't like how these leggings look, but they are very comfortabe and warm. A gift from my aunt. :)

Sad, ove mi se taice ne sviđaju, ali su jako udobne i tople. Poklon od strine. :)




I got these at a china shop, OMG they're so warm! Payed 40kn each ( 7.26$ or 5.23€ ).

Ove sam kupila u kineza, OMB tako su tople! Platila 40kn svake.




The 1st ones I got at Lidl, and got 6 more pairs, yes 6 more, they're that good. The 2nd ones I got at
KIK. I think the Lidl ones were somewhere around 20 kn each ( 3.63$ or 2.61€ ), the KIK ones
were 40kn ( 7.26$ or 5.23€ ).

Prve sam kupila u Lidlu, i još 6 pari, da još 6, tako su mi dobre. Druge sam kupila u KIKa. Mislim da
su Lidlove koštale oko 20-ak kn, a KIKove 40kn.




I got these sweatpants at KIK also, very, very warm. Payed 50kn ( 9$ or 6.53€ ).

Ove hlače od trenirke sam također kupila u KIKa, platila 50 kn.




Picked this long shirt at KIK also, payed 60kn ( 10.89$ or 7.84€ ).

Skupila ovu dugačku majicu u KIKa, platila 60 kn.




Picked these shirts up at Lidl, they were 2 for 40ish kn? A beige one is missing LOL. ( 7.26$ or 5.23€ )

Ove sam skupila u Lidla, sredinom prvog mjeseca su bile u ponudi, 2 za 40ak kn. I fali mi bež majica. LOL





My old bag was pretty much, well done, she served me well for 5 years, and my mother made me get
a new one. It brown, has a lot of pockets inside and I hate it so much. BUT on the bright side,
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE, I can hide nail polishes in it quite well.
Payed 50kn. ( 9$ or 6.53€ ) Payed 50kn too much.

Moja stara torba je poslužila svrsi, bila je 5 godina uz mene, i mama me natrala da kupim novu.
Smeđa je, ima puno džepića unutra i toliko je mrzim. ALI što je dobro, UVIK TRIBAMO
MISLIT POZITIVNO, u njoj mogu dosta dobro sakrit lakove. Platila 50 kn. 50kn previše.




Now this is money well spent! Got these 2 XL beautiful, warm hoodies at a china shop, they were
100kn each, and I rolled in on a sale. WOOHOO! Payed 50 kn each ( 9$ or 6.53€ ).

Ovo je dobro utrošen novac! Ove 2 XL predivne, tople majice s kapuljačama sam pokupila u kineza, koštale svaka 100kn, i ja uletim kad je rasprodaja. WOOHOO! Platila 50kn svaku.




I got this long jacket as a gift, and I've seen a lot of similar ones in my town. I'm not wondering why
because this thing is amazing. Ever since my teenage years (and my goth faze) I've been a fan of long black
jackets/coats. I'm really pale, so I wore black all the time to resemble vampires LOL.
This one makes me look, I don't know, like a grown up?

Dobila sam ovu dugu jaknu, vidila sam puno sličnih kod mene po gradu, i ne pitam se zašto jer je ova stvar 
divna. Od tinejdžerski godina (i goth faze) sam fan dugih crnih jakni/kaputa. Prilično sam blijeda, pa sam
nosila crno cijelo vrijeme da sličim vampirima LOL. U ovome izgledam, neznam, odraslo?




I got this scarf at New Yorker, I needed something to "break up" the black clothes I usually wear.
Payed 40 kn ( 7.26$ or 5.23€ ).

Uzela sam ovaj šal u New Yorkera, trebalo mi je nešto da "razbije" crnu odjeću koju obično
nosim. Platila 40 kn.





The shirt isn't blue, it's actually dark green. Got it because of the studs :D New Yorker, 70 kn
( 12.7$ or 9.14€ ).

Majica nije plava, već tamno zelena. Uzela je zbog zakovica :D New Yorker, 70kn.




My favorite! New Yorker, 80 kn ( 14.5$ or 10.45€ )

Moj favorit! New Yorker, 80kn.




A gift for my birthday! My friend got me this in XS?! WHAT? Is my daily hard workout finally showing? :D

Poklon za rođendan! Prijateljica mi je dala ovo u vel. XS? MOLIN? Jel se to moje svakodnevno zahtjevno
vježbanje napokon vidi? :D




Went boot shopping, got these badass heels! Does that happen only to me?
Local shoe shop 150kn ( 27.2 $ or 19.6€ )

Otišla kupit čizme, kupila ove j*bene štikle! Jel se to samo meni događa? 
Lokalna trgovina cipelama, 150kn.




Got these warm shoes, they're sooo cool. I bet if I kicked someone with these pretty babies they'd
feel some pain...not that I'm planning to kick people around. I'm just pointing that out.
TOP MODA, 100kn ( 18.14$ or 13€ )

Kupila ove tople cipele, baš su zakon. Kladim se da nekoga udarim sa ovim lipoticama da bi osjećali bol...
nije da planiram okolo udarati ljude. Samo to ističem. http://topmoda.hr/ , 100kn.

Cure, šalju samo po Hrvatskoj i akcija Vam još vrijedi. Ima odličnie i jeftine obuće,  poštarina je  30 kn do 3kg. Isplati Vam se bacit' oko! :)


And that's it! Hope you liked this post, if you want me to change something, or you want to ask me something don't be shy. Have a nice day / evening! Bye :D

I to je to! Nadam se da Vam se svidio post, ako želite da nešto promjenim, ili me želite nešto pitati 
nemojte se sramit. Ugodan dan / večer želim! Doviđenja :D

You Might Also Like

8 comments

  1. ta bijela majica od frendice, štiklice i čizme su mi zaaakon <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majica mi je zbog kamenčića *_* a čizme su 1. par obuće što san online naručila i što odgovaraju, zbog toga su i više nego posebne :D

      Izbriši
  2. Cipele su prelepeee ^_^ sve mi se svidja, cak i torbaa :D Hvala jos jednom sto si me pohvalila na fb-u :)

    OdgovoriIzbriši
  3. zimske cipele su super..prevedi mi sta znaci taice ? helanke ili trenerke ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala san guglat haha :D Helanke su tajice :) <3

      Izbriši
    2. da helanka, ima i grilon deblje carape ali bez peta pa se nose ko helanke , uz duzu tuniku ili slicno ! ja ispod farmerica to nosim zimi stalno, teksas me smrze na minus :))))

      Izbriši
    3. Tako i ja :D Ledara živa, uvik na meni slojeva robe ko da san na skijanju hahah <3

      Izbriši

Thank you for your words n_n <3

Facebook

Statistics